• PRO

Маріанна

HR Manager

Розглядає посади:
HR Manager, Начальник відділу кадрів
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
42 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Кадровик

з 08.2000 по 11.2024 (24 роки 3 місяці)
Державна робота,Підприємство, Освіта, Ужгород (Освіта, наука)

Мета пошук постійної роботи, за сумісництвом, або надання кадрових послуг (формування, ведення кадрової документації), підготовка до перевірки.
Проживаю в м.Ужгороді

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ЗКМ
2000 р. по 2011 р. Секретар та по сумісництву інспектор відділу кадрів.
(500 чоловіків)
З 2014 р. по 2021 р. Інспектор відділу кадрів.

ТОВ "ІНТЕРФІЛ" -ТОВ "СОТОН"
2022-2024 HR manager
(250 чоловіків)

ТОВ... по сьогоднішній день Менеджер з персоналу.


Ведення облікової документації працівників підприємства (всіх його підрозділів)
Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю підприємства.
Оформлення працівників на роботу та документальний супровід переведення, переміщення персоналу компанії і звільнення.

Ведення і зберігання трудових книжок працівників, ведення архіву.

Ведення і зберігання особових справ працівників.

Ведення кадрового діловодства та облік організаційно-розпорядчої документації.

Участь у формуванні кадрової звітності.

Визначення страхового стажу працівників.

Робота з листками непрацездатноста, Медок, ПФУ..

ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С; Big Brothers
Складання списків працівників по змінам

Пошук та підбір персоналу
( work ua, robota ua...), проведення співбесід, підтримка перші 2 тижні. Вміння вирішувати конфлікти між працівниками.
Ведення архіву.

Співпраця з Центром зайнятості...

Обов'язки як секретаря:
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів
- відправка та реєстрація листів та посилок.
- оформлення відряджень,
- звіт та оформлення на місяць розвезення персоналу після та на роботу.
- контроль присутності працівників на роботі.


Професійні навики і знання: Windows, Excel, Internet; досвід роботи в 1-С; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства

Знання мов:
Українська - вільно,
Російська - вільно,
Словацька - середньо.

Освіта

Університет

Економіка, Ужгород
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • 1C Зуп
  • Word. Big Brother
  • Пунктуальність
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Підбір виробничого персоналу
  • Толерантність
  • Ведення кадрового обліку

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: