• Файл

Оксана

Директор підприємства

Розглядає посади:
Директор підприємства, Керівник будівельного проєкту, Адміністратор готелю, Проджект-менеджер, Керівник відділу продажу, Адміністратор рецепції, Адміністратор ресторану, Керуючий рестораном, Менеджер з продажу туристичних послуг, Адміністратор
Вік:
47 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СТАРОСТІНА ОКСАНА

Економіст
Маркетинг та менеджмент

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Рік народження: 1978
Місце народження: Київ
Місце проживання: Одеса

ОСВІТА

1992 - 1994 Перші Київські державні курси іноземних мов, відділення англійської мови.
• Січень 1994 – Сертифікат

1994 - 2000 Національний технічний університет України «Київський політехнічний
інститут», факультет «Менеджмент та маркетинг», кафедра «Промисловий маркетинг»:
• Липень 1998 р. – диплом за спеціальністю «МЕНЕДЖМЕНТ»
Кваліфікація «Бакалавр з менеджменту»

• Липень 2000 р. - диплом за спеціальністю «МАРКЕТИНГ»
Кваліфікація «Економіст-маркетолог»

2005 - 2006 Український коледж бізнесу та права
• Лютий 2006 р. - диплом
Кваліфікація «Бухгалтер, головний бухгалтер»

2007 Український фінансово-економічний інститут. Центр соціально-економічних
досліджень

• Грудень 2007 - Сертифікат
Кваліфікація «Управління інноваційними ризиками»
ДОСВІД РОБОТИ 1999-2025

2024 - 2025 КЕРУЮЧА СТРУКТУРА (БУДІВНИЦТВО)
• Посада: Заступник директора
• Функціональні обов'язки:
Аналіз проєктної документації, ПОБ тощо; проходження експертизи проєкту; аналіз та
перевірка кошторисної документації, формування бюджету будівництва, проведення
тендерів, аналіз комерційних пропозицій, проведення переговорів з підрядними
організаціями, перевірка та затвердження договорів підряду, контроль відділу
закупівель та постачання матеріалів, формування та аналіз матеріальних відомостей та
складських залишків, складання звітності за фінансовими результатами проєкту,
формування та закриття актів виконаних робіт; узгодження із замовником: дефектних
актів, заміни обладнання, заміни проєктних рішень; розробка та забезпечення
виконання графіків виконання робіт.

2021 - 2024 VOYAGE HOTEL

• Посада: Адміністратор
• Функціональні обов'язки:

Координація та забезпечення завантаження готелю, вирішення адміністративних та
організаційних питань, забезпечення стандартів обслуговування та їх контроль, ведення
переговорів з ключовими клієнтами.

2021 - 2022 CONTINENTAL HOTEL & DELANO RESTAURANT

• Посада: Адміністратор
• Функціональні обов'язки:

Вирішення адміністративних та організаційних питань, забезпечення стандартів
обслуговування та їх контроль, навчання персоналу, ведення переговорів з ключовими
клієнтами.
2014 - 2020 MACRO STANDARD STROY Ltd.

• Посада: Директор
• Функціональні обов'язки:

Організація та планування будівельної та фінансової діяльності компанії, управління
проєктами компанії, матеріально-технічне забезпечення компанії, координація роботи
всіх підрядників, контроль якості виконуваних робіт, забезпечення спеціалістами
необхідної кваліфікації, забезпечення та контроль процесу введення об'єкта в
експлуатацію.

2008 - 2010 RESTORATOR & K Ltd.

• Посада: Директор
• Функціональні обов'язки:

Вирішення всіх адміністративних та організаційних питань, пов'язаних з
функціонуванням ресторанів; забезпечення стандартів обслуговування та їх контроль,
організація та контроль маркетингової діяльності; організація шведської лінії,
підбір/рекрутинг персоналу, навчання персоналу, вибір постачальників; розробка меню
та визначення цінової політики ресторанів Аналіз фінансово-господарської діяльності
компанії, ведення оперативного та управлінського обліку діяльності компанії.

2006 - 2008 ТОВ «ГРУЗИНСЬКИЙ ДІМ».

• Посада: Директор
• Функціональні обов'язки:

Вирішення всіх адміністративних та організаційних питань, пов'язаних з
функціонуванням ресторанів; забезпечення стандартів обслуговування та їх контроль,
організація та контроль маркетингової діяльності; підбір/рекрутинг персоналу,
навчання персоналу; вибір постачальників; розробка меню та визначення цінової
політики ресторанів; Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії, ведення
оперативного та управлінського обліку діяльності компанії.
2000 - 2004 NOVO-FARM Ltd.

• - Посада: Керівник відділу оптової та роздрібної торгівлі медичними товарами.
• Функціональні обов'язки:

Ведення зовнішньоекономічної діяльності компанії, ведення та контроль митної
діяльності, аналіз ринкових можливостей та розробка концепцій просування нових
медичних препаратів, розробка критеріїв вибору постачальників, написання
маркетингового та фінансового розділів інвестиційних бізнес-планів, організація та
проведення виставок, ліцензування діяльності компанії та отримання всіх дозвільних
документів.

2000 DC DVS HEALTHCARE

• Посада: Заступник директора
• Функціональні обов'язки:
Сертифікація нових лікарських засобів в Україні, проведення та контроль митної
діяльності, підбір/рекрутинг персоналу, навчання персоналу, підготовка тендерної
документації.

1999 - 2000 ANGLO MED Ltd.

• Посада: Заступник директора
• Функціональні обов'язки:
Сертифікація нових лікарських засобів в Україні, проведення та контроль митної
діяльності, складський контроль, підбір/рекрутинг персоналу, навчання персоналу.

1999 ТОВ «АЛЬФА НАФТА»

• - Посада: Офіс-менеджер
• - Функціональні обов'язки:

Ведення офісної та кадрової документації.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Мови: українська (носій), російська (носій), англійська (вище середнього), німецька
(Mittelstufe І) Johannes Gutenberg-Universität Mainz.
Водійське посвідчення: Категорія «В»
Комп'ютерні навички: MS Office, 1C, ПК АВК.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: