Ольга

Економіст, бухгалтер

Розглядає посади:
Економіст, бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Касир
Вид зайнятості:
повна
Вік:
52 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 11.2004 по нині (20 років 9 місяців)
бюджетна установа, Черкаси (Освіта, наука)

– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- дійснення банківських операцій в системі клієнт-банк СДО
-реєстрація юридичних та фінансових зобов’язань
-своєчасне відновлення касових платежів при відшкодуванні комунальних платежів
-складання та контроль за використанням кошторису установи,
– підготовка договорів оренди,
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження оплати по оренді, відшкодуванні комунальних послуг та послуг по обслуговуванню приміщень переданих в оренду
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– облік ТМЦ, витрат,
- нарахування і розрахунок зарплати;
- прийом, аналіз та контроль табелів обліку робочого часу працівників відділень
-забезпечення правильне та своєчасне нарахування заробітної плати, розрахунок відпускних, розрахунок за лікарняними листками,
- підготовка та здача звітності по нарахуванню ПДФО, ЄСВ, військового збору
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
– керівництво відділом (3 чол.).
-маю досвіт роботи в системі Прозоро.
маю досвіт роботи на торгівельних майданчинак. Розміщення договорів планів на Прозоро
-маю досвіт проведення аукціонів через систему Прозоро
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, робота з таблицями, ЮА- бюджет:АРТЗвіт.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
–– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, СДО” Казначейство;
– досвід формування платіжних доручень і вимог Казначейства ; ведення юридичних та фінансових зобовязань
– досвід підготовки та підписання договорів ореди, проведення аукціонів;
– уміння працювати в команді;

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Ведення договірної роботи
  • Ведення кадрової роботи
  • Ведення діловодства

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: