• Файл

Наталія

Адміністратор, головний спеціаліст відділу реєстрації кореспонденції

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Поповська Наталія Михайлівна

Дата народження: 16.03.1986
Місто: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Вища

01.09.2001-30.06.2004 Молодший спеціаліст - Київський механіко-металургійний технікум за
спеціальністю „Діловодство”.

01.09.2004-30.06.2006 Бакалавр за спеціальністю „Документознавство та інформаційна діяльність”
Вищий навчальний заклад „Східноєвропейський університет економіки і менеджменту”.

01.09.2006-30.06.2007 Диплом спеціаліста Вищий навчальний заклад „Східноєвропейський університет
економіки і менеджменту”.

Курси та тренінги:

Спеціалізовані короткострокові курси „Запобігання корупції” в Українському державному університеті
імені Михайла Драгоманова.
Короткостроковий курс „Управління змінами в сфері реалізації законодавства про державну службу та
діяльність органів місцевого самоврядування” в Маріупольському державному університеті.
Пройшла підвищення кваліфікації в Вищій школі публічного управління за загальною професійною
(сертифікатною) програмою „Подолання та профілактика стресів у професійній діяльності.
Попередження професійного вигорання ( для категорії "В")”.
В ДІЇ пройшла курс ”Доступ до публічної інформації”, „Держава без бар’єрів” та „Кіберняні”. Успішно
закінчила курс „Доступ до публічної інформації: від А до Я”.

Досвід роботи:

22.04.2004-31.01.2006 Управління Пенсійного фонду України в Подільському районі м. Києва.
01.02.2006-по теперішній Пенсійний фонд України.
Посада: головний спеціаліст відділу реєстрації звернень громадян.

Знання і навички:

- Розгляд і реєстрація вхідної кореспонденції в електронному журналі документообігу;
- Обробка та формування в архів зареєстрованих паперових вхідних звернень;
- Виконання особистих доручень керівника;
- Робота з оргтехнікою (ксерокс, сканер, принтер та ін);
- Оперативне обслуговування вхідних дзвінків;
- Ведення особистого прийому громадян;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: