• Файл

Наталія

Менеджер з закупівель

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лукашенко Наталія Михайлівна
Дата народження: 13 вересня 1985 року Сімейний
стан: заміжня, дві дочки.
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2004-2007
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
Спеціальність: Облік і аудит
2002 -2004 Економічний коледж Київського Національного Економічного Університету імені Вадима
Гетьмана.

Досвід роботи:
2015 - 2020
ФОП Лукашенко Наталія Михайлівна Обов'язки:
✔ організація закупівель товару для подальшої реалізації;
✔ ведення бухгалтерської звітності;
✔ підбір персоналу;
✔ залучення клієнтів;
✔ підготовка і розміщення реклами;
✔ інтернет-торгівля товару;
✔ аналітика, звітність, бюджетування, планування;
✔ організація та участь у виставках.

15.09.2021-30.05.2022
ПП «В.М. БУД» - менеджер (управитель)
Обов'язки:
✔ проведення закупівель;
✔ прорахунок комерційних пропозицій (роботи/матеріали) для нових замовників;
✔ ведення первинної бухгалтерії;
✔ пошук постачальників, товарів та послуг;
✔ контроль етапів будівництва;
✔ пошук нових співробітників підприємства;
✔ організація доставок та розвантаження матеріалів на об’єктах будівництва.

05.08.2023 – 07.2024
ТОВ «КСЛ16» - Керівник відділу постачання та логістики
Обов'язки:

✔ формування плана закупівель та доставки ;
✔ пошук постачальників та підрядників за вигідними для компанії умовами та цінами;
✔ оптимізація процесів відділів постачання та складу ;
✔ контроль вчасності розміщення замовлень та обробки задач відділом постачання;
✔ контроль безперебійності роботи складу ( прийом ,відвантаження, переміщення );
✔ внутрішні аудити відділу ,з метою виявлення неоптимальностей , для подальшого їх усунення ;
✔ забезпечення безперебійної логістики для потреб компанії ;
✔ домовленості про додаткові знижки для компанії ;
✔ координація роботи водія.

Навички і знання:
- впевнений користувач пакету MS Offiсe (Word, Exсel, PowerPoint, Outlook, Internet); - вільно
володію українською та російською мовами, італійська - розмовна; - проходження семінарів по
розвитку компетенцій та особистісному зростанню.

Особисті якості:
- відповідальна, самоорганізована, працелюбна, комунікабельна, цілеспрямована, орієнтована на
досягнення результату, енергійна, позитивна, здатна самостійно приймати рішення і нести за них
відповідальність, працювати самостійно і в команді.

Очікування:
- стабільна робота, своєчасна заробітна плата, внутрішнє навчання, можливість розвиватися,
доброзичливий колектив, орієнтований на результат, вико

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: