- Файл
Юлія
SMM-спеціаліст
- Розглядає посади:
- SMM-спеціаліст, Бренд-менеджер
- Вік:
- 19 років
- Місто проживання:
- Хмельницький
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10914821/
Завантажений файл
Файл містить ще 6 сторінок
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ГУДЗЬ ЮЛІЯ
СПЕЦІАЛІСТ З МАРКЕТИНГУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
ПРО МЕНЕ
ПРИВІТ, МЕНЕ ЗВАТИ ЮЛЯ! Я - СПЕЦІАЛІСТ ІЗ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. МОЄЮ
БАТЬКІВЩИНОЮ Є УКРАЇНА, А НАЙБІЛЬШОЮ ЦІННІСТЮ СІМ’Я, АДЖЕ САМА ВОНА
НАВЧИЛА МЕНЕ БАЧИТИ ПРЕКРАСНЕ, МИСЛИТИ ТВЕРЕЗО ТА ПРАЦЮВАТИ НА
РЕЗУЛЬТАТ.
Я НЕ ВИХОДЖУ З ПОЗИЦІЇ “НАБРАТИ ПОБІЛЬШЕ КЛІЄНТІВ, АБИ БІЛЬШЕ
ЗАРОБИТИ” ДЛЯ МЕНЕ КОЖЕН НОВИЙ ПРОЄКТ = МОЖЛИВІСТЬ ДОПОМОГТИ
ІНШІЙ ЛЮДИНІ ТА ЇЇ БІЗНЕСУ В РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛЕЙ. ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ КЛІЄНТІВ,
ЗАЛУЧЕНОСТІ, ВПІЗНАВАНОСТІ, ПРИСУТНОСТІ У СОЦМЕРЕЖАХ, РОЗРОБИТИ
ГАРНИЙ ВІЗУАЛ І БАГАТО ЧОГО ІНШОГО.
У ВІЛЬНИЙ ВІД РОБОТИ ЧАС ОБОЖНЮЮ ЗАЙМАТИСЯ НАПИСАННЯМ ТЕКСТІВ,
ЧИТАННЯМ, АНГЛІЙСЬКОЮ. Я ДУЖЕ БАГАТО ГУЛЯЮ ТА ОТРИМУЮ ВЕЛИЧЕЗНЕ
ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД КОМУНІКАЦІЇ З ЛЮДЬМИ!
АБСОЛЮТНО КОЖЕН МІЙ ПРОЄКТ ЦЕ БЕЗЛІЧ ДОСЛІДЖЕНЬ, ВЕЛИКИЙ АНАЛІЗ, ПОСТІЙНА АНАЛІТИКА, БЕЗУПИННИЙ
КРЕАТИВ ТА ЩОДЕННА НАПОЛЕГЛИВІСТЬ. Я ЩИРО ПЕРЕКОНАНА, ЩО САМЕ ЦЕ, А ТАКОЖ ВІДВЕРТА ТА ЧЕСНА КОМУНІКАЦІЯ З
КЛІЄНТОМ, ОБОВ’ЯЗКОВО ПРИВЕДЕ ДО ВЕЛИКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ДОСЯГНЕННЯ УСІХ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ ПЕРЕД НАМИ.
МОЇ КЛЮЧОВІ СИЛЬНІ СТОРОНИ
1. КОМУНІКАЦІЙНІ НАВИЧКИ: ВМІЮ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ, ДОМОВЛЯТИСЯ ТА
ЗНАХОДИТИ КОМПРОМІС У БУДЬ-ЯКІЙ СИТУАЦІЇ.
2. СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ ТА ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ: ВМІЮ СТВОРЮВАТИ СТРАТЕГІЮ
РОЗВИТКУ, СТРУКТУРУВАТИ РОБОТУ, ВТІЛЮВАТИ ЇЇ У ЖИТТЯ ТА АНАЛІЗУВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ.
3. КРЕАТИВНІСТЬ: ВМІЮ ГАРНО ТА УНІКАЛЬНО, ПІД КОЖЕН ПРОЄКТ, РОЗРОБЛЯТИ ВІЗУАЛЬНУ
КОНЦЕПЦІЮ ТА СТВОРЮВАТИ КОНТЕНТ.
4. ДОБРЕ РОЗВИНЕНА ПАМ’ЯТЬ: ДОПОМАГАЄ СТВОРЮВАТИ НЕЗВИЧАЙНИЙ КОНТЕНТ,
ВИДІЛЯТИСЯ НА ФОНІ ІНШИХ КОНКУРЕНТІВ, ЗАПАМ’ЯТОВУВАТИ ВАЖЛИВІ ДЕТАЛІ ТА
ПОСТІЙНО ПОКРАЩУВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ.
