- Файл
Жанна
Психолог
- Вік:
- 63 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11019880/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ДОСВІД РОБОТИ
лют 2018 - теп. час практичний психолог
школа І-ІІІ ступенів №294, Київ
Виконувала задачі під час навчального процесу
ОСОБИСТІ ДАНІ ‑ стабілізація психоемоційного стану здобувачів освіти та їх
Ім'я налаштування на освітню діяльність;
Жанна Лозенко ‑ підвищення психологічної культури усіх учасників освітнього
Адреса процесу;
Миколи Закревського 97
02064 Київ ‑ сприяти повноцінному особистісному та інтелектуальному
Номер телефону розвитку та вихованню особистості в колективній діяльності на
[
Email них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
[
Дата народження самореалізації. Розвиток та зміцнення почуття дорослості;
26-05-1962 ‑ допомогти учням адаптуватися до негативних впливів
Місце народження середовища.
м.Луцьк
‑ виявлення дітей «групи ризику.»;
Стать ‑ забезпечити індивідуальний підхід до кожної дитини на основі
Жіноча
її психолого‑педагогічного вивчення;
Національність
українка ‑ профілактика і корекція в інтелектуальному та особистісному
Сімейний стан розвитку дитини;
вдова ‑ психологічний супровід інклюзивної освіти;
Посвідчення водія ‑ профорієнтаційна робота;
в наявності ‑ сприяти формуванню в учнів здорового способу життя;
Веб-сайт ‑ профілактика девіантною поведінки серед учнів школи;
https://sites.google.com/view/zh- ‑ робота з обдарованими дітьми;
lozenko-psichoanalis
‑ сприяння розвитку творчого потенціалу учнів;
‑ психологічна просвіта педагогічного колетиву, дітей, батьків в
українська, російська,
німецька офлайн та онлайн форматі;
‑ психологічна профілактика негативних явищ – своєчасне
ІНТЕРЕСИ попередження відхилень у становленні особистості,
подолання труднощів у міжособистісних стосунках, підвищення
туризм, малювати маслом,
пчихологічної культури;
скрапбукінг, читати та ‑ встановлення партнерства між усіма учасниками освітнього
досліджувати психоаналітичну процеса, подолання інертності мислення, перехід на якісно
літературу, новий рівень побудови взаємовідносин (лист МОНУ від
07.08.2018р. №1/9‑487.)
Приорітетного значення в розбудові НУШ набуває завдання
формування у здобувачів освіти загальнолюдських цінностей :
морально‑етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота,
повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально
– політичних ( свобода, демократія, культурне різноманіття,
повага до рідної мови та культури, патріотизм, шанобливе
ставлення до довкілля, законослухняність , солідарність,
відповідальність).
Освітнє середовище має бути безпечним місцем, де діти
відчуватимуть себе захищеними, де забезпечуються їхні базові
потреби та потреби у навчанні, де забезпечуються
потреби дітей з особливими освітніми потребами. Таке
середовище забезпечує дітям можливість робити власний
вибір, удосконалювати наявні життєві навички та навчатися
новим, розвивати позитивне ставлення до життєвих викликів
середовища.
чер 2023 - чер 2024 психолог
Оболонський районний центр соціальних служб
(консультування осіб постраждалих від дом. насильства),
Київ
Працювала з парами ‑ налагодження міжособистісних
стосунків;
з жінками/чоловіками, які зазнали домашнього насильства;
з людьми у кризових ситуаціях з суїцидальними думками;
з підлітками з не завершеними суїцидальними діями;
особами у депресивному стані;
з особами у тривожному стані, ПА, нічний енурез;
з матерями з підвищення батьківської відповідальності;
групова підтримка дружин військовослужбовців;
групова підтримка підлітків, підвищення самооцінки...
вер 2010 - теп. час приватна практика
Київ
Дитячі неврози (тіки,ЗПР, енурези, агресія, аутистичний
спектр); індивідуальні консультації.
Дорослі: підтримка поранених 2014 рік у військовому госпіталі;
індивідуальне консультування; неврози, ПА, тривожний
розлад, депресії, порушення сну; занижена самооцінка;
дружини військовослужбовців; налагодження міжособистісних
стосунків;
МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Я Лозенко Жанна Олександрівна, в юності мріяла стати психологом, вивчати психоаналіз,
читати і розуміти З.Фрейда, М.Кляйн, Ж.Лакана. Роки йшли, а мрія лишалася мрією. Якось я
подумала: “Краще зробити і жалкувати, ніж не зробити і жалкувати все життя” і подала
документи у ВУЗ (КІСПП), на психолога. Це був приватний ВУЗ з чудовим викладацьким
складом. Мене зарахували на курс.
Я бралася за роботу, яка давала змогу навчатися і платити за навчаання. Паралельно я
вступила на навчання до Української асоціації Кататимно- імагинативної психотерапії. Я була
задоволена своїм рішенням і своєю рішучістю. Я була щаслива від здійснення мрї, до якої
доклала чимало зусиль. Навчаюсь я до нинішнього часу, як писав З.Фрейд “психоаналіз
безкінечний”. Неймовірно цікаво вивчати прояви психіки особистості, практикувати, бачити
позитивні зміни особистості, розуміти її.
Люблю працювати на результат, отримую неймовірне задоволення від позитивних змін у
житті людини. Коли покращується її самопочуття, відступає депресія, вона находиться новий
сенс свого життя, коли бачить альтернативний вихід із “безвиході”.
Володіння комунікативними навичками дає змогу налагодити міжособистісні стосунки
вдома, з колегами на роботі. З’являється розуміння себе, іншого, підвищується
самосвідомість, мотивація.
Я володію професійними навичками :
комунікації, допомагаю ними оволодіти всім бажаючим, покращити відносини в сім’ї, в
трудовому колективі; навичками, які мотивують та надихають.
Вмію мріяти та досягати своєї мети . Можу навчити позитивно дивитися на світ і находити
позитивні можливості в будь-якій ситуації. “Навіть, якщо тебе з’їли, у тебе є два виходи.”
В.П.Зінченко, д.п.н. “Зовнішній світ будується з внутрішнього.” Позитивні думки змінюють
навколишній світ на доброзичливий, люди посміхаються, проблеми стають задачами, а задачі
мають рішення.
ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
вер 2011 - лют 2014 спеціаліст, психолог (клінічна психологія)
КІСПП (Київський інститут сучасної психології та
психотерапії), Київ
це друга вища освіта (КПІ ‑ 1982‑1988 перша)
вер 2010 - лип 2015 психотерапевт з методу Символдрама
Українська асоціація кататимно-імагинативної
психотерапії (УАКТП), Київ
Теорія на базі вивчення праці Ганскарл Льойнер, З.Фройда,
М.Кляйн, А.Фройд (класиків психоаналізу)
Психотерапія за методом символдрами застосовується при:
неврозах та невротичних розладах особистості;
невротичних страхах і фобіях;
депресивних розладах;
психосоматичних розладах;
психотерапії прикордонних станів (Borderline);
вирішенні сексуальних проблем;
допомозі в розв’язанні сімейних проблем;
психотерапії дітей та підлітків;
допомозі людям, що пережили горе втрати близької
людини;
супроводі і підтримці помираючих;
роботі з екзистенційними проблемами.
вер 2020 - жов 2021 атртерапевтичний супровід клієнта в кризі
Центр надання освітніх послуг ТМ "Nazarevich Art", Київ
Арт‑терапевтичні практики : акварель, гуаш, олівці,
казкотерапія ‑ застосування при роботі з особою, якій важко
розповідати, находити слова.
вер 2021 - тра 2024 психоаналіз дітей та підлітків
Піденно-Українське Психоаналітичне Товариство, Київ
Програма складається з 22 блоків вивчення теорії багатьох
класиків психоаналізу.
вер 2024 - лип 2024
вер 2024 - лип 2024
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Лозенко Жанна
[
[
НАВИЧКИ
робота з ПК; ведення
документації; планування
ДОСЯГНЕННЯ
Досвід роботи.
Працювала з дітьми з 5 років. Прояви агресії, енурез, нервові тіки, небажання ходити до
школи, дезадаптація, ЗПР.
Суїцидальні думки, не завершенний суїцид, тривожний розлад, ПА.
З дорослими: депресія, неврози, занижена самооцінка, розлад сну, ПТСР, налагодження
міжособистісних стосунків між чоловік‑дружина, батьки‑діти, діти‑вчитель, вчитель‑батьки.
Написання та проведення тренінгів "Емпатійне спілкування", "Командоутворення", "Техніки
самодопомоги та самозцілення", проведення психологічних груп підтримки, медитативні
практики.
Впровадження арт‑терапевтичних практик в індивідуальному та груповому консультуванні, з
використання МАК.
Схожі кандидати
-
Нейропсихолог
Київ -
Психолог
Київ -
Психолог
Київ, Черкаси -
Асистент, помічник педагога, вихователя, психолога
23000 грн, Київ -
Психолог
Київ -
Психолог
Київ, Львів, Дистанційно