• Файл

Дмитро

Менеджер ЗЕД

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марков Дмитро
50 років
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber, whatsApp ,telegram)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Повна зайнятість (дистанційно)

Начальник відділу агентування // Head of Ships Agency Dept. від €1 000
Начальник експедиторського відділу // Head of Forwarding Dept.
Менеджер з зовнішньоекономічної діяльності (execution менеджер) //
Execution Manager
Представник вантажовласника/відправника // Shippers Representative
Помічник фрахтового брокера (постфіксінг менеджер) // Post Fixture
Executive
Ключові компетенції:

• 20+ років досвіду в морській логістиці з глибоким розумінням всіх етапів
процесу. Керівні посади в агентських, експедиторських компаніях;
• Знання нормативно-правової бази України в галузі портової логістики та
зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) ;
• Високий рівень компетенції у складанні та узгодженні товарно-
транспортної документації, інвойсів, та інших документів;
• Багаторічний досвід плідної співпраці з фрахтувальниками,
судновласниками, експедиторами, агентами, митними брокерами,
вантажовласниками та представниками державних установ;
• Вільне володіння діловою англійською мовою (усно та письмово) для
міжнародної комунікації;
• Досвід роботи з валютними розрахунками та ведення первинної
бухгалтерської документації;
• Знання GAFTA/FOSFA/Incoterms/ISO 9001:2000/ISO 22000-2018;
• Досвід управління персоналом;

Досвід роботи
Менеджер ЗЕД (FAS, FOB, CIF)
Березень 2023 - жовтень 2024р. ТОВ «АРІАЛД»
1 рік 7 місяців м. Київ
• Супровід ЗЕД договорів;
• Складання, узгодження та підписання договорів зберігання (складування) сільськогосподарських культур;
• Узгодження договорів вантажопереробки з портовими операторами;
• Координація роботи та інструктування портових служб, суднових агентів, експедиторів, сюрвейєрів і
• Взаємодія з авто-логістами та складами для забезпечення наявності, кількості та своєчасної доставки
вантажів;
• Співпраця з лабораторіями щодо контролю якості зернових партій;
• Узгодження часу підходу суден та можливості постановки під завантаження з фрахтувальниками,
судновласниками і портовими операторами;
• Контроль процесів завантаження суден і взаємодія з портовими операторами та судовою адміністрацією щодо
кількості вантажу;
• Ведення ділового листування та звітності з вантажовідправниками, фрахтувальниками, судновласниками;
• Узгодження вантажних сертифікатів, маніфестів і коносаментів;
• Індосація, затримання, реліз коносаментів;
• Співпраця з фінансовим і юридичним відділами компанії, митними брокерами;

Еколог підприємства, Керівник «групи HACCP»
липень 2019 - березень 2023 р. ТОВ «Аскет Шиппінг»
3 роки 8 місяців м. Київ
• Розробка та впровадження процедур відповідно до стандартів ISO 22000-2018 (HACCP), а також контроль за
їх дотриманням у стівідорській, логістичній діяльності та на зернових складах.

• Проведення внутрішніх аудитів та навчання персоналу у відповідності з вимогами системи HACCP,
забезпечення безперервного вдосконалення процесів.

• Оптимізація процесів поводження з відходами та контроль за їх утилізацією згідно з технологічними вимогами,
моніторинг виконання встановлених процедур на підприємстві.

• Вибір та управління підрядниками для отримання екологічних дозволів (на атмосферні викиди), контроль за
виконанням договірних зобов’язань підрядників.

• Ведення екологічної, фінансової та статистичної звітності, контроль за своєчасністю та точністю подання
документів відповідно до вимог законодавства.

• Контроль дотримання екологічних норм і вимог дозвільної документації у групі підприємств та їхніх філій під
час здійснення господарської діяльності.

• Взаємодія з державними органами та інспекціями, забезпечення ефективного супроводу перевірок
державними інспекціями у групі підприємств.

Приватний підприємець
серпень 2016 - липень 2019 р. 2 роки 10 місяців
(постійній контракт з 2 компаніями, оформлений як ФОП на запит роботодавця)

• Надання консультацій з питань декларування та сертифікації вантажів;
• Організація співпраці та взаємодія з вантажовласниками, експедиторами та портовими операторами;
• Ведення ділового листування з вантажовідправниками та фрахтувальниками;

Начальник поста екологічного контролю в порту Бердянськ
березень 2013-вересень 2015 р. Державна Азовська морська екологічна інспекція
2 роки 5 місяців
• Керівництво екологічним та радіологічним контролем вантажів відповідно до вимог українського
законодавства в порту Бердянськ;
• Забезпечення екологічного контролю суден згідно з нормами українського та міжнародного законодавства
(MARPOL, SOLAS).
• Контроль за станом території та акваторії порту, дотриманням екологічних норм під час вантажних операцій.
• Підготовка звітності щодо вантажопотоку та діяльності пункту екологічного контролю.
• Розслідування порушень екологічного законодавства, підготовка матеріалів для адміністративних справ.
Заступник директора
Листопад 2006 – грудень 2013р. ТОВ МА «Трансмет»
7 років 1 місяць м. Бердянськ
• Представлення та захист інтересів судновласників і вантажовласників в морських портах України;
• Координація взаємодії з державними установами, портовими службами та операторами щодо суднозаходів і
обробки вантажів;
• Укладання договорів з державними установами та іншими контрагентами;
• Організація заходів з прибуття, обробки та відправлення іноземних суден, а також забезпечення їх
обслуговування в порту;
• Проведення перемовин і ділового листування із судновласниками, вантажовідправниками та
фрахтувальниками;
• Управління фінансовою документацією (SOF, NOR, інвойси, дисбурсментські рахунки), контроль валютних
платежів та балансів взаєморозрахунків;
• Формування первинної бухгалтерської документації, пов'язаної з агентуванням та експедируванням;
• Оформлення експортно-імпортних документів, вантажних доручень та коносаментів;
• Організація постачання, ремонту та зміни екіпажу суден під час їхнього перебування в порту;

Директор Бердянського філіалу
березень 2006 – листопад 2006 ТОВ Морське Агентство «Кометас-Інтерагент»
6 років 8 місяців м. Бердянськ

• Організація представлення інтересів судновласників і вантажовласників у портах України;
• Взаємодія з державними органами, портовими службами щодо суднозаходу і обробки вантажів;
• Укладання договорів із контрагентами та державними установами;
• Контроль та організація всіх етапів обслуговування суден у порту: від прибуття до відправлення;
• Ведення перемовин та ділової кореспонденції із судновласниками та іншими сторонами;
• Підготовка SOF, NOR, інвойсів, дисбурсментських рахунків та проформ;
• Контроль оплат валютних рахунків та врегулювання взаєморозрахунків;
• Ведення первинної бухгалтерської документації для агентування та експедирування.
• Оформлення експортно-імпортних документів, коносаментів та доручень на вантажні роботи;
• Узгодження вантажних документів зі сторонами контракту;
• Організація постачання, ремонту та зміни екіпажу під час стоянки судна.

Морський агент
серпень 1999- березень 2000р. ТОВ Морське Агентство «Кометас-Інтерагент»
7 місяців м. Бердянськ

Експедитор
червень 1997- травень 1999р. ТОВ «Реал Лтд»
2 роки

Агент суден морського та річного флоту
Червень 1995- травень 1997 ТОВ «Анела Трейдінг Компані»
2 роки
Вища освіта
1998р. Запорізький державний університет
Диплом спеціаліста, кваліфікація «Перекладач» (англійська мова)

1998р
Бердянський державний педагогічний інститут
Диплом спеціаліста, кваліфікація «Викладач молодших класів»

Додаткова інформація
Володіння мовами: Українська — вільно
Англійська — вище середнього

Навички

Водійське посвідчення категорій B,С

Впевнений користувач MsOffice

Рекомендації готовий надати за запитом
Сертифікати, курси:

2019р. Курси Мінагрополітики та IFSSU – «Безпечність харчових продуктів»
2021р . Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
- підвищення кваліфікації «Екологічна безпека підприємства»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: