• Файл

Олена

Personal, Business assistant

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГАРКОВЕНКО ОЛЕНА
Personal/business assistant

ДОСВІД РОБОТИ

Personal/business assistant (60/40) of developer
No name (NDA) | Mолдова/Таїланд, лютий 2022 - листопад 2023
та ж компанія, що у періоді 2020-2021рр.
релокація керівника, сім’ї та команди
виконання особистих завдань керівника, потреб сім’ї
Бути асситентом - це не про секретаріат, ведення робочого та особистого графіка керівника, контроль роботи охорони
журнали чи квитки. Це здастність організувати та водіїв згідно потреб керівника та сім’ї, графік перебування у країнах згідно
життя керівника так, щоб він не думав, як його зобов’язань за посвідками на проживання на поточний рік
жити. організація поїздок (бізнес, сімейні відпочинки: підготовка програми з
урахуванням потреб та бажань, повний супровід за таймінгом, квитки, приватні
літаки, VIP зали/термінали, зустрічі та трансфери, яхти, готелі, приватні
екскурсії/культурні програми, візи, страхування, медичні довідки)
вирішення візових питань для сім’ї та команди у зв’язку з релокацією, робота з
громадянами України, резидентами та іноземними громадянами
пошук спеціалістів за місцезнаходженням для побудови та розвитку бізнесу,
ПРО СЕБЕ аналіз та комунікація, вивчення порядку ведення бізнесу у нових країнах
пошук житла, підбір, особисті перегляди; організація та контроль роботи
персоналу
Маючи достатній досвід роботи ніколи не організація свят, підбір та придбання подарунків для близьких та партнерів,
вважаю себе найкращою і з великим контроль графіку святкових дат
задоволенням приймаю нові виклики як організація нарад та бізнес-зустрічей з партнерами (онлайн, офлайн) -
можливість розвитку. Динамічність, креатив, запрошення, логістичні питання, підготовка адженд, ведення протоколів та
багатозадачність - це те що мене драйвить. подальший контроль виконання задач, фітбеки та підтримка комунікації між
Вважаю, що проблем не існує, є тільки учасниками та керівником, особистий супровід та контроль таймінгу,
задачі, якщо вони великі - розділяю їх і радію організація неформальних зустрічей та вільного часу учасників
маленьким перемогам, це спонукає йти далі. фінансові витрати: планування, виконання, облік та звітування (готівка,
Враховуючи те, що робота займає більшість банківські рахунки, криптовалюта)
часу - відношусь до неї як до життя в цілому, з зв’язок 24/7, максимальне збереження конфіденційності
цікавістю, легкістю, зберігаючи обачність.
Не шукаю спосіб виживання, для мене На протязі 9 місяців поєднання основних обов’язків з посадою кервника
важлива можливість розвитку та зросту, адміністративного департаменту, обов’язки нижче:
перспективи та порядність. налагодження роботи департаменту згідно стандартів компанії за
Готова бути на зв’язку 24/7, відкрита до місцезнаходженням та побудова департаменту у іншій країні
релокації чи відряджень. навчання нових співробітників та супровід роботи департаменту
складання регламентів роботи та контроль їх виконання
оптимізація роботи департаменту та витрат
пошук приміщень для офісів, складів тощо, проведення перемовин, ремонтні
роботи, організація та проведення релокації офісів та їх оснащення у
МОВИ найкоротший час (графік роботи офісів 24/6)
інвентаризація майна компанії
формування бюджетів, форми звітів, контроль витрат
Украінська - вільне володіння
оплати оренд, комунальних послуг
Русский - свободное использование
ведення табелю обліку робочого часу
English - intermediate (B1) - у процесі
підвищення рівня

Assistant of CEO
Svoy group | Київ, січень 2022 - лютий 2022
ОСОБИСТІ ДАННІ ТА ЗВ’ЯЗОК
Завданням було організація та налагодження внутрішньої комунікації у
ПІБ Гарковенко Олена компанії з подальшим переходом у відділ з управління нерухомості, через
Дата нарождення 21.06.1994 початок війни робота компанії була припинена з подальшим розподіленням
Телефонний номер [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») співробітників у партнерські компанії
Telegram @Helen ex_
Email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Стать Жіноча
Громадянство Україна
Адреса м. Київ
Сімейний стан Незаміжня
Assistant of CEO
ОСВІТА
Data Volia group | Київ, жовтень 2021 - січень 2022
виконання особистих завдань керівника, потреб сім’ї
Херсонський Національний Технічний робочий та особистий графік керівника
Університет (ХНТУ) організація нарад керівника (онлайн, офлайн) - формування адженди та ведення
Спеціаліст, «Нетрадиційні та відновлювані протоколів за результатами, поширення результатів та контроль виконання
джерела енергії» поставлених завдань за зазначеними строками
2011 - 2016 рр. організація поїздок (бізнес, сімейний відпочинок: квитки, готелі, трансфери,
Фізико-технічний ліцей м. Херсон візові питання та медичні довідки)
2008 - 2011 рр. ведення журналу вхідної/вихідної пошти, підготовка документів для підпису та
Херсонська загальноосвітня школа №52 з подальша передача листів до департаментів згідно резолюцій керівника до
поглибленим вивченням української мови виконання, контроль виконання задач
2000 - 2008 рр.

Personal assistant of financial director
No name (NDA) | липень 2020 - вересень 2021
ХОББІ виконання особистих завдань керівника, потреб сім’ї
робочий та особистий графік керівника
організація поїздок (бізнес, сімейні відпочинки: квитки, приватні літаки, VIP
йога зали/термінали, трансфери, яхти, готелі, приватні екскурсії/ культурні
дайвінг програми, візи, страхування)
катання на лижах налагодження комунікації між керівником та співробітниками, атмосфери у
кулінарія офісі, вирішення конфліктних ситуацій, допомога в адаптації нових
співробітників
проведення тестів на рівень IQ та виявлення типу особистості співробітників
контроль виконання завдань керівника у зазначені терміни
організація корпоративних заходів, свят, підбір подарунків для близьких та
партнерів, контроль графіку святкових дат
організація внутрішніх нарад та бізнес-зустрічей з партнерами (онлайн, офлайн)
фінансові витрати: планування, виконання, облік та звітність
контроль робочої пошти керівника та своєчасне повідомлення про важливі
листи
зв’язок 24/7, збереження конфіденційності

Помічник керівника підприємства
МКП “Херсонелектротранс” | Херсон, травень 2012 - лютий 2014
забезпечення життєдіяльності офісу
ведення табелю обліку робочого часу
ведення журналу вхідної/вихідної пошти, підготовка документів для підпису та
подальша передача листів до департаментів згідно резолюцій керівника
ведення листування
прийом/розподілення дзвінків (АТС)
виконання особистих завдань від керівника
забезпечення нарад на підприємстві, особиста присутність та ведення
протоколів

ОСОБИСТІ ДАННІ ТА ЗВ’ЯЗОК

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: