• Файл

Вікторія

Оператор 1C

Розглядає посади:
Оператор 1C, Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер бек-офісу, Оператор ПК
Вік:
51 рік
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вікторія Циганок
Досвідчена спеціалістка по роботі з Дата народження: 7 грудня 1973 р.
базами даних, обробці та аналізу великих Сімейний стан: заміжня
обсягів інформації. Прагну розвивати Діти: донька 26 років, син 14 років.
особисті уміння та зростати професійно. Місто проживання: м.Полтава
Високо розвинені статистичні та E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
комунікативні уміння та навички. Моб.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта Досвід роботи
Полтавський педагогічний інститут • управління персоналом (складання графіків роботи,
ім.В.Г.Короленка, 1997 р. - спеціаліст за відпусток, замін, ведення табелю робочого часу касирів
спеціальністю "Фізика і математика" та економістів управління валютних операцій,
Полтавський університет споживчої проведення зборів, доведення і перевірка знання
кооперації України, 2009 р. - спеціаліст за нормативної бази персоналом);
спеціальністю "Фінанси" • контроль за дотриманням норм валютного
Курси професійної підготовки фахівців законодавства і нормативної бази НБУ в цілому;
кошторисної справи, 2023 р. – кошторисник • контроль за дотриманням вимог НБУ при роботі в
програмі банківського дня (формування документів,
Досвід роботи дотримання обмежень тощо);
2001-2003 рр. – викладач фізики Полтавського • вирішення поточних питань та інцидентів в роботі
технікуму харчових технологій відділень по системі банку;
2003-2007 рр. – викладач кафедри математики та • робота з системами міжнародних переказів SWIFT,
інформатики Полтавського інституту економіки і Western Union, MoneyGram, Welsend (ділове листування
права з партнерами, ведення договорів, перевірка дотримання
2007 – 2008 рр. – економіст-операціоніст норм при роботі з переказами, здійснення переказів);
АБ «Полтава-банк» • робота з клієнтами фізичними особами в розрізі
2008 – 2015 рр. – економіст сектору бухгалтерського валютних операцій;
обліку та контролю за активно-пасивними • комунікація з клієнтами та персоналом в розрізі надання
операціями з юридичними особами банківських послуг, вирішення поточних ситуацій;
АБ «Полтава-банк» • ведення бази даних клієнтів у електронному та
Функціональні обов’язки: паперовому вигляді;
• формування та контроль статистичної звітності • складання звітів на запит керівництва банку;
для Національного Банку України; • підготовка інформації на запити НБУ;
• облік бланків суворої звітності; • підготовка та участь у селекторах та зборах працівників
• здійснення взаєморозрахунків за міжнародною банку;
системою переказів Western Union; • формування та перевірка щомісячної та квартальної
• касові операції. статистичної звітності банку для НБУ;
Березень 2010 – серпень 2011 – декретна відпустка • ведення документообігу;
2015 – 2023 рр. – економіст І категорії управління
• інвентаризація матеріальних цінностей і засобів
валютних операцій АТ «Полтава-банк»
управління валютних операцій.
Функціональні обов’язки:
• контроль за здійсненням валютно-обмінних
• Серпень 2024 р. – менеджер по збуту дрібнооптової
продуктової бази.
операцій по системі банку;
• Функціональні обов’язки: ведення первинної
• встановлення курсів валютно-обмінних операцій,
документації в програмі 1С, постановка товарів на
контроль за їх дотриманням по системі банку; облік, робота з постачальниками та клієнтами: аналіз
та проведення взаєморозрахунків.

Особисті та професійні навички
• Маю великий досвід комунікації з клієнтами та персоналом, в тому числі в телефонному/чатовому режимі
• Добра, спокійна, дуже відповідальна, легко та швидко вчусь, наполеглива, аналітичний склад розуму,
акуратна у веденні документації, гарне знання програм пакету MS Office: Excel (формули, функції,
підсумки, бази даних в Excel, діаграми, легко працюю з великими обсягами інформації), документи Word,
презентації в PowerPoint, бази даних в Access.
• Вільно володію українською мовою (усно і письмово).
• Легко знаходжу спільну мову в колективі, товариська, не конфліктна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: