• Файл

Максим

Менеджер із закупівель

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Max Kolisnyk
8+ років досвіду роботи в закупівлі, комплексному управлінні офісом та наданні
адміністративних послуг. Маю відмінні комунікативні навички. Постійно готовий навчатися
новому та залишатися попереду конкурентів.

Досвід роботи

Особисті дані Менеджер з постачання лист. 2024 - лют. 2025
2021 Солюшинс, Київ
Ім'я Закупівлі:
Max Kolisnyk всі закупівлі для офісу (господарчі товари, продукти, тощо);
Адреса закупвілі для виробрицтва (сировина, матеріали,утаткування та інше);
Kyiv закупівлі для відділу розробки;
Номер телефону закупівлі для відділу скадання виробів;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») пошук нових постачальників, ведення перговорів щодо закупівлі на вигідних умовах та
Email підписання договорів;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») контроль усіх етапів закупівлі — від замовлення до доставки на склад;
Стать документообіг (перевірка установчих документів постачальників, пакет закупівельної
Чоловіча документації, документообіг між постачальниками та бухгалтерією).
Посвідчення водія контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
Сategory B аналітика і контроль залишків товарів на складі, розрахунок замовлення постачальнику.
LinkedIn
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Аналітик відділу продажів лют. 2023 - жовт. 2024
kolisnyk-357408145/ Меркойл, Київ
Аналітика продажів:
Інтереси
щоденне надання даних продажів для керівництва;
контроль оплати від клієнтів, ведення з ними оборотно‑сальдової відомості;
Біг, їзда на велосипеді, щомісячна,щоквартальна, щорічна подача звітності для керівництва;
плавання аналітика продажів з детальним описом;
пояснення можливих причин тих чи інших подій в сфері продажів.
Мови
Головний адміністративний спеціаліст жовт. 2018 - січ. 2023
Star, Київ
Українська Рідна мова
Комплексне управління офісом:
English B2
Забезпечення умов необхідних для продуктивного робочого середовища та базової
функціональності офісу;
Реалізація глобальних проектів;
Пошук рішень та реалізація ідей для благоустрою офісних приміщень;
Дослідження ринку нових постачальників для виконання завдань, переговорів, підписання
договорів.

Закупівля товарів та послуг:
Щомісячне/тижневе управління закупівлями товарів та послуг для потреб офісу; Пошук
постачальників (пошук потенційних постачальників, визначення надійних постачальників,
ведення списку основних постачальників);
Документообіг (перевірка установчих документів постачальників, пакет закупівельної
документації, документообіг між постачальниками та бухгалтерією).

Адміністративнна підтримка:
Help Desk підтримка (швидка реакція на запити від співробітників);
Дослідження висококласних методів обслуговування та ефективне їх впровадження.

Контроль функціонування офісу:
Виконання запитів щодо комлексного управління офісом нагляд за ними.

Адміністрування міжнародних відправлень:
експорт та імпорт посилок для різних проектів.
Адміністративний спеціаліст груд. 2015 - вер. 2018
Cogniance, Київ
Офіс менеджмент:
Адміністрування офісної карти;
Супровід нових співробітників;
Супровід зміни робочого місця;
Help Desk підтримка.

Дослідження ринку товарів та послуг:
Пошук нових постачальників та порівняння їх з діючими.

Адміністрування паркінгу:
Адміністрування 3 паркових зон.

Головний спеціаліст в картковому бізнесі січ. 2008 - лист. 2015
Unicreditbank, Київ

Головний спеціаліст в департаменті міжнародних бер. 2001 - груд. 2007
розрахунків
Prominvestbank, Київ

Освіта і кваліфікації

Спеціаліст з валютно‑кредитних відносин в банках вер. 1996 - черв. 2001
Інститут Міжнародних Відносин (Київського національного університету імені
Тараса Шевченка), Київ

Навички

Soft Skills:
Вміння прцювати як самостійно так і в команді;
Критичне мислення;
Креативність;
Вміння дотримуватися дедлайни;
Здатність працювати в умовах форс‑мажору.
Hard Skills:
Ведення переговорів;
Пошук та аналіз постачальників;
Закупівля товарів та послуг (отримання дисконту, можливість післяоплати, підписання
договорів)
Вміння працювати в системі JIRA, ASANA, BAS, Знання Microsoft Office

Курси

Закупівлі від Вікторії Березіной вер. 2017 - вер. 2017
Київ

січ. 2013 - черв. 2014
Тестування програмного забезпечення:
Курс був розділений на декілька розділів:
Тестування програмного забезпечення;
Основи SQL;
Мережі та Unix.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: