• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11057827/

3D Artist

Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Київ, Полтава

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ALIONA ZHOLOB
3D ARTIST

PROFILE
Passionate 3D artist with 1 year of experience specializing in game-ready
assets. Skilled in modeling, texturing, and optimization for real-time
CONTACT applications. Experienced in creating characters, props, and accessories
with an emphasis on clean topology and efficient UV mapping. Proficient
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») in both stylized and realistic art styles. Eager to grow within a creative and
professional environment.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
WORK EXPERIENCE
Poltava,Ukraine
Freelance 2023 - PRESENT
ArtStation Freelance 3d artist

Behance Full-Cycle Character Creation: Developed complete 3D characters from
concept to final in-game model, including sculpting, retopology, UV
SKILLS mapping, texturing, and rendering.
Prop and Accessory Design: Modeled and textured game-ready props
3D Modeling: Characters, and accessories for integration into real-time engines.
clothing, props, and game assets Hand-Painted and PBR Texturing: Applied advanced texturing
techniques, including hand-painted textures and PBR workflows, to
Sculpting: ZBrush enhance material realism.
Texturing: Hand-painted Optimization for Games: Ensured low-poly efficiency by maintaining
clean topology, proper UV unwrapping, and vertex painting for improved
textures, PBR workflow performance.
Optimization: Clean topology, Collaboration with Clients: Worked closely with clients to meet artistic
and technical requirements, adapting designs based on feedback.
UV unwrapping, vertex painting
Basic Rigging: Set up simple rigs for character animation, preparing
Software Proficiency: Blender, assets for game engines.
Rendering & Unreal Engine Integration: Created high-quality renders
Maya, Marvelous Designer,
and prepared assets for Unreal Engine, exploring different lighting and
Substance Painter, Procreate shading techniques.
(digital painting), vector
illustration
Basic Rigging: Setting up simple
rigs for characters EDUCATION
Rendering & Engine Integration:
Unreal Engine (basic)
Bachelor's degree in Germanic Languages 2017 - 2021
and Literatures
National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute"
LANGUAGES
English (Upper-Intermediate) SKVOT 2023-2024
Ukrainian (Fluent) 3D Character Course
German (Basic)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: