• Файл

Костянтин Ветеран

Фахівець із закупівель, спеціаліст з тендерів, закупівельник, логіст

Розглядає посади:
Фахівець із закупівель, спеціаліст з тендерів, закупівельник, логіст, Фахівець відділу закупівель, менеджер з постачання, постачальник, Аналітик по закупівлям, Логіст
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тисленко Костянтин

Регіон:
м. Київ

Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

LinkedIn:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Фахівець із закупівель
Спеціаліст з тендерних закупівель
Фахівець з договірної роботи

Загальна інформація

• Фахівець із тендерних закупівель.
• Фаховий досвід роботи з тендерними пропозиціями.
• Участь в тендерах, аукціонах на платформі Prozorro, SmartTender, Zakupivli.
• Знання вимог до тендерної документації і процесу ведення публічних торгів.
• Спеціаліст з договірної роботи, матеріального забезпечення.
• Знання структури, принципів складання і виконання договорів.
• Досвід розробки технічних вимог до закупівлі, підготовка договорів та специфікацій.
• Навички формування річного плану закупівлі.
• Досвід визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та моніторинг ринкової вартості закупівлі.
• Аналітика по закупівлі товарів, робіт та послуг для структурних підрозділів Банку.
• Підготовка аналітичної інформації.
• Використання в роботі інтернет-ресурсів, які пов’язані із закупівлями (PROZORRO, DOZORRO, CLARITY-PROJECT, BI.PROZORRO).
• Навички проведення інвентаризацій.
• Досвід співпраці з суб'єктами оціночної діяльності майна банку.
• Ведення переговорів з постачальниками, контрагентами.
• Навички ділового спілкування, листування та складання документів.
• Знання ділового та корпоративного етикету, норм ділового спілкування.
• Організаторські здібності та комунікативні навички.
• Досвід організації та забезпечення меблевого виробництва.
• Навички координації продажу товару онлайн на маркетплейсах Rozetka, Prom.
• Створення та розвиток інтернет-магазину.
• Понад 5 років досвід продажів в сфері e-commerce.
• Досвід служби в ЗСУ.
• Вільне володіння діловою українською мовою.
• Англійська мова на рівні Intermediate.
• Впевнений користувач ПК, MS Office (Excel, Outlook, Google-таблиці, Powerpoint, Word).
• Підготовка презентацій у PowerPoint.
• Досвід роботи в СЕД Аскод, Service Desk.

Досвід роботи


07.2025 – по теперішній час
НЕК «Укренерго», м. Київ
Оператор системи передачі електроенергії з функціями управління Об’єднаною енергосистемою України.
Фахівець відділу закупівель
Функціонал:
• Координація закупівель в Дирекції управління ланцюгами поставок.
• Розробка тендерної документації для проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro, SmartTender.
• Проведення актуалізації закупівлі в СЕД Аскод згідно бізнес процесу.
• Погодження заявок на закупівлю з структурними підрозділами.

12.2024 – 05.2025
UGB еко банк ( Укргазбанк )
Мережа банку нараховує 214 відділень. UGB Ukrgasbank входить до п’ятірки найбільших банків в Україні.
Головний фахівець відділу матеріально-технічного забезпечення управління сервісного обслуговування Департаменту господарського забезпечення
Функціонал:
• Координація забезпечення департаментів банку матеріально-технічними цінностями.
• Формування річного плану закупівлі для потреб дирекцій банку.
• Обґрунтування потреб в закупівлі, аналіз витрат.
• Підготовка тендерної документації та проведення закупівель на тендерних майданчиках Prozorro, Zakupivli.
• Аналіз тендерних пропозицій учасників тендеру.
• Розробка технічних вимог до закупівлі, підготовка проектів договорів та специфікацій.
• Підготовка презентацій для погодження закупівель на бізнес-комітеті Банку.
• Аналітика по закупівлям структурних підрозділів Банку.
• Ведення обліку матеріалів в системі електронного документообігу та робота в Help Desk.
• Проведення інвентаризацій та списання необоротних активів.
• Координація процесу співпраці з суб'єктами оціночної діяльності.
• Перевірка звітів про оцінку, підготовлених суб'єктами оціночної діяльності.
Досягнення:
• Розробка регламенту продажу майна банку згідно Положення АБ «УКРГАЗБАНК».
• Розробка інструкцій щодо організації внутрішнього процесу продажу майна банку, що не використовується та не підпадає під регуляцію нормативно-правовими актами НБУ.
• Затвердження (з обґрунтуванням та презентацією доцільності) проведення закупівлі на бізнес-комітеті Банку.
• Розробка технічних вимог та специфікацій для проведення закупівель меблів, спеціального паперу, пакувальних матеріалів для кас.
• Створення звітів на основі аналізу оцінки майна, підготовлених суб'єктами оціночної діяльності.
• Координація процесу переміщення майна між структурними підрозділами Банку.

