• Файл

Любов

Менеджер міжнародних соціальних проєктів

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

НЕГОДА ЛЮБОВ
Менеджер міжнародних соціальних проєктів
Прагну працювати в міжнародній неурядовій організації, де зможу застосувати свої навички в управлінні проєктами, комунікації та аналітиці для підтримки гуманітарних ініціатив. Мене надихає діяльність, яка має соціальний вплив.
Бажаю докласти свій особистий вагомий внесок у вирішення глобальних проблем та підтримку соціальних ініціатив, використовуючи свій досвід для створення позитивного впливу на життя суспільства.

Освіта
ДВНЗ «Українська академія бізнесу та підприємництва», Чернігів 2006 - 2010
Факультет бізнесу
Бакалавр з міжнародної економіки (з відзнакою)

ДВНЗ «Українська академія бізнесу та підприємництва», Чернігів 2011
Факультет бізнесу
Магістр міжнародної економіки (з відзнакою)

Національна академія державного управління при Президентові України 2016 - 2018
Магістр публічного управління та адміністрування

Додаткова освіта:
Міжнародний сертифікаційний навчальний курс менеджера з управління проектами згідно вимог стандартів (ISO 21500, ISO 31000 та PMBOK)

Професійний досвід

Помічник директора 2020 – 2024
ТОВ «Енергетичні Ресурси України» (дочірня компанія корпорації "ЕРУ" (США))
Функціональні обов’язки:

• Забезпечення ефективного виконання завдань директора та керуючого американського партнера.
• Координація та контроль виконання завдань співробітниками компанії, забезпечення дотримання термінів та якості виконання робіт.
• Управління проектами: підбір підрядників, узгодження проектної документації, контроль термінів реалізації та бюджету проектів.
• Підготовка аналітичної та звітної документації, проведення аналізу даних для підтримки прийняття рішень.
• Організація корпоративних заходів, розробка прес-релізів, підготовка виступів та звітів, створення інформаційних матеріалів за запитом

Досягнення:
Успішно реалізувала проекти в компанії з будівництва інноваційного воркінг-спейсу, що підвищило комфортність праці та збільшило продуктивність компанії на 20%.

Консультант секретаріату депутатської фракції | Державний службовець 2015 - 2018
Депутатська фракція Радикальної партії Олега Ляшка
Функціональні обов’язки:

• Організація та координація засідань, нарад і зустрічей для забезпечення ефективної роботи фракції.
• Діловодство секретаріату, включаючи облік та аналіз кореспонденції, що забезпечувало оперативну комунікацію.
• Написання офіційних листів, звернень, пропозицій та заяв до Президента, Кабінету Міністрів, Апарату Верховної Ради, державних органів та представників ЗМІ.
• Підготовка аналітичних звітів, інформаційних довідок та протоколів робочих нарад для підтримки прийняття обґрунтованих рішень.
• Сприяння організації законотворчої діяльності депутатів фракції, забезпечуючи їх необхідною інформацією та ресурсами.
• Координація роботи помічників-консультантів народних депутатів, забезпечення узгодженісті і ефективність діяльності.
• Підготовка подання про нагородження відзнаками Верховної Ради осіб, що здійснили вагомий внесок у будь-яку сферу держави.
• Виконання додаткових завдань і доручень керівництва, спрямованих на підтримку стратегічних цілей фракції.

Досягнення:
Організовано понад 50 засідань і нарад фракції, зокрема в умовах терміновості та обмежених строків. Що сприяло ефективному прийняттю рішень, прискоренню обговорення законопроектів і підвищенню продуктивності фракції на 30%, розвиваючи мої навички стресостійкості та оперативного вирішення складних завдань.

Помічник – консультант народного депутата України 2011 - 2015

Функціональні обов’язки:

• Розробка проектів депутатських звернень і запитів, якісна підготовка офіційних документів, організація офіційного листування, управління телефонними дзвінками, контроль та реєстрація кореспонденції.
• Управління зверненнями громадян, забезпечення оперативної відповіді та підтримки, координація звітів і зустрічей з виборцями, трудовими колективами, іноземними представниками та делегаціями, проведення особистого прийому громадян, організація і супровід ділових переговорів.
• Моніторинг пленарних засідань Верховної Ради та комітетів, надання актуальної інформації та рекомендацій, підготовка аналітичних звітів, інформаційних довідок та протоколів.

Досягнення:
Скоротила час відповіді на звернення громадян на 40% та оптимізувала документообіг. Організувала понад 100 переговорів і зустрічей, підвищивши підтримку виборців на 20%.

Професійні якості та навички

• Вміння планувати, координувати та реалізовувати проєкти, часто з обмеженими ресурсами
• Високий рівень тайм-менеджменту
• Експертність у написанні офіційних листів та запитів
• Експертність у аналізі та ефективній обробці інформації
• Ефективне ведення переговорів, вміння переконувати
• Експертність у проведенні тендерів та роботі з підрядниками
• Глибоке знання української політики та законодавства
• Здатність швидко засвоювати інформацію
• Творчий підхід в роботі
• Microsoft Office
• Power Point
• Водійське посвідчення категорії В

особисті якості
• Уміння працювати в команді
• Відповідальність
• Креативність
• Високі комунікативні якості
• Критичне мислення
• Емпатія
• Швидка адаптивність
• Стійкість до стресу
• Орієнтація на результат
• Висока організованість

Знання мов
• Українська мова - вільно

• Англійська мова - advanced

Контактна Інформація
• Дата народження: 17.01.1989р.
• Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Телеграм:
• LinkedIn:

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: