Александр

Помічник керівника, 18 000 грн

Розглядає посади:
Помічник керівника, Менеджер з якості
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник підрозділу виробничого підприємства

з 02.2001 по 08.2020 (19 років 6 місяців)
приватні підприємства, Харків (Машинобудування)

Додаткова інформація

Досвід роботи:
- Керівництво підрозділом (до 20 осіб) виробничої компанії (збирання платіжних терміналів / комп'ютерної техніки),
- Керівництво підрозділом (до 20 осіб) завод військово-промислового комплексу,
- Керівництво відділом техпідтримки відділу сервісного обслуговування,
- Відучий інженер-електронік відділу метрології заводу військово-промислового комплексу,
- Інженер-електронік складального виробництва комп'ютерної техніки, платіжних терміналів,
- Інженер-тестувальник програмного забезпечення,
- Сервісний інженер служби сервісного обслуговування POS-терміналів, платіжних терміналів та ін.,
- Сервісний інженер служби сервісного обслуговування, ремонту, складання комп'ютерної техніки,
- Інженер-збиральник електричного та електронного обладнання,
- Монтажник радіоелементів на друковані плати,
- Фахівець служби техпідтримки провайдера,
- Фахівець служби техпідтримки сервісного центру з ремонту та обслуговування електронного та електричного обладнання,
- Оператор call-центру відділу продажів інтернет-магазину, сервісного центру, служби техпідтримки провайдера та ін.,
- Менеджер з продажу інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів,
- Контент-менеджер інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів.

Професійні навички:
- Керівництво підрозділом, розподіл обов’язків, забезпечення та контроль своєчасного виконання завдань підлеглими, оформлення та проведення необхідної документації у 1С.
- Прийом, внесення, обробка заявок, завдань у CRM, 1С.
- Робота у 1С: Формування накладних задля закупівлі товарів, комплектуючих, витратних матеріалів, обробка, проведення необхідного документообігу в 1С (приходні, витратні накладні, замовлення, акти виконаних робіт, рахунки до сплати, облік витрат та надходжень сплати за виконані роботи).
- Розподіл замовлень та обо’язків серед виконавців відділу, підрозділу.
- Комунікація з клієнтами компанії усіма доступними засобами зв’язку.
- Обробка замовлень з сайтів, соцмереж, CRM.
- Формування ТТН у особистих кабінетах перевізників для відправки замовлень службами доставки.
- Контент-менеджмент інтернет-магазинів на маркетплейсах.
- Володіння ОС сімейства Windows на рівні адміністратора,
- Робота з пакетом програм MS Office (Word, Excel, Access),
- Володіння пакетом програм обробки документів, зображень різного формату.

Особисті якості:
- Нестандартне мислення,
- Комунікабельність,
- Аналітичний склад розуму,
- Висока швидкість самонавчання,
- Лаконічність у спілкуванні та службовому листуванні,
- Старанність,
- Принциповість,
- Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: