• Файл

Надія

Керівник юридичного відділу

Вік: 51 рік
Місто: Київ
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

НАДІЯ КИРИЛЮК
Начальник юридичного відділу
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Україна, Київ

Досвід роботи
Державний заклад «Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління»
Начальник відділу правового забезпечення (з 2019 року відділ перейменовано на «Юридичний відділ») 10/2017 - дотепер
Посадові обов’язки:
Управління роботою відділом:
• Організація та управління роботою команди юристів, забезпечення ефективної взаємодії між співробітниками;
• Здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій щодо основних завдань, які покладені на відділ;
• Організовує роботу відділу, забезпечує виконання плану роботи відділу з питань, що стосуються його функцій;
• Розробка посадових інструкцій працівників відділу, розподіл обов’язків між працівниками відділу;
• Участь в роботі з добору та розстановки кадрів відділу, підвищення їх кваліфікації, координація проходження практики і стажування
студентами навчальних закладів та претендентами на посади у відділі;
• Розробка та здійснення заходів щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу;
• Регулярна розробка подання про заохочення працівників, про преміювання працівників відділу або накладання на них дисциплінарних
стягнень, тощо;
• Представництво відділу на сесіях, у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані з діяльністю відділу;
• Постійна робота над підвищенням свого та підлеглих працівників освітнього та професійного рівня.
Здійснення функцій юридичного забезпечення та контролю у діяльності Академії:
• Забезпечення методичного керівництва правовою роботою Академії, надання правової допомоги структурним підрозділам;
• Координація взаємодії Відділу з іншими структурними підрозділами Академії;
• Створення і впровадження внутрішніх нормативних актів, політик та процедур для забезпечення правової безпеки Академії;
• Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру,
які готуються в Академії, а також, у разі потреби, участь у підготовці цих документів;
• Керівництво роботою щодо зміни діючих або визнання таких, що втратили чинність, наказів та інших нормативних актів, виданих
Академією;
• Вжиття заходів щодо зміни або скасування правових актів Академії, виданих з порушеннями чинного законодавства;
• Розробка пропозицій щодо усунення порушень та недоліків господарсько-фінансової діяльності Академії;
• Організація та ведення довідково-інформаційної роботи щодо законодавства і нормативних актів з питань діяльності Академії;
• Розробка та впровадження довгострокових стратегій для юридичної підтримки Академії, передбачення юридичних ризиків і розробка заходів
для їх мінімізації;
• Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності Академії;
• Участь у розробленні умов та укладанні колективних договорів, а також у розробленні і реалізації заходів із зміцнення трудової дисципліни в
Академії;
• Підписання та візування документів в межах своєї компетенції.
Консультування та надання правової допомоги із забезпечення законності трудових правовідносин:
• Проведення тренінгів та семінарів для співробітників з питань дотримання законодавства та правових аспектів діяльності Академії;
• Забезпечення необхідною інформацією про чинне законодавство, а також організовує роботу з ознайомленням посадових осіб Академії з
нормативними актами, які стосуються їх діяльності;
• Підготовка висновків на пропозицій про притягнення працівників Академії до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
• Організація договірної роботи:
• Підготовка проєктів договорів з поточної діяльності Академії, розробка типових проєктів договорів;
• Облік, оформлення, візування, контроль виконання договорів;
• Підготовка додатків до договорів (додаткові угоди, специфікації, календарні плани, тощо);
• Підготовка актів до договорів;
• Комунікація з контрагентами з договірних питань (погодження договору, додатків, актів, додаткових угод, надання необіхної документа-ції
для укладання договору);
• Допоміжна юридична робота тендерному комітету (договори, довідки, тощо).
Представництво та комунікація з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності:
• Відповіді на запити правоохоронних органів;
• Комунікація з приватними та державними виконавцями з питань виконавчих проваджень працівників підприємства;
• Підготовка та подання запитів про надання інформації до органів державної влади;
• Підготовка та подання відповідей на запити органів державної влади, контрагентів, тощо.
Ведення претензійно-позовної роботи:
• Представлення інтересів Академії у судах та органах виконавчої служби на усіх стадіях судового провадження;
• Керівництво роботою з аналізу і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ, а також практики укладання і
виконання договорів;
• Представлення інтересів Академії в державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
• Взаємодія з адвокатами, нотаріусами та іншими фахівцями для отримання спеціалізованої правової допомоги;
• Виконання інших вказівок керівництва Академії, що стосуються ро-боти начальника відділу.
Досягнення:
1. Створення структури: Розробила організаційну структуру юри-дичного відділу, визначила функції та обов'язки співробітників.
2. Розробка політик: Впровадила внутрішні регламенти та проце-дури для забезпечення правової безпеки Академії.
3. Набір команди: Підбирала та навчала юристів, формуючи ефек-тивну команду професіоналів.
4. Оптимізація процесів: Оптимізувала юридичні процеси, що під-вищило ефективність роботи.
5. Забезпечення відповідності: Налагодила систему моніторингу змін у законодавстві для своєчасного реагування на нові вимоги.
6. Успішне проходження акредитації: Забезпечила відповідність за-кладу вимогам, що дозволило отримати акредитацію.
Державний заклад «Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління»
Завідувач сектору правового забезпечення 04/2012 - 10/2017
Посадові обов’язки:
Управління роботою відділом:
• Організація та управління роботою команди юристів, забезпечення ефективної взаємодії між співробітниками;
• Здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій щодо основних завдань, які покладені на відділ;
• Організовує роботу відділу, забезпечує виконання плану роботи відділу з питань, що стосуються його функцій;
• Розробка посадових інструкцій працівників відділу, розподіл обов’язків між працівниками відділу;
• Участь в роботі з добору та розстановки кадрів відділу, підвищення їх кваліфікації, координація проходження практики і стажування
студентами навчальних закладів та претендентами на посади у відділі;
• Розробка та здійснення заходів щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу;
• Регулярна розробка подання про заохочення працівників, про преміювання працівників відділу або накладання на них дисциплінарних
стягнень, тощо;
• Представництво відділу на сесіях, у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані з діяльністю відділу;
• Постійна робота над підвищенням свого та підлеглих працівників освітнього та професійного рівня.
Здійснення функцій юридичного забезпечення та контролю у діяльності Академії:
• Забезпечення методичного керівництва правовою роботою Академії, надання правової допомоги структурним підрозділам;
• Координація взаємодії Відділу з іншими структурними підрозділами Академії;
• Створення і впровадження внутрішніх нормативних актів, політик та процедур для забезпечення правової безпеки Академії;
• Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру,
які готуються в Академії, а також, у разі потреби, участь у підготовці цих документів;
• Керівництво роботою щодо зміни діючих або визнання таких, що втратили чинність, наказів та інших нормативних актів, виданих
Академією;
• Вжиття заходів щодо зміни або скасування правових актів Академії, виданих з порушеннями чинного законодавства;
• Розробка пропозицій щодо усунення порушень та недоліків господарсько-фінансової діяльності Академії;
• Організація та ведення довідково-інформаційної роботи щодо законодавства і нормативних актів з питань діяльності Академії;
• Розробка та впровадження довгострокових стратегій для юридичної підтримки Академії, передбачення юридичних ризиків і розробка
заходів для їх мінімізації;
• Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності Академії;
• Участь у розробленні умов та укладанні колективних договорів, а також у розробленні і реалізації заходів із зміцнення трудової дисципліни
в Академії;
• Розробка установчих документів (юридичні особи приватного та публічного права), колективних договорів, протоколів загальних зборів
учасників (засідання учасника), тощо;
• Надання порад та рекомендацій керівництву Академії з усіх юридичних питань, включаючи питання трудового права, корпоративного
права, договірного права та інтелектуальної власності;
• Підписання та візування документів в межах своєї компетенції.
Консультування та надання правової допомоги із забезпечення законності трудових правовідносин:
• Проведення тренінгів та семінарів для співробітників з питань дотримання законодавства та правових аспектів діяльності Академії;
• Забезпечення необхідною інформацією про чинне законодавство, а також організовує роботу з ознайомленням посадових осіб Академії з
нормативними актами, які стосуються їх діяльності;
• Підготовка висновків на пропозицій про притягнення працівників Академії до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
Організація договірної роботи:
• Підготовка проєктів договорів з поточної діяльності підприємства, розробка типових проєктів договорів;
• Облік, оформлення, візування, контроль виконання договорів;
• Підготовка додатків до договорів (додаткові угоди, специфікації, календарні плани, тощо);
• Підготовка актів до договорів;
• Комунікація з контрагентами з договірних питань (погодження договору, додатків, актів, додаткових угод, надання необіхної документації
для укладання договору);
• Допоміжна юридична робота тендерному комітету (договори, довідки, тощо).
Представництво та комунікація з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності:
• Відповіді на запити правоохоронних органів;
• Комунікація з приватними та державними виконавцями з питань виконавчих проваджень працівників підприємства;
• Підготовка та подання запитів про надання інформації до органів державної влади;
• Підготовка та подання відповідей на запити органів державної влади, контрагентів, тощо.
Ведення претензійно-позовної роботи:
• Представлення інтересів Академії у судах та органах виконавчої служби на усіх стадіях судового провадження;
• Керівництво роботою з аналізу і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ, а також практики укладання і
виконання договорів;
• Представлення інтересів Академії в державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань;
• Взаємодія з адвокатами, нотаріусами та іншими фахівцями для отримання спеціалізованої правової допомоги;
• Виконання інших вказівок керівництва Академії, що стосуються роботи начальника відділу.
Досягнення:
1. Побудова юридичного відділу з нуля: Організувала структуру та процеси, що забезпечили ефективну роботу команди.
2. Успішне проходження акредитації: Забезпечила відповідність закладу вимогам, що дозволило отримати акредитацію.
3. Захист інтересів у судах: Досягнула успіху в 90% судових справах, представляючи Академію.
4. Розробка нових політик: Впровадила внутрішні регламенти, що покращили дотримання законодавства.
5. Покращення договорної роботи: Впровадила систему перевірки та узгодження договорів, що скоротило час їх укладення та зменшило
кількість юридичних помилок.

Державний заклад «Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління»
Юрисконсульт (Єдиний) 10/2017 - дотепер
Посадові обов’язки:
Організація договірної роботи:
• Підготовка проєктів договорів з поточної діяльності підприємства (роботи, послуги, поставка, купівля-продаж, оренда нерухомого майна
до 1 та більше 3-х років, науково-дослідні роботи, меморандуми про співпрацю, про нерозголошення комерційної таємниці, про передачу
(відчудження) виключних майнових прав інтелектуальної власності, тощо);
• Облік, оформлення, візування, контроль виконання договорів;
• Підготовка додатків до договорів (додаткові угоди, специфікації, календарні плани, тощо);
• Підготовка актів до договорів;
• Комунікація з контрагентами з договірних питань (погодження договору, додатків, актів, додаткових угод, надання необіхної документації
для укладання договору);
Робота з організаційними документами підприємства:
• Розробка установчих документів (юридичні особи приватного та публічного права), колективних договорів, протоколів загальних зборів
учасників (засідання учасника), тощо;
• Розробка положень, інструкцій, порядків, тощо;
Супровід реєстрації внесення змін до відомостей про юридичну особу:
• Перереєстрація установчих документів;
• Зміна даних про керівника підприємства;
• Зміна даних про засоби зв’язку підприємства.
Ведення претензійно-позовної роботи:
• Підготовка претензій (95% успішних кейсів вирішення спорів в досудовому порядку);
• Підготовка позовних заяв, клопотань та інших процесуальних документів до суду.
Представництво та комунікація з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності:
• Відповіді на запити правоохоронних органів;
• Комунікація з приватними та державними виконавцями з питань виконавчих проваджень працівників підприємства;
• Подання звітів про здійсненні стягнення з доходів боржників виконавцям;
• Підготовка та подання запитів про надання інформації до органів державної влади;
• Підготовка та подання відповідей на запити органів державної влади, контрагентів, тощо.
Підготовка висновків та надання консультацій з правових питаннях, що виникають у процесі діяльності підприємства:
• Перевірки контрагентів;
• Робота з державними реєстрами;
• Робота з об'єктами державної власності.
Консультування та надання правової допомоги із забезпечення законності трудових правовідносин:
• Щодо притягення працівників до відповідальності;
• Щодо відпусток;
• Щодо звільнення з роботи за ініціативою роботодавця;
• Оформлення табелю у випадку втрати зв’язку з працівником, тощо.

Освіта
Державний університет інфраструктури та технологій 09/2020 - 06/2023
спеціальність "Право"
Доктор філософії

Національний авіаційний університет України 09/2005 - 06/2009
спеціальність "Правознавство"
Спеціаліст

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова 09/1992 - 06/2003
спеціальність " Початкове навчання"
Спеціаліст

Досвід в програмному забезпеченні
MS Officе Adobe Creative suite LIGA360

Мови
Українська Рідна Англійська Pre-Intermediate (A2)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: