• PRO

Юлія

Менеджер ЗЕД

Розглядає посади:
Менеджер ЗЕД, Менеджер з закупівель, Менеджер з постачання, Менеджер з продажу, Менеджер з логістики, Логіст
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
П'ятихатки
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний фахівець контактного центру

з 10.2024 по нині (10 місяців)
Банк Альянс, АТ, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

• Консультація клієнтів з питань банківських продуктів: картки, депозити, онлайн-банкінг, кредити (вхідний/вихідний дзвінок та спілкування з клієнтами через чат – підтримку);
• Фіксація результату розмови з клієнтом у програмному комплексі, робота з CRM-системою та базами даних;
• Дистанційна взаємодія з внутрішніми командами;
• Дистанційна робота в умовах багатозадачності та самостійної організації часу.

Отримала корисні навички, а саме:
• Досвід спілкування з клієнтами по телефону та в електронному форматі;
• Вміння знаходити підхід до кожного клієнта;
• Ведення ділової комунікації;
• Вміння працювати з великою кількістю інформації, швидко переключатися між завданнями.

Бухгалтер

з 10.2011 по 09.2024 (12 років 11 місяців)
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико – санітарної допомоги» П’ятихатської міської ради, П'ятихатки (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Під час роботи :

• Вела облік необоротних активів по структурних підрозділах підприємства, в тому числі: вносила прихід, проводила списання та нараховувала амортизацію;
• Проводила видачу водіям паливо-мастильних матеріалів, а саме талонів;
• Вела облік запасів, а саме медикаментів, перев’язувальних матеріалів та виробів медичного призначення (оприбуткування, вибуття);
• Подавала звіти про надходження та використання лікарських засобів до медичних закладів області, від яких надходили медикаменти. Також формувала акти звіряння залишків лікарських засобів з медичними закладами області.
• Вела облік бланків суворої звітності;
• Проводила інвентаризацію активів та відображала її результати;
• Формувала дані для використання їх у фінансовій звітності, здійснювала складння окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності.
• Працювала в прокрамі KBS – Бухгалтерія комунального підприємства;
• Виставляла рахунки на комунальні послуги орендарям приміщень, та контролювала їх оплату.


За час роботи я навчилася :

• З легкістю освоїла програму KBS – Бухгалтерія комунального підприємства. Я легко вчуся новому;
• Виконувати якісно та своєчано роботу;
• Опрацьовувати і систематизувати великий обсяг інформації;
• Швидко адаптуватися до змін;
• Комунікабельності та навчилася працювати в команді;

Бухгалтер

з 02.2011 по 10.2011 (8 місяців)
Комунальний заклад "П'ятихатська центральна районна лікарня", П'ятихатки (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Під час роботи :

• Працювала в Приват24 для бізнесу та Клієнт казначейства – казначейство. Взаємодіяла з банками;
• Створювала платіжні доручення, та обробляла банківські виписки;
• Вела реєстри платіжних доручень, фінансових та юридичних зобов’язань;
• Працювала з первинними документами;
• Контролювала виконання договорів постачальників;
• Проводила звірку з постачальниками;
• Брала участь в проведенні інвентаризаціїї та фіксації її результатів;
• Приймала участь у підготовці звітів до органів статистики.


За час роботи я навчилася :

• Працювати з великим обсягом інформації;
• Працювати в режимі мультизадачності;
• Відповідально ставитися до своєї роботи.

Освіта

Приватне акціонерне товариство «Приватний вищий навчальний заклад «Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій»

Економіка підприємства, Кривий Ріг
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Дніпропетровський технікум залізничного транспорту

Бухгалтерський облік, бухгалтер, Дніпро
Середня спеціальна, з 2006 по 2008 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Самостійне вивчення ЗЕД. Вивчення тематичних матеріалів, вебінарів, YouTube-каналів, статей

2025

Знання і навички

  • MS Excel
  • Google Sheets
  • Користувач ПК
  • Знання бухгалтерських програм
  • Робота в програмі KBS
  • KBS
  • Користувач KBS
  • Користувач Приват24 для бізнесу
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Облік основних засобів
  • Облік МНМА
  • Облік МШП
  • Знання ПСБО
  • Старанність
  • Стресостійкість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Саморозвиток
  • Дотримання дедлайнів
  • Уважність
  • Самостійність
  • Наполегливість
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Посидючість
  • Ведення CRM
  • Користувач SR-Bank

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Вітаю! Мене звати Юлія, я довгий час працювала бухгалтером на підприємстві, зараз хочу набути зовсім новий для себе досвід та випробувати свої можливості.

Хоч це зовсім новий для мене напрям в роботі, та я швидко вчусь, в мене є велике бажання пізнати щось нове. Я готова до навчання та опанування нової сфери. Дуже хочу набути нових навичок, пізнати всі етапи роботи та зрозуміти весь процес. Думаю цей досвід буде дуже корисним для мене.

Розгляну позиції асистента або початкового рівня в компанії, де зможу здобути практичний досвід у сфері ЗЕД, логістики чи закупівель.

Для віддаленої роботи в мене є все необхідне: ноутбук (ОС Windows 10), стабільний кабельний інтернет, генератор на випадок відключення світла. Одним словом я повнюсті підготувалась).

Буду дуже рада Вашим пропозиціям!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: