- Файл
Аліна
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Адміністратор рецепції, Администратор гостиницы
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11104892/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Рік народження: 01.11.1986
Місце проживання: Харків, вул. Киргизька
Телефон: тел. [
E-mail: [
Мінімальний рівень заробітної плати: 10000
Мета: здобуття посади адміністратора.
Освіта:
2004 – 2009 – Харківський інститут бізнесу та менеджменту «ХІБМ», факультет економічний, спеціальність «Управління персоналом та економіка праці»
Досвід професійної та трудової діяльності:
2023 -2024 - готель «Вояж» адміністратор
• бронювання номерів;
• зустріч відвідувачів;
• реєстрація, розміщення та виписка клієнтів;
• взаєморозрахунки сторін;
• складання звітної документації;
• консультування при особистому зверненні та по телефону про послуги готелю та про можливість ними скористатися;
• контроль якості обслуговування клієнтів;
• контроль над клієнтами у сфері дотримання ними правил проживання в номерах;
• координування діяльності персоналу;
• вирішення конфліктних ситуацій.
2019 - 2022 - АТЗТ Інурбізнесцентр «Дружба» портьє
• бронювання номерів;
• зустріч відвідувачів;
• реєстрація, розміщення та виписка клієнтів;
• взаєморозрахунки сторін;
• складання звітної документації;
• консультування при особистому зверненні та по телефону про послуги готелю та про можливість ними скористатися;
• контроль якості обслуговування клієнтів;
• контроль над клієнтами у сфері дотримання ними правил проживання в номерах;
• координування діяльності персоналу;
• вирішення конфліктних ситуацій.
2017 - 2018 - Центр Медичної та Естетичної Косметології «БІОДЕРМ», адміністратор
Основні обов'язки:
• забезпечення комфортних умов відвідувачів;
• прийом вхідних телефонних дзвінків;
• консультація клієнтів щодо послуг та цін на послуги медичного центру;
• ведення запису прийому пацієнтів лікарями медичного закладу;
• організація грамотного та ефективного обслуговування клієнтів;
• складання та контроль над базою клієнтів;
• підтримання доброзичливої атмосфери на робочому місці;
• координація графіка зайнятості лікарів медичного центру;
• надання звітів, про завантаженість персоналу, керівництво організації.
2016 - 2017 - Інтернет Клуб «MAXIMA», адміністратор
Основні обов'язки:
• організація роботи зали для надання гостям якісного сервісного обслуговування.
2014 - 2015 - Інтернет Провайдер «SkyLine», старший оператор
Основні обов'язки:
• консультування діючих та потенційних клієнтів компанії з питань послуг зв'язку (кабельне тв або інтернет);
• допомога клієнтам у вирішенні проблем, що виникли;
• підключення та відключення додаткових послуг;
• прийом заявок на підключення до послуг компанії.
2012 – 2013 – «Контактний центр МТС банк Росії», старший оператор
Основні обов'язки:
• підбір персоналу;
• координація робочої діяльності працівників центру;
• ведення телефонних переговорів;
• анкетування кредиторів.
2011 – 2012 – ЗАС «РОСС», помічник бухгалтера
Основні обов'язки:
• інвентаризація майна;
• списання сировини та матеріалів.
2010 – 2010 – «Пенсійний фонд України», спеціаліст з персоніфікації
Основні обов'язки:
• збір даних про стаж, заробіток та страхові внески працівників, а також, у необхідних випадках, їх особистих даних в обсягах, що відповідають обсягу відомостей, що пред'являються до ПФУ;
• обробка із застосуванням обчислювальної техніки та відповідного програмного забезпечення зібраних відомостей про зареєстрованих осіб, приведення їх до форм, необхідних ПФУ, та підготовка до здачі відомостей до ПФУ;
• здавання відомостей про застрахованих осіб до територіального органу ПФУ.
2009 – 2010 – «Прокуратура Ленінського району», секретар канцелярії прокурора
Основні обов'язки:
• здійснення роботи з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника;
• прийняття кореспонденції, що надходить на розгляд керівника, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретного виконавця для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
• прийняття документів та особистих заяв на підпис керівника.
Інші навички та знання:
• п.к. лише на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet);
• російська, українська – вільно; англійська – розмовна;
• скрупульозність під час підготовки звітних матеріалів;
• збирання та підготовка статистичної інформації;
• здатність до організації процесів;
• готовність до командної праці;
• здатність до вирішення конфліктів;
• навички мотивації персоналу;
• оптимальної організації робочого процесу.
Особистісні якості:
Аналітичне мислення, організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, вміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, швидке навчання, відмінні комунікативні навички; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Харків -
Адміністратор
17000 грн, Харків -
Адміністратор
Харків, Київ -
Адміністратор
Харків -
Адміністратор
Харків -
Адміністратор
Харків