03.2022 – 07.2023
ЗСУ
Головний сержант взводу, діловод, фахівець по роботі з документами
Функціонал:
• Керування особовим складом взводу ( 30 військовослужбовців).
• Виконання оперативних завдань.
• Фахівець з підбору та адаптації персоналу.
• Пошук кандидатів, рекрутер.
• Оформлення документів з прийняття, переведення та переміщення.
• Ведення особистих справ.
• Досвід діловодства.
• Створення наказів та інших нормативних документів з кадрових питань.
• Досвід роботи в службі персоналу штабу.

05.2015 – 02.2022
Приватний підприємець
Продаж товарів широкого вжитку у власному інтернет-магазині та на маркетплейсах України
Директор, фахівець із закупівель
У прямому підпорядкуванні менеджери з продажу, комірник, кур’єри.
Функціонал:
• Формування та налагодження бізнес-процесів.
• Заключення та супровід виконання контрактів з поставки.
• Координація закупівель товару кількох категорій.
• Робота з договорами, тендерною документацією.
• Участь в тендерах, аукціонах на платформі Prozorro.
• Пошук постачальників та виробників в Китаї.
• Організація виробництва товару під власним брендом OEM.
• Організація оптових поставок товарів з Китаю.
• Робота з закордонними та українськими постачальниками.
• Співпраця з транспортними компаніями, робота з карго.
• Організація продажу товару та робота з маркетплейсами ROZETKA та Prom.ua
Досягнення:
• Організація гуртових поставок товарів з Китаю.
• Організація виробництва товару під власним брендом OEM.
• Ефективна комунікація з китайськими постачальниками.
• Створення та розвиток власного інтернет – магазину.
• Збільшення обороту торгівлі за фінансовий рік на 150%.
• Розширення номенклатури товару.

02.2004 – 05.2015
ТзОВ «Мастер»
Виробництво та продаж меблів. Продаж меблевих матеріалів.
Заступник комерційного директора із закупівель, зі збуту
Функціонал:
• Підготовка тендерних пропозицій, договірна робота з публічних закупівель.
• Організація участі в тендерах, аукціонах на електронній платформі Prozorro.
• Координація закупівель, заключення контрактів.
• Налагодження процесу пошуку нових клієнтів.
• Проведення переговорів з клієнтами, контрагентами.
• Координація адміністративно-господарської роботи.

01.2001 – 02.2004
ТзОВ «Катран»
Виробництво серійних меблів та меблів за індивідуальним дизайном.
Заступник помічник керівника з розвитку, з матеріального забезпечення
У прямому підпорядкуванні: 3 конструктора , 2 технолога, комірник складу, логіст.
Функціонал:
• Організація матеріально-технічного забезпечення виробництва.
• Координація замовлення та закупівлі обладнання.
• Контроль та забезпечення обліку матеріальних цінностей.
• Координація діяльності технічного відділу, складу.
• Налагодження співпраці з замовниками (державні установи, корпоративні клієнти).
• Забезпечення участі у спеціалізованих виставках.
• Розвиток та просування бренду компанії.

11.1997 – 02.1999
Багатогалузевий концерн «Содружество»
Інженер конструктор-технолог
Функціонал:
• Розробка та конструювання нових моделей меблів.
• Впровадження технологічних процесів на виробництві.
• Розрахунок матеріалів для виробництва.
• Моделювання прототипів.

09.1993 – 11.1997
Херсонський суднобудівний завод
Інженер-конструктор
Функціонал:
• Проектування прес-форм для термопластавтоматів.
• Конструювання меблів.
• Розробка технологічних процесів.
• Технологічна підготовка карт налагодження верстатів.

Освіта


2002 - 2005
«Міжрегіональна Академія управління персоналом»
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

1988 - 1993
Херсонський індустріальний інститут
Технологія машинобудування

Курси, тренінги, сертифікати


2025
Google AI Essentials
Інструменти генеративного ШІ, мистецтво запитів.
Сертифікат - https://coursera.org/share/5491bc166410f30f2b230b765a348b66

2024
Google Career
Досвідчений користувач операційних систем
Сертифікат - https://coursera.org/share/484154cdbe95e2f3e4bafb01f75cc575

2023
INCO Academy
Основи кар'єри в галузі адміністративної допомоги від Microsoft та LinkedIn
Сертифікат - https://lnkd.in/ggMcgPYY

2023
Основи технічної підтримки
Сертифікат від Google - https://coursera.org/share/236ad5d2639887329cfceee536925647

2020
«Buyer course», викладач Andriy Ilyenko
Здобуті навички:
• Робота з різними номенклатурними групами товарів.
• Розуміння структури, принципів складання і виконання договорів закупівлі.
• Взаємодія з постачальниками.
• Норми ІНКОТЕРМС. Робота з митними брокерами.
• Контроль супровідної документації.
• Публічні закупівлі, ведення тендерної документації.

Додаткова інформація


• Досвід служби в ЗСУ.
• Впорядковані військово-облікові документи.
• Виключен з військового обліку.
• Водійське посвідчення. Категорія В.
• Швидко, ретельно та з бажанням навчаюсь новому.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: