Діана

Помічник керівника

Розглядає посади: Помічник керівника, Адміністратор ресторану, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з персоналу, Менеджер з продажу нерухомості, Керівник відділу, Керуючий магазином, Керуючий готелем, Адміністратор
Вид зайнятості: повна
Вік: 20 років
Місто проживання: Миколаїв
Готовий працювати: Миколаїв, Одеса
Розглядає посади:
Помічник керівника, Адміністратор ресторану, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з персоналу, Менеджер з продажу нерухомості, Керівник відділу, Керуючий магазином, Керуючий готелем, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
20 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Миколаїв, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий філією

з 12.2021 по нині (4 роки)
МрійДій платформа, Миколаїв (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Операційне та стратегічне управління філією бізнесклубу.
Розвиток партнерської мережі: пошук, переговори, узгодження умов співпраці.
Підготовка, погодження та супровід договорів з партнерами і підрядниками.
Координація взаємодії з учасниками клубу, супровід резидентів.
Організація та менеджмент бізнес-заходів (зустрічі, панельні дискусії, нетворкінги, корпоративи)
Планування та контроль виконання щоденних і стратегічних завдань команди.
Аналітика ефективності заходів та партнерств.
Робота з CRM: облік учасників, партнерів, комунікацій.
Побудова та контроль внутрішніх процесів філії.
Комунікація з ключовими стейкхолдерами та представлення інтересів клубу
SMM manager.
пошук спікерів, та домовленість з ними.
Створення презентацій, веб оформлення, створення афіш.
Організація та участь у благодійно - гуманітарних заходах.
Маркетинг та просування у соц мережах.

Освіта

НУ «ОЮА»

081 «Право», Миколаїв
Вища, з 2022 по 2026 (4 роки)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Наполегливість
  • Дисциплінованість
  • Неконфліктність
  • Організація заходів
  • Висока працездатність
  • Чесність
  • Доброзичливість
  • Організаторські здібності
  • MS Excel
  • Користувач ПК
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Користувач Internet
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Стресостійкість
  • Активний продаж
  • Адаптивність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Прямий продаж
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Ведення переговорів
  • Саморозвиток

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: