• Файл

Ольга

Заступник керівника, менеджер, управитель з адміністративної діяльності

Вік:
47 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Варнакова Ольга Олександрівна

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 27.08.1977
Освіта: вища (молодший спеціаліст), Харківський машинобудівний коледж, спеціальність: Механічні вимірювання (сертифікація, стандартизація, контроль якості – метролог)

Досвід роботи:
2024 туристична фірма «E-Line Tour»
Посада: супроводжуюча (стюардеса-гід) у міжнародних туристичних автобусних перевезеннях

Функціональні обов'язки:
- облік та розсадка пасажирів згідно з заявленими списками
-забезпечення безпеки та комфорту в автобусі (опис поїздки, міста, проходження кордонів, спілкування з митниками та паспортистами, вирішення спірних ситуацій)
- консультація туристів
- заповнення та ведення документації
- допомога водіям

2023–2024 готельно-ресторанний комплекс «Геліос»

Посада: заступник керівника (адміністратор)
Функціональні обов'язки:
- організація роботи персоналу (підбір та стажування співробітників, графіки виходу на роботу, контроль за дотриманням якості обслуговування гостей)
- Контроль за дотриманням касової дисципліни
- Проведення інвентаризацій, контроль складу
- робота з гостями (замовлення банкетів, весіль, при необхідності допомога в обслуговуванні, виявлення та вирішення спірних ситуацій)
- Складання звітів, обробка первинної документації
- робота з постачальниками
2015–2023 ПТ “Ломбард “Кіт гпуп плюс” ТОВ “Кіт груп” та компанія”
Посада: заступник керівника (менеджер управитель з адміністративної діяльності . Штат компанії 45 осіб.
Функціональні обов'язки:
- ведення діловодства
- робота з первинними касовими документами
- оформлення договорів, а також їх пролонгація
- Оформлення звітів
- підбір персоналу
- навчання (стажування) персоналу
-формування та ведення особових справ співробітників
-складання та контроль графіків роботи та відпусток
-розробка інструкцій для роботи працівників
-складання планів роботи (місяць, квартал, рік)
-нарахування заробітної плати (преміювання)
-аналітична робота в ПЗ
- Проведення щомісячної інвентаризації (аудит)
-робота з клієнтами (виявлення та вирішення спірних ситуацій)
- відкриття нових відділень з «нуля»
-Рішення всіх поставлених завдань для безперервної роботи відділень (господарські потреби, орг.техніка, метрологія і т.д)

Додаткова інформація: Досвідчений користувач ПК, працюю із програмами EXCEL, WORD, 1С та іншими офісними програмами.
2014 - Січень 2015 ПТ "Ломбард Кредит Фінанс" касир-експерт
2008 - 2014 ТОВ “Харківська ювелірна фабрика” контролер напівфабрикатів та готової продукції
2005 -2008 ТОВ Кінотеатр ім. О. Довженка” адміністратор

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: