• PRO

Illia

Медсестра

Розглядає посади:
Медсестра, Executive, personal assistant, Диспетчер, Менеджер з логістики, Помічник керівника з маркетингу, Брокер, Менеджер з продажу, Консультант по рекрутингу, Менеджер проєктів, Перекладач української
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Калуш
Готовий працювати:
Дистанційно, Калуш

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Executive assistant

з 04.2025 по нині (4 місяці)
G8toUS, Дистанційно (Транспорт, логістика)

Executive assistant

з 03.2024 по 04.2025 (1 рік 1 місяць)
Selas Luna Transport, Дистанційно (Транспорт, логістика)

As the Executive Assistant to the CEO of a transportation company, you played a key role in driving efficiency and supporting strategic initiatives. Your contributions included:

•High-Level Communication: Acted as the primary liaison between the CEO and stakeholders, ensuring seamless communication and alignment using tools like Slack and CRM systems.
•Project Coordination: Managed cross-functional projects and timelines using platforms like Asana or Trello to track progress and optimize outcomes.
•Data-Driven Insights: Prepared reports and presentations using Excel, providing actionable insights for strategic decision-making.
•Schedule and Travel Management: Organized complex calendars, coordinated travel itineraries, and optimized time management using tools like Google Workspace.
•Operational Support: Collaborated with teams to evaluate and implement technologies that improved workflows and boosted efficiency.
•Crisis Management: Adapted to shifting priorities and maintained business continuity during disruptions.

Logistics manager

з 04.2021 по 03.2024 (2 роки 11 місяців)
Logity, Харків (Транспорт, логістика)

Successfully managed logistics for over $60 million in freight, ensuring timely and cost-effective delivery while maintaining a high level of customer satisfaction.

• Cold outreach, problem solving, track and trace
• Multitasking
• Cultivated strong relationships with clients
• Handled accounts payable and receivable, and maintained
documentations.
• Maintained schedules, communicated with clients.

Освіта

Bella Vista College

College Diploma, Харків
Середня спеціальна, з 2018 по 2021 (3 роки)

Had a chance to study in US for 3 years while playing professional basketball there

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • Notion
  • Комунікабельність
  • Тайм-менеджмент
  • Організації логістики
  • CRM
  • Office
  • Meeting and schedule management
  • Стресостійкість
  • Відповідальність
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Здатність до навчання
  • Привітність
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Неконфліктність
  • Оперативність
  • Уважність
  • Користувач 1С
  • Ведення соціальних мереж
  • MS PowerPoint
  • Знання офісних програм

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Open for any potential offers Telegram @Fullplc

4+ years of experience working on USA market and supporting CEO

I’m a fast learner that can adjust to any CRM systems, calendar trackers and etc. Can use AI tools to speed up workflow

SALES B2B, B2C, Supply sales

SKILLS
MS Office, Negotiation Skills,
Customer service, Critical-thinking
Project management ,Leadership

Languages
Russian - Native
Ukrainian - Native
English- C1-C2


Feel free to reach out to me on Telegram @Fullplc with offers

Готовий розглянути будь-який офер. Пішить в телеграм @Fullplc

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: