• Файл

Олена

Територіальний менеджер

Вік:
43 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Власова Олена
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

OCОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ

Дата народження26 червня 1982 р.

Сімейний станЗаміжня

Адреса Рівне, вул.Соборна 364/1

ОСВІТА

Український державний університет водного господарства та природокористування2004 рік
Отримала повну вищу освіту та звання спеціаліста за спеціальністю «Гідромеліорація», та здобула кваліфікацію інженера - гідротехніка (диплом з відзнакою).

Український державний університет водного господарства та природокористування 2003 рік
Отримала базову вищу освіту та звання бакалавра за напрямком підготовки 0926 «Водні ресурси» 6.092600 «Гідромеліорація»(диплом з відзнакою).

ДОСВІД РОБОТИ­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Супервайзер 01.01.2024 – до сьогодні
ТОВ «Ковчег-РВ» Рівне і Рівнен.обл., Україна
Група товару - Кондитер

В обов’язки входить адміністративна, аналітична, координаційна та організаційні роботи у Рівненському регіоні. Робота з торговими агентами, ключовими та лінійними торговими точками, ринками. В підпорядкуванні ТА дистриб’ютора.

Адміністративні обов’язки: Координування і контроль збуту продукції через торгівельних представників, контроль дебіторської заборгованності. Контроль наявності асортименту в торговельних точках регіонів. Навчання і контроль персоналу.
- Керівництво командою для забезпечення виконання планів та цілей
- Контроль якості роботи персоналу та її оцінка
- Управління графіками роботи та завданнями
- Організація навчання та розвитку співробітників
- Моніторинг дотримання стандартів обслуговування та продуктивності
- Розв'язання конфліктних ситуацій і вирішення проблем
- Ведення звітності та аналіз показників ефективності
- Покращення процесів і методів роботи
- Участь у плануванні та реалізації стратегічних завдань
- Підтримання ефективної комунікації всередині команди та з іншими відділами

Фахівець зі збуту товару 01.10.2006 – 30.09.2023
ТОВ «Орімі Україна» (регіон.представник) Рівне і Рівнен.обл., Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,
«Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»
кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»

В обов’язки входить адміністративна, аналітична, координаційна та організаційні роботи у Рівненському регіоні. Робота з дистриб'юторам, СВ, мерчендайзерами, торговими агентами, ключовими та лінійними торговими точками, ринками. В підпорядкуванні СВ, мерчендайзери, СВ і ТА дистриб’ютора.

Адміністративні обов’язки: Координування і контроль збуту продукції через торгівельних представників і дистриб'ютора. Контроль наявності асортименту в торговельних точках регіонів. Навчання і контроль рекламних заходів і BTL- заходів у регіоні.
Аналітичні обов’язки: Розроблення і аналіз клієнтської бази по закріпленій теритоії . Аналіз представленості торгових марок ТОВ «Орімі Трейд» і торгових марок конкурентів та підготовка аналітичних звітів для подальшого розгляду керівництва. Зняття STORE – CHECKа в програмі SPOT2R та його оцінювання; Формування звітності у програмі SPOT2D та аналіз даних; діяльності конкурентів та ефективності роботи торговельних точок.

Організаційні обов’язки: Консультація і стажування працівників по асортименту компанії і правил мерчандайзенгу. Постановка чітких завдань які відповідають цілям і завданням організації, контроль їх виконання, оцінювання якості роботи персоналу в регіонах, а також внесення рекомендацій для збільшенню ефективності роботи торгової команди.
1. Сумісне складання, разом з СВ щотижневих графіків відвідування ТТ мерчендайзером з урахуванням усіх критеріїв:
- Дня поставки товару або замовлення;
- Оборотність товару;
- таймінгу роботи з товаром (у СКЮ) та залишками відповідно до особливості мережі;
- Принцип пріоритетності ТТ, послідовності маршруту.
2. Здійснення контролю маршрутів GPS-координатами;
3. Проведення зборів із співробітниками (КАЄ, СВ, МЧ , торговою командою)
4. Планування спільних виїздів на ТТ із заповненням звітності
5. Контроль готовності мерчендайзера до виходу на маршрут усім необхідним для роботи (папка): - дозвіл на роботу в мережах (бейдж, лист, сан. книжка і т.д.); - функціональні обов'язки; - інструкція мерчендайзера; - Стандарти компанії; - Прайс і т.д.
6. Проведення анкетування раз на квартал
7. Контроль виконання функціональних обов'язків у тому числі консультувати клієнтів якнайбільше у ТТ

Мерчендайзер 01.07.2004- 30.09.2006
ТОВ «Орімі Трейд» Київ, Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ «Greenfield», «TESS», «Принцеса Нурі»,
«Принцеса Ява», «Принцеса Канді», «Принцеса Гіта»
кава «Жокей»,кава «Jardin», кава «Piazza del Café»

В обов’язки входили :
1.Виконання графіка відвідування клієнтів, складеного регіональним представником.
2.Оформлення звітності про відвідування торгових точок.
3.Заповнення STOR-CHEK, у процесі виконання роботи з мерчендайзингу.
4.Здійснення викладки товару відповідно до концепції мерчендайзингу компанії.
5.Робота над збільшенням фейсингу (кількість однойменних позицій) та переміщенням на VIP – місця асортименту.
6.Здійснення перевірки правильності заповнення цінника та його розміщення.
7.Консультування покупців у момент викладення товару у торговій точці.
8.Контроль наявності затвердженого асортименту на вітрині; здійснення пошуку можливостей щодо розширення асортименту.
9.Відстеження термінів реалізації товару у торговому ряду з подальшим своєчасним інформуванням регіонального представника.
10.Розміщення та відстеження наявності рекламної продукції у місцях безпосереднього продажу та її цільового використання.
11.Надання детальної інформації про властивості продукції компанії продавцям та персоналу роздрібних торгових точок.
12.Керування у своїй роботі корпоративними стандартами компанії, наказами, посадовою інструкцією.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Водiйськi права кат. «В», особистий а/м.
Успішно пройшла трененігни на тему: «Ефективне управління збутом і мерчандайзинг»; «Ключові управлінські навички»; «Перемовини з сітками» .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: