• PRO

Teтянич

Керівник адміністративно-господарського відділу

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Проєктний менеджер

з 01.2022 по нині (3 роки 7 місяців)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Ведення проектів з будівництва будівель і споруд.
Ведення проектів з благоустрою території.
Ведення благодійних проектів (Директор Благодійного Фонду)
Співпраця з структурними підрозділами різних напрямків

Керівник адміністративно-господарського відділу

з 08.2019 по 12.2021 (2 роки 4 місяці)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)

• Забезпечення безперебійної працездатності офісів (4 офіси + 1 БЦ) у межах адміністративно-господарської частини. Укладання договорів та контроль оплат комунальних послуг, повне життєзабезпечення офісу всім необхідним, благоустрій та ін.
• Планування та ведення бюджету: оптимізація видатків, контроль витрачання коштів та відповідна звітність.
• Адміністративне та оперативне керівництво співробітниками відділу: секретарі, офіс-менеджери, адміністратори, водії, прибиральниці, технічна служба (теплотехнік, електрик, двірник) 22 особи.
• Підбір персоналу та проведення співбесід на відкриті вакансії. Адаптація персоналу.
• Логістика, обслуговування та контроль використання службового транспорту.
• Організація та контроль ремонтно-будівельних робіт.
• Виконання особистих доручень керівника. Пошук, аналіз та систематизація необхідної інформації, та своєчасна її передача.
• Робота з нерухомістю (оренда офісів, приміщень).

Помічник технічного директора

з 07.2015 по 08.2019 (4 роки 1 місяць)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)

• Ведення офісного документообігу.
• Укладання договорів з підрядниками та оплат послуг.
• Формування бюджету департаменту, підготовка звітності щодо витрачання коштів.
• Замовлення канцтоварів.
• Навчання нових співробітників департаменту та інших структурних підрозділів роботі у програмах Документообіг та Узгодження платежів.
• Організація зустрічей гостей та партнерів компанії.
• Узгодження питань із працівниками структурних підрозділів компанії, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника, контроль виконання.
• Підготовка інформаційних та інших матеріалів та надання їх керівнику.

Офіс-менеджер

з 09.2014 по 06.2015 (9 місяців)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Менеджер з адміністративної діяльності

з 02.2013 по 05.2014 (1 рік 3 місяці)
ДП "Мілкіленд Україна", Київ (Харчова промисловість)

Регiональний адмiнiстратор пректу "Вибори 2012"

з 09.2012 по 02.2013 (5 місяців)
СIТРОНIКС iнформацiйнi технологii, Київ (IT)

Секретар

з 11.2011 по 06.2012 (7 місяців)
ТОВ "СМТ", Київ (інформаційні системи)

Освіта

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Управління, Спеціальність: менеджер-економіст, Черкаси
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Вище художнє професійно-технічне училище №20

Оператор комп’юторного набору, секретар керівника, Черкаси
Середня спеціальна, з 2003 по 2004 (1 рік)

Додаткова інформація

шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: