• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11026015/

HR-керівник, HRG

Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЮЛІЯ НІКІТІНА

ПЕРСОНАЛЬНЫЕ ДАННЫЕ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФИЛЬ
Soft skills: вміння переконувати, командна робота, ємоціональний інтелект, стратегічне бачення,
структурний спосіб мислення

Hard skills;аналітичний склад розуміння, вміння чітко формулювати цілі і задачі досвід розробки та
впровадження етапів створення відділу.

HRD, HR-менеджер Ключова інформація:

15+ років управлінського досвіду (6 підлеглих відділу HR) Операційний HR (HR generalist, HRBP, Керівник
кадрового департаменту, Проведення аудиту HR Розробок та регламентів, структурування кадрових
документів та положень/розпоряджень, підготовка приказів, складання розроблення нових установ по
компанії (щодо персонала ) контроль процесів і кадрового документообігу департамента. Досвід побудови
HR команди з"0". Розробка стратегії розвитку HR відділу та провисання детального функціоналу з
урахуванням розвитку задач компанії на період. Навчання технологіям розвитку оргструктури за
програмою програми О.Висоцького «Оргсхема», Впровадження процедур та стандартів 1-2-3 етапів
програми. Створення та розвиток нових бізнес-процесів HR відділу в компанії.

Очікування по З/П от 25 000грн

Досвід роботи

HRD FR`C French (роздрібна торгівля, б'юті напрямок) жовт. 2023-серпень 2024

Побудова HR процесів: Відновлення програми О.Висоцького, який був прийнятий для командіяк курс
розвитку. Prebording, Оnbording, 1:1,exit інтервью, та інше. Розробка, складання документації та
впровадження різних за складом процесів - адаптації, всіх відділів та актуальних вакансій. Складання всіх
пакетів профілів та папок працівника за посадовою інструкціею та розробка технічних додатків. Схем
розміщення по оргструктурі тощо. Побудова бренду роботодавця та підтримка серед новачків місії
компанії. Розробка кар'єрної сторінки , внутрішня робота за кадрами. Розробка посадових, розпоряджень ,
приказів. Розробка за планом HR стратегії, ії захист на модульній сесії та впровадження. Складання плану
навчання керівного составу команди компанії, підпір спікерів та контроль з організації і проведення
міроприємств. Проведення опросів за часом,на результат випробування нових технологій на результат.

HRD - «ADS-Схід» жовтень 2021- вересень
2022
Впровадження HR-процесів в компанії,
Контроль за виконанням плану підбору персоналу, розширення штату компанії за наступними
напрямками: топ-менеджери, менеджер з продажу, робочі спеціальності виробництва/
Навчання персоналу та впровадження процесів за програмою А. Висоцького. («Велика гра малого бізнесу»,

Это резюме составлено с помощью CVwizard.com
«Обов'язки власника», «Фінансове планування»).
HR-консультант
окт 2020 - фев 2021

Начальник відділу персоналу (департаменту)
Липень 2018 – лютий 2020 (1 год 8 мес)
ТОВ «Небосвод»
медицина та охорона здоров'я»
Розробка і впровадження процесів розробки і впровадження ресурсів оцінки персоналу, програми
«Особистісний ріст» співробітника. (кадровий резерв). Розширення умов нематеріальної мотивації
персоналу.
Здійснення загального управління підрозділом.
Повний комплекс підбору та адаптації персоналу для компаній холдингу. Консультування співробітників і
керівників компаній холдингу що до найбільш вигідних умов співпраці, зміни діяльності співробітника,
підготовки до переведення співробітників.
Досягнення:
Бюджетування відділу.
Проведення тестування та інших заходів з метою визначення професійних навичок та соціально-
психологічних якостей працюючого персоналу та кандидатів на вакантні посади. Індивідуальні картки
росту персонала.
Розроблена і впроваджена система адаптації для нових співробітників. Розроблена система тестування
навчального матеріалу.
Стабілізація плинності кадрів компаніями холдингу на 20%
Збільшення пакету соціальної підтримки працівників за розрядами та статусами Ініціювання та запуск
програми підтримки молодих мам в компанії.
Систематизація контролю за 12 HR-метриками.

HR Manager ТОВ «Чарівна мозаїка» червень - лютий 2018
Здійснення своєчасного відбору кандидатів (на job-сайтах і тематичних платформах, соціальних мережах,
перевірка рекомендацій співробітників, центр зайнятості, інші витрати на найм) телефонні, скайп/зум-
інтерв'ю та співбесіди, листування.
Супровід кандидатів в період адаптації.
Створення менторської програми.
Розробка мотивації кандидата за системою компанії (з урахуванням компетенцій) Ведення обліку прийому
/ звільнення співробітників (плинність кадрів). Участь в організації та супроводі проектів компанії тощо.
Досягнення:
Швидкий рівень вакантності. Розроблено та впроваджено менторську програму. Аудит був здійснений за
програмою адаптації та впровадження методик оцінки в роботі з лінійним персоналом.
Розробка критеріїв KPI .
Розробка та впровадження мотивації в підрозділах компані.
Скорочення плинності виробничого персоналу на 60%. (внесення змін в графіки праці, та додаткові умови
праці.)

HR Manager
май 2016 - июн 2017 (1 год 2 мес)\
V.G.G. сеть ресторанов
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси Рекрутмент.
Адаптація та сертифікація персоналу.
Навчання і побудова мотивації на основі результатів навчання.
Організація та проведення обучаючи та командних заходів в компанії.
Менеджер з персоналу
май 2014 - июн 2015 (1 год 2 мес)
СТАРТАП ООО ПОГОНЯ
Підготовка та реалізація програми атестації співробітників. Побудова системи навчання і розвитку
персоналу на всіх етапах; Ведення обліку мед. перевірки персоналу.

Это резюме составлено с помощью CVwizard.com
Впровадження системи HR-метрик для аналізу ефективності HR-роботи за місяць, півроку, рік.
Освіта вища
ХДТЄУ (Харків)
Рік випуску 2003
Технологія харчових виробництв (Высшая школа предпринимательства) Харьківський державний
педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди (Харьків)
Рік випуску 1998 Музика и світова художня культура

Українська – рідна

Комп’ютерні навички
Досвідчений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), Internet, Впевнений
користувач google doc,CRM

Я вірю в людей і звикла довіряти цифрам та фактам, особливо в роботі.
Уважно ставлюсь до кожного співробітника компанії. Мені цікаво все, що стосується людського
ресурсу, і як зробити так, щоб цей ресурс в команді завжди був №-1.

Это резюме составлено с помощью CVwizard.com

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: