Валерія

Бухгалтер, оператор ПК

Розглядає посади: Бухгалтер, оператор ПК, Помічник керівника, офіс-менеджер, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 37 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
Бухгалтер, оператор ПК, Помічник керівника, офіс-менеджер, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 09.2010 по 10.2025 (15 років 2 місяці)
Агро бізнес, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Опрацювання та перевірка первинних документів (рахунки, акти, накладні, ТТН, касові документи тощо).
•Внесення первинної інформації в 1С:Бухгалтерія
•Формування та проведення платіжних доручень у системі клієнт-банк, контроль руху
•Ведення банківських та касових операцій, звірка виписок.
•Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями.
•Архівування та систематизація бухгалтерських документів.
. Облік та списання ПММ, облік ОЗ, МШП, товарів.

Впевнений користувач 1С, M.E.Doc, клієнт-банк, Вчасно, MS Office.

Бухгалтер, менеджер з продажу

з 11.2007 по 08.2010 (2 роки 10 місяців)
Лекс-авто, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•Оформлення повного пакета документів для продажу автомобіля (рахунок, договір, акт приймання-передачі, видаткова накладна).
•Виписка довідки-рахунку, оформлення транзитних номерів та супровідних документів.
•Перевірка правильності заповнення документів і відповідності даних транспортних засобів.
•Ведення обліку продажу автомобілів та супутніх послуг у програмі 1С /
M.E.Doc.
•Взаємодія з банками, страховими компаніями та сервісними центрами МВС.
•Контроль надходження коштів, підготовка касових і банківських документів.
. Ведення первинно документації в 1с
•Архівування та зберігання первинної документації згідно з вимогами обліку.

Менеджер господарської діяльності

з 02.2007 по 11.2007 (10 місяців)
Верс, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•Організація ефективної роботи офісу, забезпечення адміністративної підтримки керівництва.
•Прийом і розподіл телефонних дзвінків, вхідної та вихідної кореспонденції.
•Підготовка та оформлення ділових листів, наказів, протоколів, службових записок.
•Планування та координація зустрічей, нарад, відряджень директора.
•Зустріч відвідувачів, партнерів, клієнтів, створення комфортних умов для переговорів.
•Контроль виконання доручень керівництва працівниками підрозділів.
•Ведення документообігу, робота з внутрішніми та зовнішніми документами.
•Забезпечення офісу канцтоварами, водою, технікою та іншими матеріалами.
•Підготовка звітів, аналітичних довідок, презентацій за дорученням керівництва.
•Ведення ділового календаря та нагадування керівництву про заплановані події.

Освіта

ПЛ НАУ

Оператор ПК, бухгалтер, Київ
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки)

Знання і навички

  • 1С:Бухгалтерія
  • Комунікабельність
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Відповідальність
  • Користувач ПК
  • Організація міжнародного туризму
  • Організація внутрішнього туризму
  • Уважність
  • Активність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

В пошуках дистанційної роботи, підробітку

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: