• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10943915/

Закупівельник

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Нижник Сергій Павлович
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Освіта:
2001 – 2006 Академія муніципального управління, стаціонар, економічний факультет, "Облік
та аудит".

Досвід роботи:

03.06.2024- Керівник відділу закупівель та логістики ТОВ”Інтегралсистем”
Основні задачі:
- організація процесу забезпечення матеріалами, товарами, інструментом, спецодягом,
господарським інвентарем по об'єктам.
- Ведення переговорів та координація контактів компанії з клієнтами, партнерами та
постачальниками
- Контроль правильність і своєчасність виконання поставлених завдань
співробітниками відділу.
- Організація оперативного обліку постачальницьких операцій.
- Контроль дотримання норм розрахунків по відділу, відповідно до затвердженого
кошторису.
- Перевірка своєчасності здачі звітів в бухгалтерію співробітниками відділу,підготовка
звітності для керівництва.
- Контроль залишків.
- Організація відділу транспортної логістики
- Пошук нових постачальників, узгодження цін та умов постачання матеріалів та послуг

06.03.2023-01.06.2024 - Бухгалтер з первинної документації та менеджер із закупівель ТМЦ
ТОВ "Шелест Інструмент"
Введення первинних документів:
● Виставлення рахунків, актів та накладних для клієнтів
● Контроль своєчасного та належного оформлення документів від постачальників,
клієнтів та контрагентів.
● Контроль наявності оригіналів.
● Звірки взаєморозрахунків з контрагентами, та постачальниками.
● Створення податкових накладних на продаж на підставі документу на оплату
● Прийом та обробка заявок від менеджерів.
● Своєчасна закупівля товару під менеджера (сьогодні на завтра)

05.06.2021-26.02.2023 - Freelancer, робота над проектами спільно з Project Manager,
(проектування архітектури та User Flow додатків по заданому ТЗ.

07.09.2017-01.02.2021 – Персональний водій керівника ТОВ «Херст Шкульов Україна»

02.03.2015-01.07.2016 - Особистий помічник директора ТОВ "Флора Хаус"
Технічне забезпечення діяльності керівника підприємства,участь у переговорах, ділових
зустрічах, підготовка проектів, наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства,
12.06.2014-28.12.2014 – Торговий представник ТОВ «КомУкрейнТорг»
Відвідував місця продажу товарів та збирав інформацію щодо того, як вони реалізуються
та як представляються покупцеві, вів пошук нових точок збуту, проводив різноманітні
маркетингові дослідження.
29.12.2012-13.06.2014 – Начальник логістики інтернет - магазину Novatek.com.ua
09.2007-01.2009 – провідний спеціаліст у ТОВ «Глобус Альянс»
Ведення технічної документації з переоформлення та приватизації земельних ділянок,
оформлення земельно-кадастрових планів, складання фінансових та нормативних оцінок
землі.
02.2007-11.05.2007 – Провідний економіст відділу грошових переказів та платежів у ВАТ
«Райффайзен Банк Аваль»
10. 2005 – Фахівець споживчого кредитування у ЗАТ «Альфа банк»
Оформлення кредитних договорів, оцінка платоспроможності клієнта, просування
банківських товарів.
10. 2004 – 06. 2005 Мерчандайзер ПП "Баядера"
Організація робота з магазинами, викладення товару та його просування, навчання
персоналу.
06. 2004 – 10.2004 Помічник бухгалтера ЗАТ "Консалтингова Група Форум"
Робота з первинними документами. Банківські та касові операції, нарахування та виплата
заробітної плати, складання звітів до пенсійного фонду та інших соціальних фондів.

Впевнений користувач ПК, 1C:Бухгалтерия 8.3, додатків Figma, Canva,Microsoft
Office,Photoshop, Illustrator, Miro. Англійський середній рівень.
Особисті дані: товариськість, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати у колективі.
Посвідчення водія кат.В. Маю сертифікат з курсу UX/UI Design Basic.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: