- Файл
Олександр
Юрист
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11111398/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Руденко Олександр Іванович
E-mail:[
Моб.тел.: [
Дата народження: 11 травня 1973 року
Громадянство: Українець
Освіта:
1995 – Київський університет ім. Т.Г. Шевченка, юридичний факультет, спеціальність – правознавство
2007 – Міжрегіональна академія управління персоналом, економічний факультет, спеціальність – адміністративний менеджмент та управління персоналом
Досвід роботи:
Серпень 95 – лютий 96
Головне управління державної служби при Кабінеті Міністрів України, Головний спеціаліст правового відділу
Лютий 96 – березень 96
Міністерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки, Заступник начальника юридичного управління – начальник відділу правового забезпечення
Березень 96 – червень 97
Головне управління благоустрою м. Києва Київської міськдержадміністрації, Юрисконсульт
Червень 97 – січень 02
Адвокатська агенція «ЮКом» (ТОВ), Юрист
Січень 02 – січень 04
Адвокатська агенція «ЮКом» (ТОВ), Директор
Січень 04 – серпень 04
Адвокатська агенція «ЮКом» (ТОВ), Головний юрисконсульт
Вересень 04 – березень 05
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лукойл-Київ», Начальник юридичного відділу
Квітень 05 – червень 05
Секретаріат Президента України, Керівник служби кабінету Президента України
Травень 05
Присвоєно 3 ранг державного службовця
Червень 05 – листопад 05
Секретаріат Президента України, Консультант Президента України
Листопад 05 – березень 08
ТОВ «Юрлекс», Заступник директора
Березень 08 – квітень 14
ДП «Українська горілчана компанія «Nemiroff», Заступник директора юридичного департаменту
Липень 09 – серпень 14
ТОВ «Немірофф-Сервіс», Генеральний Директор, за сумісництвом
Вересень 14 – лютий 19
ТОВ «Немірофф-Сервіс», Генеральний Директор
Лютий 19 -грудень 21
ТОВ «ХеліксАМ», Генеральний Директор
Грудень 21 -вересень 23
ТОВ «Альянс Трейдс» Директор
Вересень 23 по теперішній час
ТОВ «РуНКоІЛ Груп» Директор
Володіння мовами:
• Українська – рідна;
• Російська – вільно;
• Англійська – базова.
Навички:
• Впевнений користувач ПК Windows 2000/XP, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Adobe Photoshop), Internet Explorer, Lotus, Axapta, юридичних баз Liga Закон, Право;
• Спеціаліст по тендерам;
• Розробка та укладення договорів (угод, контрактів) та інших правочинів;
• Складання різного роду процесуальних документів (претензія, позов, клопотання і т.д.);
• Складання протоколів, рішень, статутних документів;
• Розробка регламентів, колективних договорів, положень, інструкцій, наказів, рішень та інших документів;
• Складання різного роду листів, звернень, клопотань;
• Розробка і впровадження політик і процедур;
• Робота з великим обсягом інформації;
• Ведення переговорів;
• Ділова комунікація;
• Ділова переписка;
• Вміння планувати;
• Управління проектами;
• Підбор персоналу;
• Управлення персоналом;
• Керівництво колективом;
• Мотивація персоналу;
• Кадрове діловодство;
• Організаційні навички;
• Оптимізація бізнес-процесів;
• Робота в команді;
• Діловодство;
• Грамотна мова;
• Ділове спілкування;
• Пошук інформації в інтернеті;
• Робота з оргтехнікою;
• Пошук і залучення клієнтів;
• Організація різного роду заходів;
• Телефонні переговори;
• Водійське посвідчення категорії B,С.
Особисті якості:
• знання законодавства України;
• знання корпоративного законодавства, договірного, господарського, цивільного, трудового, адміністративного, податкового, земельного права, зовнішньоекономічної діяльності;
• великий досвід в комплексному правовому супроводі господарської діяльності груп компаній, холдингів, корпорацій, підприємств різних форм власності, в договірній роботі (договори купівлі-продажу, поставки, дистрибуції, маркетингу, реклами, перевезення, ЗЕД, кредитні, іпотечні, посередницькі (комісії, доручення, консигнації і т.д.);
• великий досвід в претензійно-позовній роботі;
• досвід роботи з цінними паперами, з нерухомістю, будівництвом;
• досвід роботи з правоохоронними органами та судами, органами місцевого самоврядування, контролюючими органами та організаціями;
• ведення переговорів різних рівнів та укладення договорів, угод та інших правочинів;
• великий досвід корпоративного права;
• досвід корпоративного структурування з урахуванням особливостей оподаткування та оптимізації податків;
• досвід ліцензування господарської діяльності в Україні;
• досвід роботи щодо захисту прав інтелектуальної власності;
• досвід роботи з нерезидентами, в тому числі створення юридичних осіб як за участю нерезидентів так і створення юридичних осіб нерезидентів;
• досвід в підготовці та проведенні тендерів;
• досвід організації і управління процесами у напрямках договірної, претензійної роботи, захисту інтересів в суді, маркетингової діяльності, розширення обізнаності та стимулювання збуту продукції, аналітична робота, прогнозування ризиків;
• досвід роботи в сфері виробництва, будівництва, сільського господарства, торгівлі, надання послуг, мас-медіа та реклами;
• навички обліку і контролю за виконанням трудових, грошових і матеріальних ресурсів;
• досвід в плануванні роботи департаменту/підприємства короткострокового і довгострокового;
• досвід керування департаментом та в-цілому товариством;
• досвід управління персоналом (цілі, задачі, результати) та адміністративного управління офісом, організації та координування роботи працівників (юристів, менеджерів в сфері продаж, маркетингу та трейд-маркетингу, бухгалтерії інш.) до 40 чоловік;
• знання методів, стандартів, принципів продажу, дистрибуції та логістики;
• досвід контролю виконання планів;
• досвід та навики в проведенні аналізу фінансово-господарської діяльності;
• знання основ економіки;
• базові знання бухгалтерського та податкового обліку підприємств;
• знання та розуміння планування, бюджетування;
• досвід контролю і управління дебіторською заборгованістю, контроль виконання договірних зобов’язань між підприємством і клієнтом, забезпечення якісного рівня роботи, розвитку і укріплення довгострокових відносин;
• навички організації, управління та повного контролю адміністративних, фінансових та виробничих процесів;
• навички та досвід оптимізації процесів з метою мінімізації витрат;
• навички обліку та контролю за використання трудових, грошових та матеріальних ресурсів;
• навички ведення внутрішнього документообігу;
• орієнтація на результат.
Особисті характеристики:
Активна життєва позиція, аналітичне мислення, вміння працювати з великим об’ємом інформації, вміння швидко аналізувати і структурувати інформацію, цілеспрямованість, принциповість, націленість на результат, ініціативність, наполегливість, вміння вести переговори різних рівнів і укладення договорів, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, чесність, порядність, вміння працювати в команді.
Хобі - Рибалка, охота, гірські лижі, волейбол, баскетбол, велосипедні поїздки.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Директор юридичного відділу, Спеціаліст з реєстрації
Київ
Резюме Руденко Олександр Іванович E-mail: Моб.тел.: Дата народження: 11 травня 1973 року Громадянство: Українець Освіта: 1995 – Київський університет ім. Т.Г. Шевченка, юридичний факультет...
Київ
ОЛЕКСАНДР РУДЕНКО ПРОФЕСІЙНА МЕТА Скористатися багаторічним досвідом у сфері права та управління для ефективного керівництва юридичними процесами в динамічній компанії. КОНТАКТНІ ДАНІ ДОСВІД РОБОТИ...
Схожі кандидати
-
Юрист
Київ -
Юрист
27000 грн, Київ -
Адвокат, юрист
Київ, Дистанційно -
Юрист
Київ -
Юрист
15000 грн, Київ -
Юрист (організаційне, стратегічне моделювання)
Київ