• Файл

Ігор

Генеральний, виконавчий, операційний, комерційний директор

Вік:
60 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 8 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ІГОР БОНДАРЕНКО · ДИРЕКТОР ПІДПРИЄМСТВА, ХОЛДИНГУ · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПІБ Бондаренко Ігор Володимирович
Вік 60 років
Сімейний стан одружений, маю двох дітей
Місце проживання м. Дніпро

МЕТА

Реалізація свого потенціалу як:
 керуючого самостійним бізнес-напрямком (підприємство, група підприємств,
регіональна філія), наприклад, на посаді директора, генерального директора (CEO);
 у команді генерального директора, як виконавчий директор (Chief Executive
Officer), операційний директор (Chief Operating Officer), директор з
маркетингу/комерційний директор (Chief Marketing Officer), заступник керівника
холдингу та інших аналогічних.
Переважним варіантом є управління виробничим бізнесом, оскільки мій досвід та
навички дозволять максимально швидко увійти в курс справ та розпочати продуктивну
діяльність.
Назва посади має другорядне значення, набагато важливіше в якій якості
використовуватимуться мої знання, досвід та навички. Найефективніше мій потенціал
буде використано, коли власники бізнесу ставлять такі завдання:
 Очолити новий бізнес-напрямок та створити ефективний бізнес з нуля.
 Прийняти керівництво існуючим бізнес-напрямком (наприклад, одним із напрямків
у рамках холдингу) з метою розвитку цього напряму, підвищення його
ефективності, конкурентоспроможності.
 Здійснити реорганізацію бізнесу з метою якісного планомірного переходу на
наступний рівень розвитку (розширення, диверсифікація).
 Здійснити реорганізацію бізнесу з метою ефективного переходу на наступний етап
життєвого циклу компанії.
 Здійснити «оздоровлення» бізнесу, що перебуває у стані застою, занепаду, з метою
подолання негативних тенденцій, підвищення ефективності та
конкурентоспроможності бізнесу.
 Здійснити «оздоровлення» досить успішного бізнесу з метою запобігання застою в
організації, підтримці ефективності та конкурентоспроможності бізнесу в
довгостроковій перспективі.

1
ІГОР БОНДАРЕНКО · ДИРЕКТОР ПІДПРИЄМСТВА, ХОЛДИНГУ · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Незалежно від посади, я на високому рівні виконував роль менеджера змін (Change
Manager) у тій функціональній області, яка мені була передана для управління або
реорганізації. Я вважаю це особливою навичкою, що вимагає глибокого розуміння
принципів та законів функціонування комерційних організацій, як об'єктів, вбудованих у
зовнішнє середовище та конкуруючих з іншими організаціями. Одночасно потрібно
добре розумітися на правилах і принципах успішного функціонування всередині самої
організації, як ефективної бізнес-системи. Я володію вищепереліченими знаннями,
навичками та досвідом.
Готовий працювати як самостійний керуючий напрямом (якщо власник(і) виступає лише
як інвестор), так і як член команди (у разі, якщо власник(і) бере безпосередню участь у
комерційній діяльності підприємства).
Особливо можу бути корисним роботодавцям, які організовують свій бізнес з нуля, або
прагнуть реорганізувати підприємство та вивести його на лідерські позиції на цільовому
ринку. Мої універсальні знання та навички мають особливу цінність на початковому етапі
розвитку бізнесу, що дозволяє гармонійно сформувати підприємство, що зароджується,
уникнувши багатьох дитячих хвороб і значно скоротити період його зростання до
моменту, коли воно стане конкурентно стійким і фінансово рентабельним. Також для
зростаючого бізнесу мій досвід у галузі залучення інвестицій буде безперечно корисний.
При розширенні бізнесу перехід у вищу «вагову категорію» супроводжується
структурними змінами в управлінні, кадровою ротацією, зміною технології виробництва,
виробничої, складської та транспортної логістики, системи обліку тощо. Якщо не
приділити належної уваги управлінню змінами, то компанія в перехідний період може
стати вразливою для конкурентів, послаблюються ринкові позиції, погіршуються
фінансові показники. У таких випадках мій досвід роботи в компанії, що постійно
прогресує, буде дуже корисний.
Найбільш продуктивною була моя діяльність у компанії «Завод Вірто» 2003-2008 рр.
виробника металопластикових вікон та інших світлопрозорих конструкцій.
У грудні 2003 року компанія була "середнячком" на цьому ринку. Моя стартова посада
називалася директор департаменту продажів, а завдання ставилося – навести лад у сфері
формування попиту, управління збутом та транспортною логістикою постачання
продукції. Це завдання було успішно виконано.
У 2004 році я вже був призначений комерційним директором, у 2005 році мені
підпорядковувалося вже 8 відділів, а потім і 11. Усі ці підрозділи не переходили до мене
«у спадок». Найменша частина була повністю переформатована, але більша частина була
створена з нуля. Я особисто проектував бізнес-процеси у цих підрозділах, підбирав кадри,
потім ці процеси впроваджувалися, удосконалювалися, впроваджувалися системи
контролю та мотивації.
Характерною відмінністю великого віконного виробництва є поточне оперування
великими інформаційними потоками та складною складською, виробничою,
транспортною логістикою. Ще 2004 року я організував діяльність відділу планування та

2
ІГОР БОНДАРЕНКО · ДИРЕКТОР ПІДПРИЄМСТВА, ХОЛДИНГУ · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

логістики, який став «мозком» з управління всіма логістичними процесами. З 2006 року
цей відділ займався оперативним плануванням, координацією, контролем, а також
підготовкою та аналізом інформації з управлінського обліку.
У пік сезону (липень-жовтень) холдинг щодня виробляв близько 11 тисяч одиниць
продукції (вікна, двері, склопакети, антимоскітні сітки, підвіконня, відливи), які були
унікальними, виготовлялися за окремим кресленням або технічним завданням, мали свій
неповторний штрих-код, 4000 із них (склопакети) входили до складу вікон. Відповідно,
щодня зі складу готової продукції відвантажувалося близько 7000 виробів (унікальних за
своїми геометричними розмірами та комплектацією), які щодня доставлялися власним
транспортом за 50-80 адресами (склади дилерів) у 19 областях України.
У 2006 році я вже керував як генеральний директор, і компанія вийшла на лідируючі
позиції в Україні.

Компанія «Вірто» стала лідером ринку не лише за обсягами виробництва та продажів, а й
вважалася кузнею кадрів на віконному ринку. Рівень організації бізнес-процесів та
кваліфікація менеджерів була настільки вищою за середню по ринку, що конкуренти
переманювали наших рядових менеджерів, пропонуючи їм посади начальників відділів
або комерційного директора з високими зарплатами.

Останні 14 років у консалтинговому бізнесі я займався:
 економікою підприємств;
 розробкою фінансових планів, економічних та фінансових моделей;
 інвестиційним плануванням та прогнозуванням;
 постановкою управлінського обліку та контролю;
 бюджетуванням;
 реінжинірингом бізнес-процесів;
 розробкою систем фінансового моніторингу;
 перспективним бізнес-плануванням;
 розробкою бізнес- планів;
 залученням інвестицій.

Я є відмінним планувальником і координатором, звик працювати з великими
масивами інформації. Досконало володію програмами MS Office, дуже швидко навчаюсь,
звично працюю в режимі багатозадачності, організований, відповідальний.

3
ІГОР БОНДАРЕНКО · ДИРЕКТОР ПІДПРИЄМСТВА, ХОЛДИНГУ · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

17.03.2011 – ПОТОЧНИЙ ЧАС

Директор · ТОВ «ПРОГРЕСИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»

Сфера діяльності: Інвестиційний та управлінський консалтинг.
Чисельність персоналу: До 10 осіб
Основні результати: Створено бізнес із нуля. На даний момент в активі сотні реалізованих проектів
з розробки бізнес-планів, фінансових моделей та інших проектів. Компанія займає гідне місце на
ринку як один з найбільш професійних та надійних партнерів у своїй сфері діяльності.

Чому, будучи в ролі керівника власним бізнесом, я раптом почав пошук роботи? Дві основні
причини:

• У певний час консалтинговий бізнес був для мене відносно зручним, але з початком війни
платоспроможний попит на нашому ринку неухильно знижувався. Звичайно, я доклав багато
зусиль, щоб «відірвати максимальний шматок від убогого пирога», але попит настільки малий, що
навіть значна частка в кількісному вираженні дуже мала. Зараз цей бізнес не приносить мені ні
морального ні матеріального задоволення.

• Я давно думав про зміну діяльності. Стан незадоволеності поступово наростало і послужило
тригером для пошуку адекватнішої самореалізації. Образно кажучи, мені набридло «грати в
пісочниці» консалтингового ринку. Я управлінець за своєю суттю, а не консультант. Моя галузь
компетенції – управління різнобічними та складними процесами у середніх і досить великих
організаціях, розвиток та вдосконалення виробничого бізнесу. Мені це подобається, у мене це
добре виходить, я відчуваю самореалізацію, коли вдається вирішувати складні завдання, які під
силу небагатьом. Набагато ефективніше свої рекомендації щодо розвитку та управління бізнесом
впроваджувати самому, а не навчати цьому інших. У цьому я можу бути максимально корисним
роботодавцям.

25.07.08 – 31.10.08

Генеральний директор, голова правління · ВАТ «ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ»

Сфера діяльності: Виробництво бетону та залізобетонних виробів.
Чисельність персоналу: До 200 осіб.

Причина звільнення / пошуку нової роботи: Зміна планів власників бізнесу у зв'язку з економічною
кризою, що наростає. За 4 місяці я встиг лише увійти в курс справ, розробити плани, розпочати
перетворення в організації, реорганізувати найактуальніші бізнес-процеси. Я наймався як кризовий
менеджер і спеціаліст з управління бізнесом, що розвивається, для модернізації підприємства,
глибокої реорганізації бізнесу і виведення його на певні фінансові показники. Для цього

4
ІГОР БОНДАРЕНКО · ДИРЕКТОР ПІДПРИЄМСТВА, ХОЛДИНГУ · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

узгоджувалась певна інвестиційна програма. В умовах світової фінансової кризи, що насувається,
власники "заморозили" усі плани перспективного розвитку бізнесу, тому висококваліфікований
менеджер з високою зарплатою у такій ситуації був не потрібен.

Звільнення було ініційоване мною через безперспективність мого перебування на цій посаді за
обставин, що склалися.

12.2003-03.2008
Директор департаменту з продажу, комерційний директор, генеральний директор,
виконавчий директор холдингу · ЗАВОД «ВІРТО»
Сфера діяльності: Виробництво металопластикових вікон, склопакетів.
Чисельність персоналу: До 1000 осіб
Основні результати:
1. Підприємство з 30-го місця у рейтингу вийшло на позиції лідера з обсягів виробництва та
продажу, стало лідером Українського ринку та одним із найбільших підприємств галузі в
Європі.
2. Організовано роботу відділів продажу, маркетингу, планування та логістики,
рекламаційного, технічного контролю.
3. Реорганізовано роботу відділів конструкторського, інформаційних технологій, поставок,
складу готової продукції.
4. Впроваджено процесне управління, проведено міжнародну сертифікацію.
5. Організовано підприємство з роздрібного продажу та монтажу вікон.
6. Впроваджено управлінський облік.
7. Створено автоматизоване виробництво склопакетів.
8. І багато іншого.

Причина звільнення/пошуку нової роботи: Зупинення діяльності підприємства з метою продажу
бізнесу.

ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЇ.

Протягом п'яти років безперервно відбувалася реорганізація структури, процесів,
впровадження та оновлення обладнання, технологій. Не перераховуватиму всіх інновацій, оскільки
це займе не одну сторінку тексту.
У вигляді таблиці я відобразив свій особистий внесок в організацію та реорганізацію:

Підрозділи Організаційні заходи Статус у проекті
Бухгалтерський Щорічна реорганізація Член команди
Відділ кадрів Щорічна реорганізація Член команди
Регіонального управління продажами Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Лідер проекту
Обробки замовлень Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Лідер проекту
Фінансово-аналітичний Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Член команди
Облік Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Член команди

5
ІГОР БОНДАРЕНКО · ДИРЕКТОР ПІДПРИЄМСТВА, ХОЛДИНГУ · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Планування та логістики Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Лідер проекту
Сервісного обслуговування та рекламацій Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Лідер проекту
Поставок Щорічна реорганізація Лідер проекту
Конструкторський Щорічна реорганізація Лідер проекту
Інформаційних технологій Щорічна реорганізація Член команди
Склад готової продукції МПК Щорічна реорганізація Член команди
Склад готової продукції СПП Організація з нульового рівня Член команди
Склад сировини Щорічна реорганізація Член команди
Склад комплектуючих Щорічна реорганізація Член команди
Технічного контролю Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Лідер проекту
Охорони праці Організація з нульового рівня Член команди
Виробничий Щорічна реорганізація Лідер проекту
Підготовка виробництва Щорічна реорганізація Член команди
Головного енергетика Щорічна реорганізація Член команди
Головного механіка Щорічна реорганізація Член команди
Стандартизації, сертифікації та навчання Організація з нульового рівня, щорічна реорганізація Член команди
персоналу
Охорони Щорічна реорганізація Не брав участь
Служба безпеки Щорічна реорганізація Не брав участь
Транспортний Перетворено на окреме підприємство Член команди
Диспетчерська служба Увійшла до складу автопідприємства Лідер проекту

Під організацією та реорганізацією підрозділів я маю на увазі створення та видозміну
функцій підприємства, наприклад: управління людськими ресурсами, управління якістю,
управління невідповідною продукцією, управлінський та бухгалтерський облік, управління
продажами, маркетингові функції, управління продуктивністю, управління активами, управління
логіс…

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: