- PRO
Ismail
Account manager
- Розглядає посади:
- Account manager, Менеджер з продажу, Фахівець з логістики
- Вік:
- 28 років
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Івано-Франківськ, Київ, Львів
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту, адресу, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11009254/
Досвід роботи
Logistics Manager
з 07.2023 по 11.2023
(4 місяці)
DEKOM B.V., Breda, Netherlands (IT)
• Reduced transportation and warehousing costs through route optimization and supplier negotiations.
• Enhanced customer satisfaction through improved on-time delivery and issue resolution.
• Managed inventory levels and ensured efficient stock control.
• Maintained 100% compliance with all relevant regulations and safety standards, avoiding any fines or legal issues.
• Implemented new logistics software or technologies that streamlined operations and provided better visibility into the
supply chain.
Assistant Account Manager
з 02.2023 по 07.2023
(5 місяців)
DEKOM B.V., Breda, Netherlands (IT)
• Provided support to account managers in managing client accounts and addressing client inquiries and issues.
• Assisted in building and maintaining strong client relationships to ensure satisfaction and retention.
• Prepared and managed quotations, and documentation related to client accounts.
• Supported sales activities by identifying opportunities for upselling or cross-selling to new and existing clients.
Head of Vendor Relations
з 04.2022 по 11.2023
(1 рік 7 місяців)
DEKOM SYSTEMS LLC, Los Angeles, CA (IT)
• Collaborated with internal teams to align vendor capabilities with organizational needs.
• Implemented strategic growth initiatives resulting in the expansion to new markets.
• Secured cost-effective contracts and favorable terms, resulting in a reduction in procurement costs.
• Maintained compliance with company policies and regulations, avoiding potential risks.
• Streamlined vendor onboarding, insuring a smooth integration.
• Stayed abreast of industry trends, and consumer preferences.
• Enhanced vendor relationships, leading to better collaboration and innovation.
Technical Support Engineer
з 08.2021 по 04.2022
(8 місяців)
DEKOM UKRAINE, Kyiv (IT)
• Engaged with existing customers to increase sales of products and services.
• Collaborated with internal team members to resolve customer concerns and deliver enhanced customer experiences.
• Provided support via phone, video, e-mail, remote access, and remote control software.
Head of customer support
з 06.2019 по 07.2021
(2 роки 1 місяць)
TinyMight, Kyiv (Retail)
• Led a team of customer support managers, providing guidance and support to ensure efficient and high-quality work.
• Provided exceptional customer service, ensuring satisfaction and building long-term relationships with customers.
• Conducted regular inspections and preventative maintenance to optimize system performance and longevity.
• Successful recruitment resulting in customer satisfaction and better services.
• Handled all logistics ( B2B, B2C ) and money transfers.
Освіта
IFNTUOG
Bachelor of Production Engineering, Ivano-Frankivsk
Незакінчена вища, з 2018 по 2022 (4 роки)
Знання і навички
- Fast and self-learning skills
- Business development
- Contract Negotiations
- Decision-making
- Growth Initiatives
- Leadership
- Operational Oversight
- Problem-solving
- Project Management
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Арабська — вільно
- Українська — середній
- Російська — вище середнього
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Львів -
Менеджер по роботі з клієнтами
Львів -
Менеджер роботи з клієнтами
Київ -
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Київ, Баришівка -
Менеджер роботи з клієнтами
35000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
30000 грн, Львів, Дистанційно