- Файл
Vitalina
Персональний, бізнес-асистент
- Розглядає посади:
- Персональний, бізнес-асистент, Администратор, Менеджер проектов, Операционный менеджер
- Вік:
- 20 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11202980/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Мови:
Українська - вільно
Російська - вільно
ВІТАЛІНА
Англійська - B1-B2 ПЕРСОНАЛЬНИЙ / БІЗНЕС
АСИСТЕНТ
Освіта:
Київський національний економічний Київ
університет імені Вадима Гетьмана
(КНЕУ) ґ
Спеціальність: Менеджмент персоналу
Факультет: Соціологія та управління
персоналом
Основні навички:
1 Організаційні навички ДОСВІД РОБОТИ
◦ Управління календарем і розкладом
керівника.
◦ Координація зустрічей і подій.
2022- IT рекрутер
2023
◦ Контроль за виконанням завдань і дедлайнів. Управління повним циклом
рекрутингу для C-level позицій,
2 Комунікаційні навички включаючи початковий пошук
◦ Ведення ділового листування. кандидатів, скринінг, проведення
◦ Ефективна комунікація з командою, співбесід та фінальні переговори.
підрядниками та клієнтами. Розробка та реалізація адаптованих
◦ Вміння домовлятися та вести переговори. стратегій підбору персоналу для
Тісна співпраця з менеджерами з
3 Аналітичні навички підбору персоналу та ключовими
◦ Збір, аналіз і систематизація даних. стейкхолдерами для розуміння
◦ Підготовка звітів, презентацій та аналітики. стратегічних потреб організації та
◦ Моніторинг ключових показників бізнесу.
узгодження профілів кандидатів.
4 Адміністративні навички Проведення переговорів щодо
◦ Робота з документами (контракти, договори, фінансові складних пропозицій щодо
документи). працевлаштування та обробка
◦ Організація документообігу. конфіденційної інформації з
◦ Контроль платежів і фінансової звітності. дотриманням високих стандартів
етики та конфіденційності.
6 Навички тайм-менеджменту
◦ Пріоритизація задач.
◦ Мультитаскінг.
◦ Робота в умовах обмеженого часу.
6 Фінансова грамотність
2023- Бізнес асистент
2024
◦ Контроль бюджетів. Контроль і координація бізнес-задач
◦ Ведення фінансових звітів. .Пошук підрядників, штатних
◦ Планування витрат і оптимізація ресурсів. спеціалістів та експертів
Участь у розробці нових ідей
7 Гнучкість і адаптивність Аналіз поточних процесів та ініціатив
◦ Вміння швидко адаптуватися до змін. з метою пошуку можливостей для
покращення діяльності.
◦ Готовність виконувати завдання в різних
Робота з платежами та звітністю
напрямках. Моніторинг ключових показників
Підтримка постійного зв'язку з
8 Навички роботи з людьми керівництвом, членами команди та
◦ Залучення нових спеціалістів та підрядників. партнерами для швидкого
◦ Управління командами або проектами. реагування на виникаючі питання.
Забезпечення оперативного
◦ Мотивація та підтримка команди. вирішення задач та комунікація для
забезпечення успішного виконання
проєктів.
[
Схожі кандидати
-
Персональний асистент
Київ, Івано-Франківськ , ще 7 міст -
Бізнес-асистент, помічник
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Асистент керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ, Дистанційно -
Асистент керівника
Київ