• Файл

Юлія

Менеджер з міжнародної логістики

Розглядає посади:
Менеджер з міжнародної логістики, Менеджер ЗЕД
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мелетян Юлія Сергіївна

Регіон: Харків
Дата нарождения: 25.01.1983
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня

МЕТА
Отримання посади менеджера-логіста з організації міжнародних перевезень.
Віддалена, дистанційна робота.

ДОСВІД РОБОТИ

ТОВ «Д Лайт»
Менеджер ЗЕД 01.02.2021-29.02.2024

- Забезпечення просування товару від продавця до покупця з різних країн, курування всіх операцій, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю компанії.
- Розуміння митного законодавства України
- Знання умов INCOTERMS, інших умов постачання, особливостей документообігу у ЗЕД
- Контроль виконання умов контрактів із зовнішньоторговельними організаціями з постачання продукції експорт/імпорт
- Контроль та запуск бізнес-процесів щодо заборгованості згідно умов контрактів
- Підготовка інформації для керівництва підприємства з усіх питань зовнішньоекономічних зв'язків
- здійснення взаємодії з керівниками всіх структурних підрозділів підприємства, отримання інформації та документації, необхідної для виконання посадових обов'язків
- Збір та надання дозвільної документації брокеру для оформлення сертифікатів
- формування необхідної документації для оформлення експорту (інвойс, пакувальний лист, ЦМР) взаємодія з брокером.
- Спілкування з постачальником при оформленні імпорту, отримання необхідної документації, інформації (для митного очищення вантажу) з чого виготовлений вантаж, характеристики, призначення вантажу, взаємодія з брокером.
- Пошук транспорту для здійснення експорту/імпорту та супровід доставки вантажу
- робота з великим обсягом інформації в режимі багатозадачності
- Ведення даних у системі Бітрікс, CRM (повна автоматизація всіх процесів у компанії, починаючи із запиту на закупівлю/перевезення закінчуючи бухгалтерським документообігом)

ТОВ «Д Лайт»
Менеджер з питань логістики 18.04.2017-поточний час

- Організація, координація міжнародних вантажоперевезень (залізничні, морські, авіа) та по Україні.
- Пошук вантажного транспорту для власного експорту
- Формування транспортних документів та первинної документації з міжнародних постачання та по Україні.
- Взаємодія з перевізниками, брокерами та контролюючими органами в Україні та за кордоном.
- Складання маршрутів транспортування вантажів.
- Ведення документообігу в 1С, БАС Бухгалтерія ПРОФ контроль договорів, заявок та рахунків від контрагентів.
- Прийом та контроль автотранспорту.
- Координація роботи водіїв.
- Контроль дорожніх листів, нарахування ЗП штатним водіям.
- Забезпечення взаємодії всіх учасників процесу.
- Моніторинг та аналіз витрат на логістику.
- Ведення звітності.
- Облік, списання ПММ.
- Співпраця з паливними компаніями, проведення переговорів, аналіз ринку.
- Формування товарних звітів, проведення аналізу дебіторської та кредиторської заборгованості для бухгалтерії.
- робота з кур'єрськими службами Нова Пошта, Нова пошта Глобал, САТ, Делівері, DHL, ТММ.
- розподіл товарів на складі (облік наявності складських місць).
- Взаємодія з представниками компаній-імпортерів.
- Оповіщення керівників компаній-партнерів про зміни цін та умов роботи.
- Діяльність у сфері ЗЕД.
- Ведення даних у системі Бітрікс, CRM (повна автоматизація всіх процесів у компанії, починаючи із запиту на закупівлю/перевезення закінчуючи бухгалтерським документообігом)

ТОВ «ЛТ-Ресурс» 2015р-2017р
Логіст
- Організація та координація вантажоперевезень
- Складання маршрутів транспортування вантажів з урахуванням оптимальності
- Відстеження та контроль доставок
- Управління складськими запасами та замовленнями
- Ведення документообігу в 1С, контроль договорів та рахунків від контрагентів, складання звітів
- Забезпечення водіїв супровідними документами на перевезення (РН, ТТН, посвідчення про відрядження, якісне посвідчення на товар, сертифікати якості)
- Прийом та контроль автотранспорту
- Координація роботи водіїв
- Моніторинг та аналіз витрат на логістику

