- PRO
Ліана
PR-менеджер, Communications, brand manager (event, SMM), 50 000 грн
- Розглядає посади:
- PR-менеджер, Communications, brand manager (event, SMM), Контент-спеціаліст, Менеджер з листування, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Direct-менеджер, Редактор, Менеджер роботи з клієнтами, Digital-менеджер, SMM-керівник
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 25 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11161578/
Досвід роботи
PR-менеджер
з 03.2025 по нині
(5 місяців)
Mans'set, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
1. Розробляла та реалізовувала PR-стратегії для запуску нових колекцій (технологічна, Plus Size, літня, колаборація з Тарасом Цимбалюком).
2 Формувала інформаційні приводи, створювала й адаптувала пресрелізи, пітчі, сценарії для відео та тексти для ЗМІ.
3. Забезпечувала зростання згадок бренду в медіа, відслідковувала KPI публікацій, оцінювала охоплення й ROMI.
4. Вела комунікацію з журналістами, блогерами, лідерами думок, погоджувала інтеграції, відстежувала виконання та збирала фідбек.
5. Організовувала спецпроєкти, креативні колаборації з брендами.
6. Ініціювала партнерства з військовими, спортсменами, акторами, лікарями — створювала амбасадорські програми.
7. Аналізувала конкурентів — готувала порівняльні звіти, формувала висновки для стратегій бренду.
8. Координувала участь бренду в івентах, виставках, фестивалях, створювала концепти стендів та PR-плани до/під час/після.
9. Забезпечувала стратегічну впізнаваність бренду та зростання лояльної аудиторії через Telegram, Instagram, TikTok, медіа та офлайн-інтеграції.
PR-менеджер
з 09.2024 по 01.2025
(4 місяці)
Havas PR, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
➢Створення контент-планів (SMM)
➢Написання та візуальне оформлення постів, генерація ідей для соціальних мереж клієнта (відслідковування трендів та аналіз інформаційного поля)
➢Супровід клієнта на офлайн-заходах, створення контенту з місця подій
➢Залучення у співпрацю з лідерами думок та ЗМІ, підтримка PR-активностей.
➢Розробка та реалізація інтегрованих комунікаційних проєктів для клієнтів агенції
➢Створення комунікаційного плану та бюджету для клієнтів
➢Проведення зустрічей з клієнтами, виявлення потреб та обробка відгуків
➢Комунікації з іншими співробітниками та підрядниками по проєкту (дизайнери, копірайтери, івент менеджер тощо)
➢Створення та ведення імплементаційного плану проєкту для клієнта та внутрішнього для агенції
➢Участь в стратегічних та креативних сесіях
➢Створення мапи стейкхолдерів продукту та розробка тез та комунікації
➢Створення та оновлення бази амбасадорів, стейкхолдерів та медіа, відповідно до запиту
➢Написання та розміщення текстів для всіх каналів комунікацій
➢Підготовка презентацій для PR-активностей
➢Аналіз ефективності PR плану/активностей
➢Підготовка звітів про виконання проектів, аналіз результатів та рекомендацій для подальшого вдосконалення
Project-менеджер
з 01.2024 по 10.2024
(9 місяців)
UMS виробник БпЛА, Київ (Охорона, безпека)
1. Створення і ведення соціальних мереж компанії. Забезпечила зростання аудиторії соцмереж на 20% за перші 6 місяців.
2. Контроль зі створення сайту. Контролювала створення сайту з нуля, включаючи структуру та контент.
3. Упакування БпЛА (створення дизайну упаковки, вистовачні підставки і т.д.). Розробила дизайн упаковки для 3 моделей БпЛА, використаних на 5 виставках.
4. Відвідання конференцій, налагодження контактів з військовими і виробниками.
5. Організація заходів і виставок.
6. Розміщення інформації в ЗМІ (опубліковано 28 статей).
7. Організація роботи команди
8. Активне просування бренду
PR-менеджер
з 05.2023 по нині
(2 роки 3 місяці)
Гуманітарний Хаб "Житомир", Kyiv (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Основні обов’язки:
- Розробка та впровадження PR-стратегії для підвищення пізнаваності фонду та залучення нових партнерів і донорів.
- Написання та розповсюдження прес-релізів, статей та інших матеріалів для ЗМІ.
- Встановлення та підтримка контактів з журналістами, редакторами та іншими представниками ЗМІ для формування позитивного іміджу фонду.
- Організація публічних заходів, благодійних акцій та прес-конференцій для залучення уваги до проектів фонду.
- Ведення соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn та інші) із наданням залучення нової аудиторії та утримання існуючих підписників. .
- Співпраця з іншими відділами фонду для розробки комунікаційних матеріалів (презентації, звіти, відео).
Досягнення:
- Збільшила пізнаваність бренду фонду на 30% за рахунок успішних PR-кампаній та співпраці з медіа.
- Організував понад 10 великих благодійних заходів.
- Залучила 250+ згадок у національних та регіональних ЗМІ, що призвело до збільшення інтересу до фонду та його діяльності.
Адміністратор, керуюча
з 08.2019 по 06.2022
(2 роки 10 місяців)
Dress of course, Київ (Освіта, наука)
Починала роботу в цій компанії як адміністратор,після року роботи стала керуючою.
Це курси дизайну і пошиття одягу.
Обов’язки,які я виконувала:
- створення контенту і робота з соц.мережами
- обробка заявок від студентів,продаж курсів
- комунікація з студентами
- займалась оплатами за курси,звітність,видача зарплатні
- підготовка роздаткового матеріалу
-вирішення критичних ситуацій
-забезпечення офісу всім необхідним
- спілкування з потенційними студентами в соц.мережах
- займалась організацією всього навчального процесу
- монтування відео для соц.мереж, планування контенту
- виконання доручень керівництва
- організація майстер-класів
SMM-менеджер
з 08.2019 по 06.2022
(2 роки 10 місяців)
Dress of course, Київ (Освіта, наука)
✔ Ведення сторінок школи дизайну у Facebook, Instagram, Tik-Tok, Telegram.
✔ Знімала та монтувала навчальні відео, reels та stories для соцмереж.
✔ Запровадила контент-план та оновила айдентику сторінок.
✔ Взаємодіяла з блогерами та лідерами думок
✔ Організовувала прямі ефіри з викладачами для залучення нової аудиторії.
✔ Співпрацювала з дизайнерами та фотографами для створення професійного контенту.
SMM-менеджер
з 02.2018 по 09.2019
(1 рік 7 місяців)
tiki coffee, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Освіта
Національна академія внутрішніх справ
Юридичний факультет, Київ
Незакінчена вища, з 2023 по 2026 (3 роки)
Київський національний торгово-економічний університет
Маркетинг, Київ
Вища, з 2018 по 2023 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Pr-manager
3 місяці
Пілот аерозвідки
6 днів
SEO
Досі навчаюсь
Знання і навички
- Відповідальність
- Креативність
- Творчий підхід
- Ведення соціальних мереж
- Журналістика
- Контент-менеджмент
- Проведення рекламних кампаній
- Бренд-менеджмент
- SMM
- Проведення презентацій
- Розробка маркетингової стратегії
- Написання прес-релізів
- Публічні виступи
- Користувач ChatGPT
- PR-менеджмент
- Уміння аналізувати
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
- Володію навичками зйомки, монтажу та обробки фото/відео (CapCut, Canva, Adobe Lightroom, InShot)
- Використовую штучний інтелект для генерації контенту, оптимізації SMM-стратегії та аналітики
- Організація заходів: Івенти, виставки, благодійні акції
- Гуманітарні місії в зони бойових дій
- Подяки від Житомирської Міської Ради та Житомирської ОДА
За можливості перед дзвінком мені пишіть мені у телеграм @lianabur. Отримую багато дзвінків з недобросовісних компаній, тому можу пропустити ваш двінок, а він для мене важливий.
Схожі кандидати
-
Product Marketing Manager
Київ -
PR-менеджер
Київ -
Chief Marketing Officer, маркетолог, бренд-менеджер
Київ -
Head of SMM-менеджер, помічник маркетолога, iInfluence manager
Київ -
SMM-менеджер
Київ