5. НАПОЛЕГЛИВІСТЬ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: ВІДПОВІДАЮТЬ ЗА ОТРИМАННЯ ЯКОМОГА
КРАЩОГО РЕЗУЛЬТАТУ ТА ЯКІСНЕ ВИКОНАННЯ ВСІЄЇ РОБОТИ.
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ?
КОЖЕН БІЗНЕС ТА ЦІЛЬ, ЯКУ ВІН СТАВИТЬ ПЕРЕД СОБОЮ ПОТРЕБУЄ УНІКАЛЬНОГО
ПІДХОДУ, МЕТОДІВ, СТРАТЕГІЇ ТА ЇЇ ВТІЛЕННЯ. ТОМУ, У СВОЇЙ РОБОТІ Я
ПРОПОНУЮ ЦІЛИЙ КОМПЛЕКС ПОСЛУГ, ЯКІ ТАК ЧИ ІНАКШЕ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ
ОТРИМАТИ БАЖАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ТА ДОСЯГТИ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ.
ПРОТЯГОМ СПІВПРАЦІ МИ ЗМОЖЕМО:
1. ДЕТАЛЬНО ПРОАНАЛІЗУВАТИ ВАШ БІЗНЕС ТА НІШУ, АБИ ЗРОЗУМІТИ РІВЕНЬ НАСИЧЕНОСТІ РИНКУ, ВИВЧИТИ НАЙБІЛЬШИХ
КОНКУРЕНТІВ, ВИЗНАЧИТИ ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ І ТД.
2.РОЗРОБИТИ РЕКЛАМНУ СТРАТЕГІЮ, ЯКА ДОПОМОЖЕ ЗАЛУЧИТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ.
3. ПОБУДУВАТИ ЧІТКУ ТА УНІКАЛЬНУ СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ, ЯКА ПРИВЕДЕ НАС ДО ВИКОНАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ НАМИ ЦІЛЕЙ.
4. СТВОРИТИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТА TONE OF VOICE, ВИЗНАЧИТИ ВАШІ УТП, ЯКІ БУДУТЬ ВИРІЗНЯТИ НАС НА ФОНІ ІНШИХ
КОНКУРЕНТІВ.
5.РОЗРОБИТИ ВІЗУАЛЬНУ КОНЦЕПЦІЮ ТА КОНТЕНТ САМЕ ПІД ВАШ БІЗНЕС, ЩО ЗМОЖЕ ПРИВЕРНУТИ БІЛЬШУ УВАГУ АУДИТОРІЇ ТА
ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ.
6.ПІДВИЩИТИ ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ КЛІЄНТІВ.
7. ПОСТІЙНО АНАЛІЗУВАТИ СТАТИСТИКУ, ПІДВИЩУЮЧИ ЕФЕКТИВНІСТЬ КОНТЕНТУ, АБИ ДОСЯГТИ КРАЩОГО РЕЗУЛЬТАТУ.
8.СТВОРИТИ ПРИСУТНІСТЬ БРЕНДУ У СОЦМЕРЕЖАХ, АБИ СФОРМУВАТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ТА ДОВІРУ З БОКУ КЛІЄНТІВ.
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
ОСВІТА
ВІЛЬНЕ ВОЛОДІННЯ (NATIVE)
Професійний тримісячний курс по налаштуванню
таргетованої реклами “Таргетолог PRO” (2024)
СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ (B1)
налаштування реклами у Facebook та Instagram;
вивчення соцмереж та їхніх основних властивостей;
робота з клієнтами та здійснення продажей.
Поглиблений курс “DEEP SMM” (2025)
робота із соцмережами, загальний маркетинг;
створенню SMM-стратегії;
візуальна концепція та контент;
копірайтинг;
налаштування таргетованої реклами;
ДОСВІД floors_nyc
компанія, що займається внутрішньо-
оздоблювальними ремонтами у
1. РИНОК НЕ ПРОАНАЛІЗОВНИЙ - КЛІЄНТ НЕ ЗНАЄ Брукліні, Нью-Йорк
РІВЕНЬ КОНКУРЕНТНОСТІ.
2. НЕ ЗНАЄ СВОЄЇ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ = МАЄМО МАЛІ
ПРОДАЖІ.
3. НЕМАЄ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, МІСІЇ ТА УТП,
ВІДПОВІДНО НЕ ВИРІЗНЯТЬСЯ НА РИНКУ ЧИМОСЬ
ОСОБЛИВИМ.
4. СТОРІНКА НЕ УПАКОВАНА, ВИХІД У СТОРІЗ ДУЖЕ
РІДКИЙ, РУБРИК НЕМАЄ, КОНТЕНТ-СТРАТЕГІЯ ,
КОНТЕНТ-ПЛАН ТА РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ - ВІДСУТНІ.
5. НЕ ЗНАЄ, ЯКІ СОЦМЕРЕЖІ ВЕСТИ КРАЩЕ.
ЩО РОБЛЮ? floors_nyc
Цільова аудиторія
1. ПРОАНАЛІЗОВУЮ СОЦМЕРЕЖІ КЛІЄНТА, АБИ ЗРОЗУМІТИ, ЩО
Люди, які Еммігранти +
живуть у орендодавці/
ПОТРІБНО ВИПРАВИТИ, ЧОГО НЕ ВИСТАЧАЄ, НАД ЧИМ БУДЕМО квартирах рієлтори
ПРАЦЮВАТИ НАСТУПНІ МІСЯЦІ. Власники Іммігранти Власники
приватних бізнесів,
будинків офісів,
2. АНАЛІЗУЮ РИНОК ТА КОНКУРЕНТІВ, ВИЗНАЧАЮ В ЧОМУ ВОНИ компаній
КРАЩІ, А В ЧОМУ ГІРШІ. ЩО НАМ ПОТРІБНО УДОСКОНАЛИТИ.
3. ФОРМУЮ ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ ТА РОЗБИВАЮ НА СИГМЕНТИ.
ВИПИСУЮ ЇХНІ БОЛІ, ТРИГЕРИ ТА ЯК МИ БУДЕМО ЇХ ЗАКРИВАТИ.
4. ФОРМУЮ УТП, МІСІЮ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ КОМПАНІЇ.
5. РОЗРОБЛЯЮ СТРАТЕГІЮ, ДЕ ПРОПИСУЮ КОНТЕНТ-ПЛАН,
РУБРИКАТОР, ВІЗУАЛЬНУ КОНЦЕПЦІЮ, ГОТУЮ КОНТЕНТ ТА
УПАКУВАННЯ СТОРІНКИ І ТД.
6. ІЗ СТОРІНОК ОБИРАЄМО ФЕЙСБУК ТА ІНСТАГРАМ.
7. ГОТУЮ ПРОСУВАННЯ. ГОТУЮ КРЕАТИВИ, ЗАПУСКАЮ ТАРГЕТ.
ЩО ОТРИМУЄМО? floors_nyc
Соцмережі
Потрібний матеріал дублюємо у Фейсбук
Замість непривабливого та дещо нудного візуалу-
Структуровані хайлайтс
цікавий візуал з концентрацією на деталях
Процес Шлях
Шапка профілю: Команда Матеріали
Dmitrii Pleshanov
Компания с опытом роботи более 15 лет Шапку профілю з чітко сформованим УТП,
License and guarantee врахуванням англомовної та російськомовної
Выезд на локацию и консультация бесплатные. аудиторії та чітким позиціонуванням
[
ЩО ОТРИМУЄМО? floors_nyc
Таргет
ВХІДНІ ДАНІ: Креативи на таргет
1. ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ РОЗМОВ У ДОДАТКУ: 1079
2. КІЛЬКІСТЬ ЯКІСНИХ (РЕАЛЬНИХ) РОЗМОВ: 500
3. РЕКЛАМНИЙ БЮДЖЕТ: 809,19 ДОЛАРІВ
4. КІЛЬКІСТЬ КЛІЄНТІВ: 8
5. СЕРЕДНІЙ ЧЕК ОДНОГО КЛІЄНТА: 2500 ДОЛАРІВ
РОЗРАХУНКИ:
1. ЗАГАЛЬНИЙ ДОХІД: 8 КЛІЄНТІВ × 2500 = 20 000 ДОЛАРІВ
2. ROAS (ОКУПНІСТЬ РЕКЛАМИ): 20 000 ÷ 809,19 ≈ 24,73 →У
ВІДСОТКАХ: 2473%
3. CPA (ВАРТІСТЬ ОДНОГО КЛІЄНТА): 809,19 ÷ 8 ≈ 101,15 ДОЛАРА
4. КОНВЕРСІЯ З УСІХ РОЗМОВ У КЛІЄНТА: (8 ÷ 1079) × 100 ≈ 0,74%
5. КОНВЕРСІЯ З ЯКІСНИХ РОЗМОВ (500): (8 ÷ 500) × 100 = 1,6%
КОНТАКТИ
GMAIL: [
INSTAGRAM: YULIAA.HUDZ
TELEGRAM: YULIAAAHUDZ
НОМЕР ТЕЛЕФОНУ: [
Схожі кандидати
-
SMM-менеджер
Київ, Кам'янець-Подільський -
Менеджер по роботі з клієнтами, SMM-менеджер
Київ, Дистанційно -
SMM-менеджер
Київ, Вінниця -
SMM-менеджер
Київ, Дистанційно -
SMM-менеджер
Київ, Дистанційно -
SMM-менеджер
Київ