• Файл

Ірина

Помічник бухгалтера

Розглядає посади:
Помічник бухгалтера, Оператор 1C, Постачальник, Менеджер роботи з клієнтами
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Радченко Ірина Станіславівна

22.09.1983р. (41 рік ).
м.Київ, вул. К. Данькевича 14
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Київський національний університет технології та
дизайну. Спеціаліст, спеціальність «Швейне
виробництво», кваліфікація, інженер – технолог
конструктор.

01.09.2003 – 27.06.2007р.р.

Київський державний технікум легкої промисловості.
Молодший спеціаліст , спеціальність «Швейне
виробництво», кваліфікація, модельєр дизайнер-
конструктор.

01.09.1999 – 27.06.2003р.р.

Досвід роботи:
2022 – 2023 ТОВ ВВС ЕКСІМ (логістика)

Помічник бухгалтера (за сумісництвом)

Посадові обов’язки:

Введення первинної документації в систему бухгалтерського обліку BAS (1C), контроль за
правильністю та своєчасністю виконання платежів, складання бухгалтерських звітів та розрахунків з
податку на додану вартість (ПДВ), взаємодія з іншими підрозділами підприємства щодо уточнення
фінансової інформації та вирішення питань, пов’язаних з бухгалтерським обліком.

2011 – серпень 2024 ТОВ «СТОЛИЧНИЙ БЕРЕГ».

Керівник відділу оренди.

Посадові обов’язки:

Заключення та оформлення договорів оренди, торгових та рекламних площадок в ТРЦ
«Лівобережний». Контроль роботи згідно договору та своєчасної оплати з дебіторської
заборгованості. Самостійні рішення всіх робочих питань орендатора. Моніторинг цін на ринку
комерційної нерухомості. Робота по рекламі та маркетингу ТРЦ. Організація та контроль роботи
підрядчиків. Розвиток та організація по залученню відвідування ТРЦ. Підготовка звітності по
діяльності направлення для керівництва.
2009 – 2011 ТОВ «АРТІ – М»

Менеджер з продажу (посуд)

Посадові обов’язки:

Пошук нових та супровід існуючих клієнтів, робота з торговими мережами (ФОЗЗІ-ФУД, ЕПІЦЕНТР).
Контроль своєчасної оплати з дебіторської заборгованості, заключення договорів, ведення звітності
клієнтської бази та первинної документації. Робота з виповнення плану на результат.

2007 – 2009 ТОВ «ЮВЕНІТА»

Регіональний менеджер з оптової торгівлі (TM, Natural Sea Beauty).

Посадові обов’язки:

Пошук нових та супровід існуючих клієнтів, контроль своєчасної оплати з дебіторської заборгованості,
заключення договорів, ведення звітності клієнтської бази. Планування складських запасів, підготовка
та розміщення замовлень на поточний місяць, логістика. Робота з торговими мережами, контроль
роботи магазинів, тренінги для консультантів, презентація продукції. Ведення первинної
документації. Робота в центральній та східній частині України.

2005 - 2007 ТОВ «ЛОВДІ»

Менеджер з продажу оптової торгівлі ( декоративна косметика)

Посадові обов’язки:

Робота з командою торгових представників по Україні (8 осіб), та з торговими мережами (Watsons,
КОСМО, BROCARD, Eva, Простор ). Пошук нових та супровід існуючих клієнтів, контроль своєчасної
оплати дебіторської заборгованості, заключення договорів, ведення звітності по клієнтській базі.
Підготовка та здійснення планів для збільшення бізнес-активності компанії в Україні, впровадження
спеціальних пропозицій для клієнтів в залежності від їх виду основної діяльності. Дослідження
маркетингу на ринку косметичної продукції.

2004 -2005 ТОВ «АСТРА - ТРЕЙДИНГ».

Менеджер з продажу (білизна ТМ Triumph)

Посадові обов’язки:

Відкриття нових торгівельних точок їх розвиток та стиль від «а» до «я», ведення первинної
документації, інвентаризація товару, робота з персоналом (6 осіб).

Професійні навики:
Впевнений користувач ПК, MS Office, Word, Excel, Outlook; «1С: ВАS», програми, М.Е.DOC та інш.
Досвід роботи з персоналом, напрацювання по стратегіям розвитку, організація роботи підприємства.

Особисті якості:
Активність, аналітичний склад розуму, швидка адаптація до змін, уважність, ввічливість,
дисциплінованість, дружелюбність, ініціативність, комунікабельність, орієнтованість на досягнення
мети, оптимізм…

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: