- Файл
Світлана
Адміністратор
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11260502/
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Національність: Українка
Мови: Українська ( рідна). Грузинська ( розмовна - ще вивчаю ) Російська ( відмовилась від використання цієї мови )
Цікавить: Повна зайнятість
Вік: 36 роки
Додаткова інформація:
Світлана Миколаївна Злунікіна
Дата народження: 10.03.1988 (36 років)
Стать: Жіноча
Сімейний стан: Одружена Дітей не маю
Місце проживання: Україна. Київ
Email: [
Телефон: [
Впевнений користувач: ПК: MS Word, Excel, Power Point. Internet. Базові навики работи в 1С /7 (маю навики роботи) - організаційні навики
• коммунІкабельність
• стресостійкість
• відповідальність
• пунктуальність
• бажання навчатися розвиватися та досягати результатів
• тактичнічсть
• мобільність
-командна работа
Графік роботи: Повний рабочий день
Відрядження: Готова Шукаю роботу, в місті Київ (поблизу, не для поїздок в 1,5 години)
Навчалась: Секретар- керівника, організації, підприємства та установи. ( Вересень 2003 - Червень 2006 ) ( Проходила стажування в своєму навчальному закладі, та в видавництві до смерті мами на той час мені було 17 років )
Досвід роботи:
Імпорт -Експорт Українських виробів Грузія.
Досвід роботи 5 років. ( До літа 2022 року включно. Після чого повернулась додому до України )
В обов’язки входило :
Постійна співпраця з Гуртовими клієнтами.
Інформація, стосовно поставок товару до Грузії.
Робота з документами.
Відгрузка товарів Гуртовим клієнтам
Попереднє оформлення замовлення стосовно, кілько необхідної продукції для Гуртових клієнтів.
РОБОТА З РОЗДРІБНИМИ КЛІЄНТАМИ
Консультація, та надання повної інформації клієнтам.
Оскільки часто на пробу, часто брали товари. Ресторани. Готелі. Державні структури.
Клієнти купували Українські вироби не тільки в Грузії. Але часто щ Інших країн ЄС.
Робота з документацією. Грошовий розрахунок з виробниками. Перерахунок коштів. Контроль надходження товару на склад компанії. Та розподіл по магазинам.
Вирішення, термінових питань включаючи сплату аренди.
Напрацювання нових клієнтів.
( Завільнилась, у зв'язку з поверненням додому до України, щоб бути з родиною )
(Працювала по трудовому договору що був дійсний на території Грузії )
Продавець - касир, консультант
Red market - Червоний маркет
Продаж
Забовязання:
Работа з покупцями
Викладка продукції
Робота з касою
Інкасація
Контроль торгового зала.
Причина звільнення: переїзд в Тбилиси ( по Роботі )
Працювала 6 місяців 2019 рік
( Працювала не офіційно )
Працювала менеджером з продажу 2014 рік
Multinod, Кїев (IT)
Пошук клієнтів. Работа з пропозицією. Презентація. Работа з замовником, контроль виповнення замовлення.
Передача замовнику виконаної роботи.
Контроль оплати замовлення.
Причина звільнення одруження та переїзд в іншу країну з чоловіком.
Менеджер з продажу. Кастинг – менеджер Viva Models 2013 - 2014 Організація підготовка - консультація.
Моделинг
Обов'язки та досягнення
•Модельна агенція Viva Models (Реклама, фото - відео проекти, показ, конкурси краси.
(Т. Д).
•Пошук моделей - акторів для проектов.
•Вдала організація и проведення кастингів, праця з акторами, моделями на знімальній площадці, подиумі та т.д.
•Точний підбір моделей, акторів згідно брифу замовника.
•Висока трудоспособність
•Креативність мислення
•Постановка дефіле, контроль виповнення моделью чи актором умов замовника проекту.
•Також професійна підготовка и перевірка акторів та моделей для різнопланових проектів, ( Інтернет магазини, журнали, Лук бук, фото и відео зйомка, акторска работа, покази та інших види співпраці в сфері моделінгу та організації проектів )
•Пошук нових замовників та нових лиць, ведення переговорів, переговори з замовниками; •Вдала співпраця з постійними замовниками. Професійне напрацювання партнерских відносин з новими замовниками.
Причина звільнення
Зміна умов виплати заробітної плати.
( Працювала не офіційно )
Керівник направлення / Менеджер з продажам професійної продукції:
Ibasta Інтернет продаж
Обладнання та професійна косметика для салонів краси Обязанности и достижения:
•Контроль вартості товара на сайті
•Пошук постачальників, закріплення договору співпраці
•Контроль відгрузки товару.
•Ведення фінансових питань та звітів
•Надання інформації та консультації замовникам
•Контроль доставки продукції курьером.
•Оновлення інформації на сайті ( заливка, опис товара та інформація що до продукції )
•Вирішення спірних питань
Причина звільнення
За сімейними обставинами ( померлий тато зломав собі тазобедрений сустав потрібен був догляд за ним )
Менеджер по роботі з замовниками
Style Salon
Професійна косметика та обладнання для салонів краси.
Продаж
Обов'язки та досягнення:
• Консультація замовників
• Ведення замовника
• Надання достовірної інформації по всім запитам замовника.
• Співпраця з постачальником
• Замовлення продукції
• Работа с документами
• Контроль оплат
• Вирішення гарячих питань
Завільнилась самостійно за сімейними обставинами
Менеджер з співпраці по замовникам Фокус Друг Поліграфія.
Продаж. Контроль виконання робрти Обов'язки та досягнення:
•Ведення переговорів прямв продажі, ведення фІнансового звіту фірми, контроль выповнення замовлень та видача готового матеріала клієнту.
•Робота с корпоративними клиєнтами;
•Пошук нових замовників
Причина звільнення: 2 місяця не виплачували заробітну плату
Помічник менеджера. Менеджер
“ТОВ” Ялато
Дистрибуція ( працювала з 2007 року по 2009 не офіційно)
Обов'язки та досягнення:
• Дистрибьютор, торгівля
• Зв'язки ти спілкування з постійними замовниками
• Супровід продажу
• Работа с документами компанії
• Спілкування з замовниками по телефону
• Підписання та перепідписання договорів
• Виконання повного циклу торгового вІзиту
• Контроль дебиторської заборгованості
• Контроль дотримання викладання товару на полках;
• Підготовка щомісячних звітів та статистики продажів з виконаної роботи.
• Відрядження та навчання персоналу замовників.
• Контроль заказа та відгрузки продукції. Контроль поставки товара. Робота з пропозицією (введення нових позицій в асортимент магазину з продукції Vinzer) Робота з поверненням. Вирішення суперечливих питань, (відгрузка, обновлення асортименту в магазині та інші робочі питання). Причина звільнення
В зв'язку з хваробою тата ( мама померла, дивитись мала тільки я за ним )
Схожі кандидати
-
Адміністратор салону краси
20000 грн, Київ -
Адміністратор
20000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ, Коломия -
Адміністратор магазину
Київ -
Адміністратор салону краси
Київ -
Адміністратор стоматологічної клініки
20000 грн, Київ