- Файл
Сергій
Виконавчий директор, керівник відділу з продажів
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11070407/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження:19.04.1989
Регіон: Україна, Київ
Сімейний стан: одружений
Мобільний телефон: [
LinkedIn: [
E-mail:[
Досвід роботи:
• Квітень 2021 – на даний час: Виконавчий директор (CEO) роздрібної мережі зоомагазинів EuroZoo та дистриб'юторської компанії ТОВ «ЄУРОЗОО»
Основні функції:
◦ створення стратегії розвитку бізнесу задля досягнення планових показників відділів;
◦ привнесення кращих напрацювань та використання досвіду найкращих міжнародних практик для ефективного впровадження змін та досягнення результатів у рамках ключових пріоритетів для бізнесу;
◦ виконання цільових показників бізнесу та подання звітності відповідно до її регламентів;
◦ лідирування процесу планування бюджетів, визначення та узгодження необхідного рівня інвестицій по територіях, здійснення контролю на регулярній основі поточного стану бюджетів, у разі потреби внесення змін та адаптація під поточні потреби.
◦ розробка програми дій для досягнення цілей з маржинального прибутку, оборотності, довжини товарного кредиту та відсутності перебоїв у замовленнях та постачаннях;
◦ організація та проведення переговорних кампаній, поліпшення контрактних умов, контроль виконання договірних зобов'язань.
◦ створення, розвиток та підтримка стійких партнерських відносин із міжнародними партнерами та постачальниками.
◦ проведення аналізу ринку на предмет продажу та асортименту та забезпечення інформаційної та експертної підтримки відділу маркетингу у розробці та реалізації портфельної стратегії.
◦ управління асортиментною політикою та ціноутворенням
◦ мотивація та розвиток команди співробітників бізнесу, функціональне керівництво співробітниками, кураторство та наставництво;
◦ забезпечення ефективного функціонування та постійного розвитку поточних процесів, управління проектами щодо впровадження нових сервісів, оптимізація бізнес-процесів.
• Лютий 2019 – березень 2021: Регіональний менеджер ТОВ «МАРС УКРАЇНА» Київська, Чернігівська, Харківська, Сумська, Полтавська, Донецька, Луганська області.
Основні функції:
ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖІВ І ЗАХОДІВ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ ПРОДАЖУ
• Здійснення планування продажів у торгові точки на щорічній та щомісячній основі.
• Визначення можливостей для збільшення продажів на довіреній території.
• Розробка та погодження з LM та дистриб'ютором річного бізнес-плану для всіх категорій та каналів продажів на довіреній території.
• Розробка та узгодження з дистриб'юторами, а також впровадження різних проектів щодо розвитку продажів продукції на постійній основі.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами на довіреній території з метою визначення потенціалу зростання продажів та збільшення представленості продукції
• Проведення спільно з представниками дистриб'ютора щоквартальних зустрічей із ключовими клієнтами
• Виконання плану з продажу на довіреній території.
РОБОТА З ДИСТРИБ'ЮТОРОМ І КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ ЇМ ДОГОВІРНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ
• Контроль за складськими приміщеннями дистриб'ютора з Продукцією на відповідність умовам зберігання.
• Контроль за зберіганням та розміщенням рекламного обладнання в торгових точках за допомогою команди, а також обліком та переміщенням рекламного обладнання на складі дистриб'ютора.
• Вирішення щоденних питань у роботі з дистриб'ютором, пов'язаних з умовами роботи торгової команди, своєчасністю оплат, доставкою Продукції тощо.
• Ведення переговорів з дистриб'ютором, включаючи питання щодо бюджетів та інвестицій.
• Оцінка IDP дистриб'ютора, розробка та контроль виконання плану дій з IDP
• Участь у відборі, мотивація команди торгових агентів з метою досягнення заданих параметрів з дистрибуції, розповсюдження торгового та рекламного обладнання (дисплеї) та забезпечення постачання Продукції до торгових точок на довіреній території.
• Оптимізація маршрутів, розробка та узгодження організаційної структури для оптимального забезпечення постачання продукції в торгові точки на довіреній території.
• Проведення індивідуальних та групових (аудиторних) тренінгів для всіх членів команди з метою досягнення КПРів. Регулярне наповнення форми для польового тренінгу.
• Забезпечення якісного та повного внесення даних по прийнятій системі звітності.
• Участь у обговоренні та оцінці роботи торгового персоналу дистриб'ютора.
• Проведення зборів з командою торгового персоналу дистриб'ютора.
• Перевірка виконання дистриб'юторами своїх гарантій, задекларованих у договорах з дистриб'ютором та інших домовленостях, щодо матеріального забезпечення співробітників дистриб'ютора, у т. ч. з питань заробітної плати, палива, амортизації особистого майна, правильності їх нарахування та зв'язку у звітних періодах.
• Перевірка дистриб'юторів щодо кількості співробітників дистриб'юторів, які працюють з метою продажу та стимулювання збуту Продукції, розмірів вироблених ним виплат та правильності їх нарахування.
• Перевірка первинних документів дистриб'юторів, що підтверджують їх витрати на стимулювання збуту продукції в точках роздрібної торгівлі.
• Проведення аудитів у точках роздрібної торгівлі щодо перевірки виконання дистриб'юторами заявлених ними дій зі стимулювання збуту Продукції.
• Затвердження всіх заявок дистриб'юторів на виробництво рекламного та торговельного обладнання, призначеного для продажу продукції та стимулювання її збуту.
• Перевірка правильності рознесення даних щодо витрат дистриб'ютора, що з стимулюванням збуту Продукції, за типами бюджетів.
УПРАВЛІННЯ НА ПІДЗВІТНІЙ ТЕРИТОРІЇ БЮДДЕТАМИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ І ТОРГІВЕЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ
• Дотримання встановлених рамок бюджету. Погодження перевищення розмірів встановлених виплат, компенсацій, знижок, пов'язаних із стимулюванням збуту продукції.
• Планування торгових інвестицій Компанії на рік на довіреній території
• Відстеження та контроль витрати бюджету, подавати необхідний звіт про витрачання бюджету.
МОНІТОРИНГ ПРЕДСТАВЛЕНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІД ТОВАРНИМИ ЗНАКАМИ КОМПАНІЇ І ПОЛЬОВІ АУДИТИ
• Разом з торговим агентом або мерчендайзером (з командою торгового персоналу дистриб'ютора) відвідування торгових точок, розширюючи асортимент, покращуючи дисплей та контролюючи постійну присутність узгодженого асортименту на складі дистриб'ютора та в торгових точках.
• Проведення польових аудитів та тренінгів, підкріплені документально відповідно до встановленого формату.
• Березень 2018 – січень 2019: Територіальний менеджер ТОВ «МАРС УКРАЇНА» м. Миколаїв, Миколаївська область
Основні функції:
• Забезпечення виконання плану продажу продукції та узгоджених ключових параметрів роботи (КПР) щодо стимулювання збуту продукції через управління прямими клієнтами/покупцями компанії та керівництво людьми.
• Розробляти прогноз продажів каналами і клієнтами (Demand Plan) продукції Компанії.
• Забезпечення постійного зростання продажів, дистрибуції та якості представленості/викладки у торгових точках у всіх категоріях на території, що входить до зони відповідальності Співробітника.
• Визначати план розвитку довіреної території, включаючи способи покриття довіреної території, визначення оптимальної кількості партнерів на довіреній території, ефективність інвестицій у представленості/викладення продукції та її просування.
• Визначати та погоджувати з партнерами дії щодо їх розвитку та досягнення узгоджених цілей, а також рекомендувати плани з інвестицій.
• Розробляти та погоджувати з безпосереднім керівником план необхідних компетенцій та складу команди співробітників Компанії, необхідної для досягнення КПР на довіреній території відповідно до принципів організаційної ефективності компанії.
• Керувати командою від 18 співробітників Компанії Партнера (дистриб'ютора) (Тим лідери та торгові агенти). Визначати дії, необхідні зростання професіоналізму і залучення прямих підлеглих.
• Формувати та керувати довгостроковими відносинами з партнерами (дистриб'юторами) на довіреній території, сприяти виконанню всіма партнерами контрактних умов та стежити за відповідністю затвердженого профілю клієнта.
• Визначати найбільш економічно ефективну модель покриття довіреної території та збільшення продажів та виконання ключових параметрів роботи.
• Забезпечення якісної взаємодії з ключовими клієнтами на довіреній території.
• Ефективне управління бюджетом території, оптимізувати рівень витрат. Дотримання (не перевищення) бюджетів, затверджених у Компанії.
• Проведення регулярних польових аудитів та тренінгів на довіреній території, звіти за їх результатами безпосередньому керівнику.
• Дотримуватись встановлених рамок бюджету. Погодження з безпосереднім керівником перевищення розмірів встановлених виплат, компенсацій, знижок, пов'язаних із стимулюванням збуту продукції.
• Перевірка правильності рознесення витрат за типами бюджетів, затвердженими у Компанії.
• Підтвердження виплат, компенсацій, знижок дистриб'юторам у поточному періоді..
• Серпень 2015 – лютий 2018: Супервайзер ПрАТ «Оболонь», м. Запоріжжя:
• Підбір та мотивація команди
• Навчання та розвиток членів команди
• Виконання планів продажу компанії за групами товарів
• Проведення річних переговорів, затвердження індивідуальних фінансових умов та маркетингового бюджету
• Проведення річних і тактичних переговорів із мережевими клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій, підписання контрактів;
• Досягнення поставлених завдань компанії (продаж, асортимент, акції, мерчандайзинг)
• Планування, аналіз та проведення трейд маркетингових активностей;
• Контроль дебіторської заборгованості
• Збір та аналіз інформації про ринок регіону
• Підготовка звітності, що відображає обсяг продажів, потенційні продажі
• Забезпечення ефективного функціонування мерчендайзингу
• Планування, організація, контроль та аналіз виконання поставлених завдань
• Жовтень 2011 – липень 2015: Торговий представник ПАТ «Оболонь» Основні функції:
• збільшення клієнтської бази;
• ведення переговорів, укладання договорів;
• формування замовлень;
• контроль дебіторську заборгованість;
• робота з існуючою клієнтською базою;
• мерчендайзинг
• Вересень 2010 – Жовтень 2011: Торговий представник «САВ Сервіс Схід»
Основні функції::
• виконання плану та збільшення обсягів продажів
• формування замовлень
• ведення переговорів, укладання договорів
• контроль дебіторської заборгованості
• розширення клієнтської бази..
Освіта:
• 2006 – 2010 Класичний Приватний Університет
◦ Міжнародний економіст, факультет економіки, магістр;
◦ Перекладач, факультет іноземної філології, бакалавр.
Ключові навички:
◦ ПК - просунутий користувач (MS Office, Outlook, 1С, СRM).
◦ Знання англійської (В1-В2), німецької мов (В1);
◦ Стресостійкість, креативне мислення, націленість на результат, вміння брати відповідальність на себе, комунікабельність;
◦ Водійські права категорії Ст.
Схожі кандидати
-
Комерційний директор
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Керівник відділу продажу
Київ -
Виконавчий директор
50000 грн, Київ -
Директор автосервісу, керівник відділу продажу
Київ -
Керівник агенції
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Директор з продажу
70000 грн, Київ