• PRO

Дмитро

Керуючий кав'ярнею, 55 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий кав'ярнею

з 11.2024 по нині (9 місяців)
Всі. Свої, Київ (Роздрібна торгівля)

Переформатування процесів та стандартів кавʼярні під формат "кавʼярні третьої хвилі". Навчання та підбір персоналу згідно з вимогами стандартів кавʼярні. Розробка навчального матеріалу для співробітників. Підбір необхідних постачальників для оптимізації витрат та задоволення потреб якості. Аналіз та обробка зворотнього звʼязку від гостей кавʼярні, для адаптації роботи до умов відповідної локації. Закупка необхідного для роботи обладнання. Проведення, спільно з маркетинговим відділом, акцій для залучення додаткової авдиторії гостей. Створення умов, сприятливих для утворення когорти постійних гостей, з високим рівнем лояльності до кавʼярні. Розробка і запровадження програми лояльності для постійних відвідувачів. Розробка системи мотивації для співробітників. Ведення фінансової звітності.

Керуючий кав'ярнею

з 01.2023 по 11.2024 (1 рік 10 місяців)
Astra coffee bar, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення операційної діяльності кавʼярні з її відкриття. Підбір та навчання персоналу. Налагодження закупівель та оптимізація витрат. Забезпечення дотримання оптимального фудкосту. Робота зі стандартами сервісу, та контроль якості. Проведення майстер класів та капінгів для гостей кавʼярні, та партнерів компанії. Забезпечення безперебійного функціонування закладу під час блекауту. Ведення облікових процесів. Створення інструкцій та чек-листів. Розробка системи мотивації для співробітників. Запуск кухні в рамках функціонуючої кавʼярні.

Тренінг-менеджер

з 11.2021 по 01.2023 (1 рік 2 місяці)
Асканія FMCG, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль якості приготування кавових напоїв у партнерів, проведення для них тренінгів та дегустацій. Підтримка в питаннях налаштування та сервісу кавового обладнання. Проведення дегустацій та презентацій для потенційних партнерів.

Бариста

з 06.2021 по 11.2021 (5 місяців)
Blur coffee bar, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший бариста

з 09.2020 по 06.2021 (9 місяців)
Idealist, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Проведення дегустацій для потенційних партнерів для продажу кави в опт. Робота з командою в якості старшого бариста.

Старший бариста

з 05.2018 по 08.2020 (2 роки 3 місяці)
CoffeeDOOR, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Участь у чемпіонаті бариста класика 2019р. Підвищення суми виторгу в грошовому еквіваленті в півтора рази, за рахунок професійних навичок та особистій комунікації з гостями закладу.

Бармен-бариста

з 10.2017 по 05.2018 (7 місяців)
Honey cafe, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Приготування кавових напоїв класичним і альтернативним методами, приготування крафтових безалкогольних напоїв та алкогольних коктейлів, сиропів. Презентація і продаж ексклюзивних десертів. Підвищення суми середнього чека за рахунок професійної консультації у відповідності до стандартів компанії, залучення постійних гостей за рахунок комунікативних здібностей.

Супервайзер відділу лінійної роздрібної торгівлі

з 12.2014 по 03.2016 (1 рік 3 місяці)
ПАО Комбінат Придніпровський (Злагода), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з ключовими клієнтами. Робота з тендерами, управління командою торгівельних представників. Ведення фінансової звітності. Робота з плановими фінансовими показниками та нарахування заробітної плати, згідно з ними, для торгової команди. Співпраця з іншими підрозділами виробництва (юридичний, логістичний, складський та ін.) для налагодження ефективної взаємодії і продуктивної співпраці.

Освіта

Дніпропетровський Транспортно-економічний коледж

Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, Дніпро
Середня спеціальна, з 2006 по 2009 (3 роки)

Знання і навички

  • Організація заходів
  • Управління персоналом
  • Ведення управлінського обліку
  • Ведення фінансового обліку
  • Проведення тренінгів
  • Підбір персоналу
  • Організація роботи персоналу
  • Облік

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: