• Файл

Марина

Головний державний інспектор, бухгалтер

Вік:
45 років
Місто проживання:
Золочів (Харківська обл.)
Готовий працювати:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Клименко Марина Миколаївна
Дата народження : 06.03.1980
Місто: смт Золочів Харківська обл.
Тел.. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: заміщення вакантної посади головного державного інспектора ДПС;
заміщення вакантної посади головного бухгалтера, помічника бухгалтера.

Освіта:
Вересень 1997 року - червень 2001 року – Харківський державний економічний університет,факультет «Економіка підприємства та управління трудовими ресурсами», спеціальність «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра з економіки (денна форма навчання)
Вересень 2001 року – червень 2002 року Харківський державний економічний університет,факультет «Економіка підприємства та управління трудовими ресурсами», спеціальність «Економіка підприємства», диплом магістра з економіки підприємства (денна форма навчання)
Вересень 2002 року – вересень 2003 року Харківський державний економічний університет спеціальність «Державна служба» , диплом магістра державної служби хі спеціалізації «Економіка» (денна форма навчання).

Додаткова освіта:
Жовтень 2023 року – січень 2024 року - підвищення кваліфікації по курсу «Діамантова бухгалтерія», школа «Маестро».

Досвід роботи:

Березень 2008 року – бухгалтер групи матеріального обліку обліково-розрахункової частини Головного управління МНС України в Харківській області
Серпень 2008 року - лютий 2015 року - провідний фахівець відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності управління економіки і фінансів Головного управління МНС України в Харківській області
Лютий 2015 року – червень 2015 року - головний спеціаліст відділу фінансово – господарського забезпечення апарату Золочівської районної державної адміністрації
Червень 2015 року – липень 2016 року - начальник відділу фінансово – господарського забезпечення, головний бухгалтер апарату Золочівської районної державної адміністрації
Липень 2016 року – травень 2020 року - завідувач сектору фінансово – господарського забезпечення, головний бухгалтер апарату Золочівської районної державної адміністрації
Травень 2020 року – червень 2022 року - головний бухгалтер відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради
Серпень 2023 року - грудень 2023 року - оператор заправних станцій ТОВ «Євро Смарт Пауер»
Грудень 2023 року-серпень 2023 року - старший державний інспектор богодухівського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб (строково)

Навички роботи:

• Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
• Постановка обліку виробничих операцій;
• Складання бухгалтерської та податкової звітності;
• Розрахунок заробітної плати;
• Укладання договорів, участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
• Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості ( проведення актів звірок з контрагентами);
• Складання тендерної документації;
• Взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
• Керівництво відділом (12 чол.)
• Проведення камеральних перевірок податкової звітності ;
• Складання актів за результатами камеральних перевірок;
• Формування податкових повідомлень рішень
• Контроль за своєчасною сплатою місцевих та державних податків (земельний податок, орендна плата, рента)

Професійні навички:

• Володію комп’ютером ( знання MS Office, 1 С: Бухгалтерія, Медок);
• Володіння оргтехнікою ( принтер, сканер, копіювальне обладнання);
• Досвід формування платіжних доручень;
• Уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», Податковий блок;
• Досвід роботи з контролюючими органами;
• Знання податкового законодавства;
• Досвід ведення переговорів;
• Уміння працювати в команді;
• Навички ведення податкової звітності;
• Грамотна письмова та усна мова;
• Знання мов: українська – рідна; англійська, чеська - розмовна

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, організованість, пунктуальність, уважність до деталей, дисциплінованість, психічна та фізична стійкість,, уміння виконувати декілька задач одночасно,уміння слухати співрозмовника

Додаткова інформація:

Сімейний стан: розлучена
Діти: 2 дітей
Можливість відряджень на невеликі відстані.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: