Марiя
Регіональний керівник, 50 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 51 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11056131/
Досвід роботи
Керуючий магазина(магазин формату XXL)
з 07.2023 по 07.2024
(1 рік)
Територiя min, Київ (Роздрібна торгівля)
Управління командою та процесами:
•Вивела магазин на перше місце в мережі з продажу благодійних листівок та закріпила лідерство в подальших ініціативах, впровадивши власний скрипт та досягнувши показника 2,13 проти середнього 4,93(зібрано 26380 грн)
•Підвищила рівень залученості персоналу до навчання з мерчендайзингу, як наслідок, 20% працівників отримали грошову відзнаку за успішне навчання, що позитивно вплинуло на якість викладки товарів та обсяги продажів.
•Забезпечила вхід магазину в топ-3 мережі за продажами додаткових товарів через покращення викладки та мотивацію персоналу.
•Розробила та впровадила серію тренінгів для нових співробітників у період масового набору, сприяючи швидкому розвитку професійних навичок і забезпечивши стабільний рівень продуктивності магазину.
•Забезпечила стабільну роботу магазину протягом декількох місяців без другого керівника, беручи на себе додаткові обов’язки, що дозволило уникнути збоїв у процесах та втрат у продажах. Середній показник виконання плану за цей період 115,6%.
•Представила річний звіт магазину на загальних зборах керівників мережи, підготувавши якісну презентацію на основі аналізу даних, відобразивши в ньому основні напрямки роботи (заміна обладнання, особисте навчання персоналу, виконання плану в середньому на рівні 105%)
•Проявила лідерство, мотивувавши колегу пройти повний курс навчання екстерном, що принесло йому відзнаку та покращило якість роботи й рівень команди загалом.
Бюджетування і прибутковість:
•Забезпечила виконання плану магазину на рівні 103–130% протягом 8 місяців з року, реалізуючи комплекс заходів із мотивації персоналу, оптимізації товарного запасу та вдосконалення викладки, що дозволило покращити фінансові показники та утримувати конкурентну позицію магазину в мережі.
•Провела оптовий продаж дитячого взуття для благодійного фонду зі знижкою, що збільшило виручку магазину приблизно на 20% і зміцнило позиціонування компанії як соціально відповідального бренду.
•Домовилась про встановлення додаткової вітрини та організувала повний продаж асортименту м’яких ведмедів до Дня закоханих, що дозволило виконати місячний план на рівні близько 127%.
Управління ресурсами та оптимізація процесів:
•Скоротила час на 40 хвилин щоденно на виставлення товару оптимізувавши замовлення цінників за допомогою мобільних пристроїв
•Збільшила швидкість викладки у відділі в 4 рази завдяки узгодженню закупівлі допоміжного обладнання.
• Оптимізувала використання торгових площ, організувавши дострокове переміщення не сезонного товару на склад, що забезпечило ефективну ротацію асортименту та максимізацію використання ресурсів мережі.
•Зменшила ризик нестачі персоналу в холодний сезон завдяки достроковому забезпеченню працівників теплою формою, ініціювавши запит у відділ маркетингу
•Уклала вигідну домовленість про спільну заправку вогнегасників, зекономивши ~800 грн і підвищивши ефективність ресурсів.
•Скоротила витрати на 22000 грн, провівши перемовини з постачаль
Керуюча мережею магазинів
з 01.2007 по 12.2021
(14 років 11 місяців)
Магазини одягу «СМАЙЛ», Україна (Роздрібна торгівля)
Управління командою та процесами:
•Сконсолідувала команду навколо стратегії розвитку мережі, переконавши працівників у перевагах розширення, що дозволило залучити їх до пошуку орендних приміщень, відкрити додатково 8 магазинів і суттєво збільшити загальний товарообіг компанії.
•Скоротила час відкриття нових торгових точок до 2–4 днів замість 10, що дозволило генерувати прибуток ще до початку орендних платежів.
•Впровадила навчання персоналу принципам спокійної комунікації та ненасильницького спілкування, що дозволило усунути конфліктні ситуації в магазинах та припинити надходження скарг від покупців.
•Заснувала відділ регіонального управління що дозволило централізувати контроль роботи магазинів.
•Здійснювала регулярний особистий моніторинг магазинів, що дозволяло швидко виявляти та усувати недоліки в роботі персоналу, наявності товару, організації процесів.
•Ініціювала акційні розпродажі для звільнення обігових коштів та оновлення асортименту
Управління ресурсами:
•Впровадила алгоритм переміщення товару між магазинами залежно від попиту, вивільняючи не менше 5% обігових коштів щомісяця.
•Підтримувала конкурентоспроможність мережі, здійснюючи регулярний аналіз цін конкурентів і своєчасне коригування цінової стратегії, що дозволяло адаптуватися до ринкових умов і утримувати лояльність покупців.
•Оптимізувала логістику, знизивши витрати на доставку товару на 25% через організацію прямих поставок.
• Досягла економії бюджету понад 400000 грн завдяки зниженню закупівельної вартості товарів на 7–10%.
•Скоротила час реакції на запити клієнтів із тижня до одного дня, створивши спільні групи у месенджері та налагодивши ефективну взаємодію між командами.
Управління бюджетом:
•Створила систему фінансового контролю в мережі, що дозволило налагодити прозорий облік обігових коштів, підвищити ефективність аналізу продажів, залишків і рентабельності магазинів.
Запуск нових проєктів та послуг:
•Ініціювала та вела проект з окремим бюджетом «магазин в магазині». Шляхом цінової політиці та вигідному позиціонуванню скоротила термін окупності на 34% та збільшила прибуток мережі на 5%.
•Підвищила денну виручку на 5–7% через розширення асортименту після аналізу попиту та погодження змін із власниками, забезпечивши окупність проекту за три тижні замість двох місяців і стале зростання продажів.
Закупник
з 07.2006 по 01.2007
(6 місяців)
Магазини одягу та взуття «все по 48 грн», Київ (Роздрібна торгівля)
Планування закупок товару
Домовленностi з постачальниками
Проведення розрахункiв за товар
Контроль залишкiв по магазинах
Збiр iнформацii по потребам ринку, монiторiнг конкурентiв
Додаткова освіта та сертифікати
Менеджмент
листопад 2024
Сертифікат
Ефективне управління персоналом(ненасильницьке спілкування, постановка та контроль завдань)
Січень 2024
Підбір персоналу та проведення співбесід(внутрішній)
2023
Внутрішнє навчання адміністратора, внутрішнє навчання товарознавця
2023
Тренінги з навчання персоналу
2012, 2009
Тренінги з продажу товару
2012, 2006
Найм персоналу, проведення співбесід
2009
Знання і навички
- Управлінські навички
- Підприємницьке мислення
- Аналітика продажів, планування та закупівлі
- Адаптивність
- HR-функції: підбір, адаптація, мотивація, збереження команди
- Водійські права кат. B
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Маю сильні лідерські якості та досвід управління командами і процесами у ритейлі. Орієнтована на результат, розвиток персоналу та підвищення ефективності операційної діяльності. Володію аналітичним мисленням, навичками планування та впровадження змін. Відзначаюсь відповідальністю, організованістю та здатністю швидко адаптуватися до змін. Підприємницький підхід дозволяє мені бачити можливості для зростання бізнесу та підвищення прибутковості.
Схожі кандидати
-
Директор филиала, региональный менеджер
Київ, Дніпро -
Керівник відділу, регіональний директор
Київ, Дистанційно -
Територіальний керуючий роздрібної мережі
40000 грн, Київ -
KAM, региональный менеджер, руководитель направления ВЭД, директор
Київ, Дистанційно -
Регіональний керівник
Київ