ТОВ «ЛТ-Ресурс» 2012р-2017р
Менеджер з національних мереж
- Здійснення дзвінків та особисте відвідування існуючих та потенційних клієнтів, проведення переговорів про умови продажу товару та порядку проведення розрахунків
- Організація, підготовка та укладання договорів з новими клієнтами, у разі потреби – переоформлення договорів з існуючими клієнтами
- прийом замовлень від усіх ключових клієнтів, з урахуванням якості існуючої заборгованості клієнта та його кредитної історії, формування максимального розміру замовлення не лише за обсягом, а і за асортиментом
- Забезпечення своєчасного та повного повернення дебіторської заборгованості своїх клієнтів
- Контроль за виконанням усіх пунктів обумовлених у договорі поставки, наявність товару у клієнта, згідно з підписаною специфікацією
- Ведення історії продажів по кожному клієнту, а також збирання та систематизація всієї доступної інформації про існуючих та потенційних клієнтів у своєму сегменті ринку, їх потреби, про перспективи розвитку торговельних відносин з ними
- проведення моніторингу та аналіз ринку
- проведення робіт із стимулювання продажів, з реалізації спеціальних програм знижок та бонусів, інших збутових акцій
- своєчасне та достовірне оформлення всієї передбаченої звітності та іншої робочої документації.

ТОВ «Укрімпекс-Трейд» 2010р-2012р
Секретар (помічник керівника)
- переадресація вхідних та управління вихідними телефонними дзвінками
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- ведення діловодства
- робота з електронною поштою, принтером, сканером факсом (прийом, надсилання макетів, листів)
- організація роботи офісу
- ділове листування, спілкування в телефонному режимі, та при особистому контакті
- підготовка та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії

ЧП “С-Видео” 2008р-2009р
Помічник керівника
Основні обов'язки:
- прийом та переадресація вхідних дзвінків
- ведення діловодства
- прийом та розподіл кореспонденції
- організація зустрічей та нарад
- робота з офісною технікою

Приватне підприємство «Полагропром» 2007р-2008р
Торговий представник
Основні обов'язки:
- консультування клієнтів щодо продукції або послуг;
- ведення прямих продаж
- Контроль дебіторської заборгованості
- робота з напрацьованою клієнтською базою, на ввіреному районі, та її розширення
- укладання договорів
- Проведення акцій
- аналіз ринку, моніторинг цін конкурентів
- участь у роботі відділу продажів

За час роботи було значно збільшено обсяг продажу та скорочено дебіторську заборгованість.

Приватне підприємство«Тетра-2005» 2006р-2007р
Торговий представник
Основні обов'язки:
- консультування клієнтів щодо продукції або послуг;
- ведення прямих продаж
- Контроль дебіторської заборгованості
- робота з напрацьованою клієнтською базою, на ввіреному районі, та її розширення
- укладання договорів
- Проведення акцій
- аналіз ринку, моніторинг цін конкурентів
- участь у роботі відділу продажів

Набутий досвід роботи у прямих продажах, збільшено клієнтську базу.

Приватне підприємство«Тетра-2005» 2006р-2006р
Мерчендайзер
Основні обов'язки:
- контроль викладення товару на вітринах торгових точок
- доведення про бренди цільової аудиторії
- робота з POST матеріалами

Набутий досвід у наведенні комунікацій з клієнтами та
подолання їх заперечень.

ОСВІТА

Національний технічний університет "ХПІ"
Факультет "механіко-технологічний"
Отримано червоний диплом про вищу освіту.
Присвоєно кваліфікацію – інженер-матеріалознавець.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ
- базова юридична грамотність
- спілкування з клієнтами (ділове листування, спілкування в
телефонному режимі, при особистому контакті)
- Складання звітності
- Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач
- 1с Підприємство
- БАС Бухгалтерія ПРОФ
- Бітрікс
- володію сліпим методом набору тексту

ЗНАННЯ МОВ

Українська, російська, англійська, зі словником

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, організованість, уважність до деталей, хороші аналітичні здібності, надійність у питаннях конфіденційності, виконавчість, впевненість у собі, здатність швидко навчатися, готовність працювати у команді.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Водійські права – кат. В, закордонний паспорт
Хобі – читання, танці, кулінарія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: