• Файл

Сергій

Виконавчий директор, керівник відділу з продажів

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

П.І.Б: Коваль Сергій Вікторович
Дата народження:19.04.1989
Регіон: Україна, Київ
Сімейний стан: одружений
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Досвід роботи:
• Квітень 2021 – на даний час: Виконавчий директор (CEO) роздрібної мережі зоомагазинів EuroZoo та дистриб'юторської компанії ТОВ «ЄУРОЗОО»

Основні функції:
◦ створення стратегії розвитку бізнесу задля досягнення планових показників відділів;
◦ привнесення кращих напрацювань та використання досвіду найкращих міжнародних практик для ефективного впровадження змін та досягнення результатів у рамках ключових пріоритетів для бізнесу;
◦ виконання цільових показників бізнесу та подання звітності відповідно до її регламентів;
◦ лідирування процесу планування бюджетів, визначення та узгодження необхідного рівня інвестицій по територіях, здійснення контролю на регулярній основі поточного стану бюджетів, у разі потреби внесення змін та адаптація під поточні потреби.
◦ розробка програми дій для досягнення цілей з маржинального прибутку, оборотності, довжини товарного кредиту та відсутності перебоїв у замовленнях та постачаннях;
◦ організація та проведення переговорних кампаній, поліпшення контрактних умов, контроль виконання договірних зобов'язань.
◦ створення, розвиток та підтримка стійких партнерських відносин із міжнародними партнерами та постачальниками.
◦ проведення аналізу ринку на предмет продажу та асортименту та забезпечення інформаційної та експертної підтримки відділу маркетингу у розробці та реалізації портфельної стратегії.
◦ управління асортиментною політикою та ціноутворенням
◦ мотивація та розвиток команди співробітників бізнесу, функціональне керівництво співробітниками, кураторство та наставництво;
◦ забезпечення ефективного функціонування та постійного розвитку поточних процесів, управління проектами щодо впровадження нових сервісів, оптимізація бізнес-процесів.

• Лютий 2019 – березень 2021: Регіональний менеджер ТОВ «МАРС УКРАЇНА» Київська, Чернігівська, Харківська, Сумська, Полтавська, Донецька, Луганська області.

Основні функції:
ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖІВ І ЗАХОДІВ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ ПРОДАЖУ
• Здійснення планування продажів у торгові точки на щорічній та щомісячній основі.
• Визначення можливостей для збільшення продажів на довіреній території.
• Розробка та погодження з LM та дистриб'ютором річного бізнес-плану для всіх категорій та каналів продажів на довіреній території.
• Розробка та узгодження з дистриб'юторами, а також впровадження різних проектів щодо розвитку продажів продукції на постійній основі.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами на довіреній території з метою визначення потенціалу зростання продажів та збільшення представленості продукції
• Проведення спільно з представниками дистриб'ютора щоквартальних зустрічей із ключовими клієнтами
• Виконання плану з продажу на довіреній території.

РОБОТА З ДИСТРИБ'ЮТОРОМ І КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ ЇМ ДОГОВІРНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ
• Контроль за складськими приміщеннями дистриб'ютора з Продукцією на відповідність умовам зберігання.
• Контроль за зберіганням та розміщенням рекламного обладнання в торгових точках за допомогою команди, а також обліком та переміщенням рекламного обладнання на складі дистриб'ютора.
• Вирішення щоденних питань у роботі з дистриб'ютором, пов'язаних з умовами роботи торгової команди, своєчасністю оплат, доставкою Продукції тощо.
• Ведення переговорів з дистриб'ютором, включаючи питання щодо бюджетів та інвестицій.
• Оцінка IDP дистриб'ютора, розробка та контроль виконання плану дій з IDP
• Участь у відборі, мотивація команди торгових агентів з метою досягнення заданих параметрів з дистрибуції, розповсюдження торгового та рекламного обладнання (дисплеї) та забезпечення постачання Продукції до торгових точок на довіреній території.
• Оптимізація маршрутів, розробка та узгодження організаційної структури для оптимального забезпечення постачання продукції в торгові точки на довіреній території.
• Проведення індивідуальних та групових (аудиторних) тренінгів для всіх членів команди з метою досягнення КПРів. Регулярне наповнення форми для польового тренінгу.
• Забезпечення якісного та повного внесення даних по прийнятій системі звітності.
• Участь у обговоренні та оцінці роботи торгового персоналу дистриб'ютора.
• Проведення зборів з командою торгового персоналу дистриб'ютора.
• Перевірка виконання дистриб'юторами своїх гарантій, задекларованих у договорах з дистриб'ютором та інших домовленостях, щодо матеріального забезпечення співробітників дистриб'ютора, у т. ч. з питань заробітної плати, палива, амортизації особистого майна, правильності їх нарахування та зв'язку у звітних періодах.
• Перевірка дистриб'юторів щодо кількості співробітників дистриб'юторів, які працюють з метою продажу та стимулювання збуту Продукції, розмірів вироблених ним виплат та правильності їх нарахування.
• Перевірка первинних документів дистриб'юторів, що підтверджують їх витрати на стимулювання збуту продукції в точках роздрібної торгівлі.
• Проведення аудитів у точках роздрібної торгівлі щодо перевірки виконання дистриб'юторами заявлених ними дій зі стимулювання збуту Продукції.
• Затвердження всіх заявок дистриб'юторів на виробництво рекламного та торговельного обладнання, призначеного для продажу продукції та стимулювання її збуту.
• Перевірка правильності рознесення даних щодо витрат дистриб'ютора, що з стимулюванням збуту Продукції, за типами бюджетів.

УПРАВЛІННЯ НА ПІДЗВІТНІЙ ТЕРИТОРІЇ БЮДДЕТАМИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ І ТОРГІВЕЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ
• Дотримання встановлених рамок бюджету. Погодження перевищення розмірів встановлених виплат, компенсацій, знижок, пов'язаних із стимулюванням збуту продукції.
• Планування торгових інвестицій Компанії на рік на довіреній території
• Відстеження та контроль витрати бюджету, подавати необхідний звіт про витрачання бюджету.

МОНІТОРИНГ ПРЕДСТАВЛЕНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІД ТОВАРНИМИ ЗНАКАМИ КОМПАНІЇ І ПОЛЬОВІ АУДИТИ
• Разом з торговим агентом або мерчендайзером (з командою торгового персоналу дистриб'ютора) відвідування торгових точок, розширюючи асортимент, покращуючи дисплей та контролюючи постійну присутність узгодженого асортименту на складі дистриб'ютора та в торгових точках.
• Проведення польових аудитів та тренінгів, підкріплені документально відповідно до встановленого формату.

• Березень 2018 – січень 2019: Територіальний менеджер ТОВ «МАРС УКРАЇНА» м. Миколаїв, Миколаївська область

Основні функції:
• Забезпечення виконання плану продажу продукції та узгоджених ключових параметрів роботи (КПР) щодо стимулювання збуту продукції через управління прямими клієнтами/покупцями компанії та керівництво людьми.
• Розробляти прогноз продажів каналами і клієнтами (Demand Plan) продукції Компанії.
• Забезпечення постійного зростання продажів, дистрибуції та якості представленості/викладки у торгових точках у всіх категоріях на території, що входить до зони відповідальності Співробітника.
• Визначати план розвитку довіреної території, включаючи способи покриття довіреної території, визначення оптимальної кількості партнерів на довіреній території, ефективність інвестицій у представленості/викладення продукції та її просування.
• Визначати та погоджувати з партнерами дії щодо їх розвитку та досягнення узгоджених цілей, а також рекомендувати плани з інвестицій.
• Розробляти та погоджувати з безпосереднім керівником план необхідних компетенцій та складу команди співробітників Компанії, необхідної для досягнення КПР на довіреній території відповідно до принципів організаційної ефективності компанії.
• Керувати командою від 18 співробітників Компанії Партнера (дистриб'ютора) (Тим лідери та торгові агенти). Визначати дії, необхідні зростання професіоналізму і залучення прямих підлеглих.
• Формувати та керувати довгостроковими відносинами з партнерами (дистриб'юторами) на довіреній території, сприяти виконанню всіма партнерами контрактних умов та стежити за відповідністю затвердженого профілю клієнта.
• Визначати найбільш економічно ефективну модель покриття довіреної території та збільшення продажів та виконання ключових параметрів роботи.
• Забезпечення якісної взаємодії з ключовими клієнтами на довіреній території.
• Ефективне управління бюджетом території, оптимізувати рівень витрат. Дотримання (не перевищення) бюджетів, затверджених у Компанії.
• Проведення регулярних польових аудитів та тренінгів на довіреній території, звіти за їх результатами безпосередньому керівнику.
• Дотримуватись встановлених рамок бюджету. Погодження з безпосереднім керівником перевищення розмірів встановлених виплат, компенсацій, знижок, пов'язаних із стимулюванням збуту продукції.
• Перевірка правильності рознесення витрат за типами бюджетів, затвердженими у Компанії.
• Підтвердження виплат, компенсацій, знижок дистриб'юторам у поточному періоді..

• Серпень 2015 – лютий 2018: Супервайзер ПрАТ «Оболонь», м. Запоріжжя:

• Підбір та мотивація команди
• Навчання та розвиток членів команди
• Виконання планів продажу компанії за групами товарів
• Проведення річних переговорів, затвердження індивідуальних фінансових умов та маркетингового бюджету
• Проведення річних і тактичних переговорів із мережевими клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій, підписання контрактів;
• Досягнення поставлених завдань компанії (продаж, асортимент, акції, мерчандайзинг)
• Планування, аналіз та проведення трейд маркетингових активностей;
• Контроль дебіторської заборгованості
• Збір та аналіз інформації про ринок регіону
• Підготовка звітності, що відображає обсяг продажів, потенційні продажі
• Забезпечення ефективного функціонування мерчендайзингу
• Планування, організація, контроль та аналіз виконання поставлених завдань

• Жовтень 2011 – липень 2015: Торговий представник ПАТ «Оболонь» Основні функції:
• збільшення клієнтської бази;
• ведення переговорів, укладання договорів;
• формування замовлень;
• контроль дебіторську заборгованість;
• робота з існуючою клієнтською базою;
• мерчендайзинг

• Вересень 2010 – Жовтень 2011: Торговий представник «САВ Сервіс Схід»
Основні функції::
• виконання плану та збільшення обсягів продажів
• формування замовлень
• ведення переговорів, укладання договорів
• контроль дебіторської заборгованості
• розширення клієнтської бази..
Освіта:

• 2006 – 2010 Класичний Приватний Університет
◦ Міжнародний економіст, факультет економіки, магістр;
◦ Перекладач, факультет іноземної філології, бакалавр.

Ключові навички:

◦ ПК - просунутий користувач (MS Office, Outlook, 1С, СRM).
◦ Знання англійської (В1-В2), німецької мов (В1);
◦ Стресостійкість, креативне мислення, націленість на результат, вміння брати відповідальність на себе, комунікабельність;
◦ Водійські права категорії Ст.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: