• Файл

Юрій

Керівник документообігу

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

МІЩАНЧУК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
ОСОБИСТІ ДАНІ
Рік та місце народження: 26.09.1980 (44 роки), м. Київ
Національність: українець
Сімейний стан: одружений
Діти: доньки (2010 р.н, 2018 р.н.),
син: 2011 р.н.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E–mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА
Отримати посаду керівника документообігу для впровадження ефективних процесів управління документацією, розвитку електронних архівів та оптимізації документообігу в організації

ОСВІТА
• 2014 – 2019 – Науково – дослідний фінансовий інститут ДННУ «Академія фінансового управління» (тема: Фінансова допомога суб’єктам господарювання в Україні»).
• 1997 – 2002 – Київський національний університет технологій і дизайну (Спеціальність – «Економіка підприємств», кваліфікація – «Економіст»).
• 1987 – 1997 – Середня загальноосвітня школа №259, м. Київ.

ДОСВІД РОБОТИ

АБ «УКРГАЗБАНК», м Київ

Начальник самостійного відділу по роботі з архівними документами 01.10.2020 – 30.06.2024
• Організація роботи відділу та впровадження електронних систем архіву (“ДокБС – Архів”, “Електронний архів Банку”).
• Розробка та підтримка технологічних карт, інструкцій, положень щодо документообігу та архівного зберігання документів.
• Контроль зберігання та систематизація архівних документів.
• Координація процесів експертизи цінності документів.
• Підготовка документів для передачі до Державного архіву, зокрема зведених річних описів справ постійного терміну зберігання та з особового складу і зведеного акту на знищення документів.

Начальник Управління забезпечення документообігу та роботи керівництва 24.04.2015 – 30.09.2020
• Впровадження СЕД «ДокС» та супровід внутрішніх регулюючих документів.
• Реєстрація та контроль виконання вхідної/вихідної кореспонденції.
• Координація роботи архіву, знищення документів згідно з вимогами законодавства.
• Надання консультацій щодо підвищення ефективності документообігу.

Міністерство фінансів України

Помічник заступника Міністра фінансів України 23.04.2012 – 23.04.2015
• Організація документообігу та нарад заступника міністра.
• Контроль виконання доручень, підготовка вхідної/вихідної кореспонденції.

Головний економіст 2009 – 2012
• Підготовка нормативно-правових актів, аналіз, прогнозування та бюджетування видатків державного бюджету.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
• Впровадження СЕД «ДокС» та електронного архіву в банківських установах.
• Високий рівень знання законодавства з документообігу та архівного зберігання документів.
• Розробка та підтримка актуальних актів внутрішнього регулювання.
• Підготовка навчальних матеріалів та консультування з питань документообігу та архівного зберігання документів.

ЗНАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО КОМП’ЮТЕРА
Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet Explorer, ЛІГА «ЗАКОН», СЕД «ДокС», «Електронний архів Банку», «ДокБС – Архів».

ЗНАННЯ МОВ
• Українська, російська – вільно.
• Англійська – базовий рівень.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Організованість, комунікабельність, наполегливість, націленість на результат, відповідальність, вміння працювати у команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати