• Файл

Ирина

Менеджер з продажу

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Менеджер з продажу нерухомості, Касир
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
• Прізвище, ім’я, по-батькові : КОБЕЗЬКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
• Рік, число і місяць народження: 23 жовтня 1968 року
• Місце народження: м. Мена, Чернігівської області
• Національність: українка
• Сімейний стан: одружена

• Діти: син: Ігор, 1989 р.н., має свою сім’ю
• Освіта: Чернігівський Кооперативний Технікум
• закінчила в 1989 році
• Курси “ Основи Комп'ютерної Грамотності
закінчила в 2006 році
• Спеціальність: бухгалтерський облік

• Досвід роботи : 1989 – 1998рр. - бухгалтер Мена Райспоживспілка;
1998 – 2000рр. - бухгалтер СП Трансвирібсервіс м.Мена;
2000 – 2001 рр.- бухгалтер Чернігівнафтопродукт ;
2001– 2005 рр.- оператор АЗС- 1, м.Мена, Чернігівнафтопродукт;
2006 – 2009 рр. - менеджер зі споживчого кредитування
ТОВ Фаворит Капітал ;
2009 – 2013 рр. Експерт сектору продажів ПАТ Платинум Банк
2014–2014 рр. - менеджер страхування АТ ЮБІАЙ;
2014—2021рр. - помічник Директора, м.Київ (не офіційно)
2021—2022 рр. - бухгалтер ТОВ «Центр Підприємницького
Розвитку», м. Київ.

• Функціональні обов’язки:
- на посаді бухгалтера: обробка первинних документів; контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями; облік банківських операцій + робота в клієнт-банку, вела документообіг по складу , вела роботу по виробництву. Маю досвід роботи з банківськими документами . Маю досвід в ревізійній сфері . Проведення ревізій в торгівельних точках , складах .
• на посаді оператора : робота на АЗС , оператор станції , каса та робота з клієнтами, ведення звітності за день , та місяць.
• на посаді експерта : робота з клієнтами , прямі продажі , вміння спілкуватись з людьми , виявляти їх потреби . Робота в команді , виконання планів. За час роботи в банківській сфері була старшим експертом . В моєму підпорядкуванню було 10 точок продажів , здійснювала контроль над ними , виконання плану , ведення рекламної діяльності банку , контроль порядку на пунктах продажу , реклама , дрес-код , промоакції. Навчання кожного місяця — психології та вміння роботи з людьми .
• на посаді помічниці директора : робота з клієнтами , організація семінарів , виїзного навчання , ведення банківських документів , робота зі страховими полісами , ведення клієнтської бази .

• Професійні навики: досвідчений користувач ПК, MS Office, 1C:

• Особисті якості : чесність , комунікабельність , вміння працювати в команді , психологічна та фізична стійкість. Уважність до деталей , поважаю думку клієнта, дисциплінована .
• Іноземна мова: англійська зі словником
• Домашня адреса: м. Київ, вул. Костельна , 11, кв.15
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: