- Файл
Марина
Фахівець з обслуговування фізичних осіб
- Розглядає посади:
- Фахівець з обслуговування фізичних осіб, Помічник бухгалтера, Бухгалтер з первинної документації, Діловод, Оператор 1C, Оператор баз даних
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11064097/?puid=1280399
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Середа Марина Михайлівна
Дата народження: 6 вересня 1986 року
Регіон проживання: Київ , вул Закревского (Деснянський район).
Телефон: [
Бухгалтер первинної документації, помічник бухгалтера від 17000грн.
Досвід роботи:
Бухгалтер
25.05.2017-26.05.2023
ТОВ’’ХАН ЛТД’’
- первинна документація (ведення ділянки Реалізації товару (рахунок 361)
-проведение банківських операций в 1С.
-контроль повернення документів від клієнтів;
-замовлення канцелярії
-договора із покупцями та замовниками
-ведення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення, ведення особових справ, формування графіків відпусток, складання штатних розписів та посадових інструкцій.
Зав.складом
02.02.2015-22.12.2015
ТОВ «Дніпровський- 2»
- Контроль за витратними матеріалами (миючі засоби,постільна білизна ,посуд та ін)
-Проведення інвентаризації на складі.
Бухгалтер
16.06.2013-20.02.2014
Транспортна компанія Київ (по договору)
Оформлення та подання до обліку первинні документації:
-рахунок фактура;
-акти виконаних робіт;
-податкові накладні.
Бухгалтер
20.05.2010-25.01.2011р
ТОВ «Аспера-Транс» ( транспортна компанія)
- Оформлення первинної документації;
- Формування в базі 1 С документів по надходження товарів, послуг, внесення платежів;
- Перевірка коректності складання представлених контрагентами первинних документів(актів, рахунків, фактур);
- Проведення переговорів з постачальниками з питань представлених документів;
- Архівування документів;
- Формування необхідних бухгалтерських звітів в базі.
Бухгалтер по реалізації продукції
09.07.2007-05.05.2009р
ВАТ « Ватутінський мясокомбінат»
- Веденя бухгалтерского обліку реализації продукції (товарів, робіт, послуг);
- Приймання і контроль первинної документації по відповідним участкам бухгалтерского обліку;
- Проведення операцій повязаних з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг);
- Проведення інвентаризації грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей.
- Підготовка даних по відповідній ділянці бухгалтерського обліку для складання
звітності, збереження бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;
- Виконувала роботи по формуванню, веденню і зберіганню бази даних бухгалтерської інформації, вносила зміни до довідкової і нормативної інформації, використовуваної при обробці даних.
в/о головного бухгалтер
01.12.2006-25.04.2007р
АТП « Транс –Ексім» (транспортна організація)
- Ведення бухгалтерського обліку;
- Оформлення та подання до обліку первинні документи;
- Складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності; підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам;
- Здійснення заходів щодо надання інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства;
- Забезпечення перерахування податків та зборів, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань;
- Здійснення контролю за веденням касових операцій.
Освіта:
Київський гуманітарний інститут (Черкаси)
Рік закінчення 2010
Маркетолог, бакалавр
Черкаський комерційний технікум (Черкаси)
Рік закінчення 2006
Бухгалтер, молодший спеціаліст
Курси, тренінги, сертифікати:
Курси оператор комп’ютерного набору
Рік закінчення 2006
ПК (MS Office Word Excel Internet)
Курси 1 С Бухгалтерія 7.7,
Рік закінчення 2009
Додаткова інформація:
Навики роботи з ПК:
Впевнений користувач ПК, 1 С Бухгалтерія 7.7,8.1 Word, Excel, Internet, електронна пошта,Клієнт банк,МЕДОК знання офісної оргтехніки.
Особисті риси:
Аналітичній склад розуму, пунктуальність, уважність, точність, сумлінне відношення до роботи.
Схожі кандидати
-
Спеціаліст з обслуговування фізичних осіб
Київ -
Фахівець з обслуговування юридичних осіб
Київ, Петропавлівська Борщагівка, Чайки (Бучанський р-н) -
Фахівець з обслуговування фізичних осіб
Київ -
Фахівець зі страхування
45000 грн, Київ, Бориспіль -
Менеджер по роботі з малим бізнесом
50000 грн, Київ -
Менеджер з обслуговування фізичних осіб
40000 грн, Київ