• PRO

Єгор

Керівник транспортного відділу, 50 000 грн

Розглядає посади:
Керівник транспортного відділу, Керівник аудиторської служби, Аудитор, Керівник відділу продажу, Начальник виробництва, Дизайнер меблів, Менеджер з транспорту
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу постачання та закупок

з 07.2025 по нині (1 місяць)
Luckytrade, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Займаю посаду керівника відділу постачання та паралельно є помічником директора мережі магазинів “LT MARKET”- дочірня компанія оптового складу Luckytrade, з 16.07.2025. За цей час з результатів моєї роботи можу відокремити наступне:
-Розробка двох стандартів викладки та виставки торгівельного залу, а саме запровадження привʼязку сегментів один до одного, подолавши некоректність викладки на вітринах.
-Було замінено, введено та налагодженно співпрацю з постачальником по каві, а саме «CoffeArt», задля підняття середнього чеку, а саме дод.продажу гарячих напоїв. Було проведено переговори з постачальником мною особисто, що дало можливість отримати кращі умови у порівнянні з минулим постачальником, а саме зменьшити вартість закупки на 23.1% та підняти націнку на кінцевий вироб +72% не змінивши ціни виходу.

Це мої невеликі результати за 13 днів. По мірі розвитку, дописуватиму свої результати.

Операційний директор

з 12.2024 по 05.2025 (5 місяців)
Економ Плюс, торгова компанія, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Зайняв посаду у кризових умовах, за цей часу в своїй роботі можу відокремити наступне:
-Отримав гідний досвід у роботи з адміністративним та господарським кодексами України що дозволяло покращувати роботу компанії відповідно до чинного законодавства.
-Займався задачами комерційного директора:

-Налагоджено промо-календарі з декількома постачальниками
-Вів декілька категорій товару: кондитерські вироби, хлібобулочні вироби, снекову групу, частково алкоголь та воду,соки
-Сформовано асортимент категорій майже з нуля(прийняв полки пустими) по кондитерським виробам, снекам, хлібобулочних виробах
-У зв’язку з складною ситуацією у компанії, при перезаключенні договорів НЕ допустив втрати умов що були заключені до цього, були прециденти з боку постачальників зменьшити маркетинг, перестати платити ретро-буноси, зменшення відстрочки на платежі. Всі умови були збережені, жодної договірної позиції компанія не втратила.
-Було сформовано нову прикасову зону з нуля(повернув та ключив договір з постачальником по ТМ ТВІКС, Марс, Орбіт, Дірол та інші)
-Розширив асортимент по алкоголю, завів нові позиції, отримавші найнижчі ціни відповідно моніторингу по конкурентах, отримав маркетинг, не зважаючи на долю СТМ в 90%.
На позиції операційного директора:
-Подолав прострочку на вітрині, через збільшення санкійних мір та комунікацією з незалежним ревізором-аудитором від власника компанії, всі ці «інструменти допомогли зменшити знаходження прострочки до нуля
-було налагоджено зворотній зв’язок між мною та директорами магазинів, задля більш швидкого реагування на критичні ситуації(поламки, конфліктні ситуації, крадіжки, тощо)
-провів дві оптимізації персоналу, задля зменшення витрат компанії(рішення власника, були інші можливості вийти з кризи, але власник не хотів дослухатись до мене та колег)
-Відкрив 3 торгівельні точки з нуля, сам особисто приймав участь у плануванні викладки, у самій викладці товару, разом із керівником команди відкриття, особисто приїжджав на обʼєкти та контролював процес ремонту
-Провів ребрендинг 4 торгівельних точок

Керівник аудиторської служби

з 10.2022 по 05.2024 (1 рік 7 місяців)
Global Spirits (ТМ Хортиця, Шустов, Ореанда, Мороша), Івано-Франківськ (Харчова промисловість)

Працював в компанії не офіційно.
Починав працювати як звичайний аудитор, перевіряв роботи торгівельних відділів на території всієх західної частини країни. Перевіряв наступне:
-робота торгових агентів
-робота супервайзера
-робота директора представництва
-перевірка представленості у ТТ клієнта а саме: відсоток долі на поличці, ціноформування(ціна мала бути не більше визначеного показника), представленність по SKU.
-Перевірка складів компанії на: пожежну безпеку, охорону безпеку, облік працівників складу: комплектувальники, водії, експедитори, керівник складу/логіста
Перевіряв такі канали продажів як Роздріб( ФОПи та/або ТОВи), регіональні мережі(мережі представлені в декількох регіонах), національні мережі(Сільпо, АТБ, Епіцентр і тд.) та АЗК(ОККО, УкрНафта і тд.)
За 6 місяців став страшим аудитором(керівником відділу), почав створювати свою команду, спочатку 2 аудитори, повністю навчені з нуля мною особисто, до моїх задач додався облік їх затрат по проживанню, паливу і компенсаціями. Ще з часом, набрав ще двох аудиторів.
Останні два місяці в компанії, перейшли на дистанційний варіант роботи, перевіряли торгових то їх фото-звітах, я в цей час паралельно вчив експедиторів фотографувати вітрини магазинів по яких вони їздять, тобто, вичв їх перевіряти роботи торгових.

Ревізор

з 09.2018 по 10.2022 (4 роки 1 місяць)
Економ Плюс, торгова компанія, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Працював у компанії неофіційно. Працював у період студенства, паралельно вчився у коледжі, працював повний робочий день.
У особисті обов’язки входило:
-перевірка стандартів продажів
-перевірка санітраних норм
-перевірка внутрішньої документації
-перевірка якості обслуговування
-перевірка виконання акційних домовленостей
-перевірка акцизних норм(цілесність акцизних марок)
З 2020 року був ревізором від Виконавчого Директора Компанії, задля більш швидкого реагування на ситуації, покращення ревізій та введення іновацій.
-Отримав гідний досвід у роботи з адміністративним та господарським кодексами України що дозволяло покращувати роботу компанії відповідно до чинного законодавства

Освіта

Запорізький Національний Університет

Право, Запоріжжя
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)

Знання і навички

  • Користувач 1С
  • Продаж продовольчих товарів
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Аналіз продажу
  • ABC/XYZ-аналіз
  • Старанність
  • Уміння аналізувати
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Відповідальність
  • MS Word
  • Організованість
  • MS Office
  • Управлінські навички
  • Чесність
  • Привітність
  • Дисциплінованість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Адаптивність
  • Доброзичливість

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Музиченко Владислав

    Музиченко Владислав

    Аудитор, Global Spirits

    Контактні дані приховані
  • Котенко Людмила

    Котенко Людмила

    Куратор Магвзинів, Економ Плюс

    Контактні дані приховані
  • Гречка Ксенія

    Гречка Ксенія

    Директор Магазинів, Економ Плюс

    Контактні дані приховані
  • Округина Людмила

    Округина Людмила

    Директор Магазинів, Економ Плюс

    Контактні дані приховані
  • Козлітін Олександр

    Козлітін Олександр

    Виконуючий обовʼязки комерційного директора, Економ Плюс

    Контактні дані приховані
  • Зубков Станфслав

    Зубков Станфслав

    Куратор відділу АГО, Економ Плюс

    Контактні дані приховані

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: