- PRO
Маріанна
HR Manager
- Розглядає посади:
- HR Manager, Начальник відділу кадрів
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11225837/
Досвід роботи
Кадровик
з 08.2000 по 11.2024
(24 роки 3 місяці)
Державна робота,Підприємство, Освіта, Ужгород (Освіта, наука)
Мета пошук постійної роботи, за сумісництвом, або надання кадрових послуг (формування, ведення кадрової документації), підготовка до перевірки.
Проживаю в м.Ужгороді
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ЗКМ
2000 р. по 2011 р. Секретар та по сумісництву інспектор відділу кадрів.
(500 чоловіків)
З 2014 р. по 2021 р. Інспектор відділу кадрів.
ТОВ "ІНТЕРФІЛ" -ТОВ "СОТОН"
2022-2024 HR manager
(250 чоловіків)
ТОВ... по сьогоднішній день Менеджер з персоналу.
Ведення облікової документації працівників підприємства (всіх його підрозділів)
Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю підприємства.
Оформлення працівників на роботу та документальний супровід переведення, переміщення персоналу компанії і звільнення.
Ведення і зберігання трудових книжок працівників, ведення архіву.
Ведення і зберігання особових справ працівників.
Ведення кадрового діловодства та облік організаційно-розпорядчої документації.
Участь у формуванні кадрової звітності.
Визначення страхового стажу працівників.
Робота з листками непрацездатноста, Медок, ПФУ..
ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С; Big Brothers
Складання списків працівників по змінам
Пошук та підбір персоналу
( work ua, robota ua...), проведення співбесід, підтримка перші 2 тижні. Вміння вирішувати конфлікти між працівниками.
Ведення архіву.
Співпраця з Центром зайнятості...
Обов'язки як секретаря:
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів
- відправка та реєстрація листів та посилок.
- оформлення відряджень,
- звіт та оформлення на місяць розвезення персоналу після та на роботу.
- контроль присутності працівників на роботі.
Професійні навики і знання: Windows, Excel, Internet; досвід роботи в 1-С; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства
Знання мов:
Українська - вільно,
Російська - вільно,
Словацька - середньо.
Освіта
Університет
Економіка, Ужгород
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)
Знання і навички
- MS Excel
- 1C Зуп
- Word. Big Brother
- Пунктуальність
- Відповідальність
- Комунікабельність
- Підбір виробничого персоналу
- Толерантність
- Ведення кадрового обліку
Схожі кандидати
-
Менеджер з персоналу
Ужгород -
HR-менеджер
45000 грн, Ужгород, Мукачево , ще 4 міста -
Кадровик
Ужгород -
HR-помічник
Ужгород -
Спеціаліст з персоналу
Ужгород -
Менеджер з персоналу
Ужгород, Дистанційно