Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11057533/
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, секретар
- Місто проживання:
- Вишневе (Київська обл.)
- Готовий працювати:
- Вишневе (Київська обл.), Крюківщина
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Герасько Катерина Володимирівна
контактний телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 01.12.1991 р.
Сімейний стан: заміжня, маю двох доньок 7 років та 10.
Освіта:
Бакалавр, Київський університет технологій та дизайну .
2011-2015 р.р. Спеціальність «графічний дизайнер».
Молодший спеціаліст
Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університу
Спеціальність «Бухгалтерський облік»
2007-2010 р.р.
Додаткова освіта, курси:
Курс «Користувач ПК Windows: Word, Excel»
Курси «Лешмейкер».
З грудня 2021 р - АМТТ будівельно-виробнича група компаній
Займаю позицію – помічник власника.
Обов'язки:
• складання та планування графіка, розстановка завдань за пріоритетами, відстеження розкладу; фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи, бронювання білетів; оптимальна організація робочого дня керівника; замовлення товарів для керівника;
• приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів; контроль та забезпечення роботи офісу; приймання гостей.
• Також замовляла рекламну продукцію для компанії (баннери, буклети, календарі, тощо), доставка води та канцтоварів.
Грудень 2019 – 21.12.2020 р.
TUFISHOP
Контент-менеджер
- наповнення сайту текстовою, графічною та інших видів інформацією ( контентом).
Вересень 2016 – травень 2017
Лавка художника, продавець-консультант художник
Обов'язки:
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
-дотримання правил розрахунку покупців, збереженння грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
-дотримання правил обслуговування покупців;
Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
-відкриття/закриття контрольно-касової машини;
-консультування клієнтів, ознайомлення з продукцією магазину;
-проведення художніх майсте ркласів.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word)
• уміння працювати з такими програмами, як Adobe Photoshop, Pro100, та CorelDraw.
• знання оргтехніки ( сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• досвід ведення касових документів.
Особисті якості:
• Націленість на результат, організованість, комунікабельність, пунктуальність;
• Вміння адекватно оцінювати обстановку та розставляти пріоритети;
• Здатність уникати конфліктних ситуацій;
• Вміння працювати як самостійно, так і в колективі;
• Без шкідливих звичок.
контактний телефон: [
Дата народження: 01.12.1991 р.
Сімейний стан: заміжня, маю двох доньок 7 років та 10.
Освіта:
Бакалавр, Київський університет технологій та дизайну .
2011-2015 р.р. Спеціальність «графічний дизайнер».
Молодший спеціаліст
Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університу
Спеціальність «Бухгалтерський облік»
2007-2010 р.р.
Додаткова освіта, курси:
Курс «Користувач ПК Windows: Word, Excel»
Курси «Лешмейкер».
З грудня 2021 р - АМТТ будівельно-виробнича група компаній
Займаю позицію – помічник власника.
Обов'язки:
• складання та планування графіка, розстановка завдань за пріоритетами, відстеження розкладу; фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи, бронювання білетів; оптимальна організація робочого дня керівника; замовлення товарів для керівника;
• приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів; контроль та забезпечення роботи офісу; приймання гостей.
• Також замовляла рекламну продукцію для компанії (баннери, буклети, календарі, тощо), доставка води та канцтоварів.
Грудень 2019 – 21.12.2020 р.
TUFISHOP
Контент-менеджер
- наповнення сайту текстовою, графічною та інших видів інформацією ( контентом).
Вересень 2016 – травень 2017
Лавка художника, продавець-консультант художник
Обов'язки:
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
-дотримання правил розрахунку покупців, збереженння грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
-дотримання правил обслуговування покупців;
Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
-відкриття/закриття контрольно-касової машини;
-консультування клієнтів, ознайомлення з продукцією магазину;
-проведення художніх майсте ркласів.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word)
• уміння працювати з такими програмами, як Adobe Photoshop, Pro100, та CorelDraw.
• знання оргтехніки ( сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• досвід ведення касових документів.
Особисті якості:
• Націленість на результат, організованість, комунікабельність, пунктуальність;
• Вміння адекватно оцінювати обстановку та розставляти пріоритети;
• Здатність уникати конфліктних ситуацій;
• Вміння працювати як самостійно, так і в колективі;
• Без шкідливих звичок.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Вишневе (Київська обл.), Софіївська Борщагівка, Дистанційно -
Адміністратор, помічник керівника
Вишневе (Київська обл.), Київ -
Адміністратор
Київ, Крюківщина -
Адміністратор
35000 грн, Вишневе (Київська обл.), Київ -
Адміністратор
Вишневе (Київська обл.), Київ -
Администратор, копирайтер, секретарь
Вишневе (Київська обл.), Київ, Боярка