- Файл
Альона
Бухгалтер з первинної документації
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11298186/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 17-05-1991
Адреса: м. Дніпро
тел.: [
e-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера
Цікавить повна зайнятість з можливістю працювати декілька днів на тиждень з дому.
Освіта:
(вер 2013 – чер 2014) Спеціаліст
Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Спеціальність: «Банківська справа» (денна форма навчання)
(вер 2010 – бер 2013) Бакалавр
Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Спеціальність «Фінанси і кредит» (заочна форма навчання)
(вер 2008 – чер 2010) Молодший спеціаліст
Новомосковський кооперативний коледж економіки та права ім. С.В. Литвиненка Дніпропетровської ОСС
Спеціальність «Бухгалтерський облік» (денна форма навчання)
Курси: (вер 2008 – тра 2009) «Оператор комп’ютерного набору»
Новомосковський кооперативний коледж економіки та права ім. С.В. Литвиненка Дніпропетровської ОСС
Досвід роботи:
Бухгалтер-матеріаліст
(жов 2022 – жов 2024) QFM
національна компанія з надання послуг фасіліті менеджменту, м. Дніпро, вул. Глінки
Функціональні обов’язки:
• ведення первинних документів від постачальників та контроль їх наявності;
• робота в 1С8.2, MS Office, M.E.Doc, Вчасно, електронний кабінет платника;
• контроль рахунків 20, 22, 15, 63, 64;
• облік основних засобів, МБП, МНМА та ін.;
• щомісячна звірка з постачальниками, контроль залишків на оптових складах;
• робота з договорами контрагентів (сканування, реєстрація, занесення в 1С);
• аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
• взаємодія з фінансовим відділом;
• закриття періоду;
Менеджер з реклами
(жов 2017 – лют 2022) ФОП Полоса В.М. (РА «ФОРМАТ»), м. Новомосковськ
Функціональні обов’язки:
• професійна консультація клієнтів, складання презентацій та комерційних пропозицій;
• розрахунок вартості рекламної продукції, співпраця з підрядниками;
• робота з корпоративним сайтом: адміністрування, наповнення контентом, заповнення каталогу, актуалізація інформації;
• проведення роботи з соціальними мережами та інтернет-форумами;
• проведення маркетингових досліджень;
• написання текстів для Інтернет, листівок, етикеток і т.д.;
• створення рекламних матеріалів, утвердження макетів з замовниками, запуск продукції в друк, відправка замовлень через перевізника;
• заповнення касової книги, прийом-видача грошових коштів;
• робота з первинною документацією (рахунки, накладні, акти звірок);
• зовнішній і внутрішній документообіг (закриття рахунків, укладання договорів, розробка шаблонів договорів, заявок, анкет);
• контроль взаєморозрахунків з клієнтами і постачальниками;
• склад реклами (прихід товару, списання, контроль видачі рекламної продукції);
Бухгалтер
(гру 2015 – вер 2017) ТОВ «Контракт Продрезерв 5», м. Новомосковськ
Функціональні обов’язки:
• робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні);
• ведення фінансових, матеріальних, господарських розрахунків та балансів;
• документальне оформлення засобів господарювання та їх руху;
• контроль взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
• підготовка і здача звітності;
• проведення інвентаризацій;
• приймання і видача грошей;
Продавець непродовольчих товарів/касир
(чер 2015 – лис 2015) ТОВ «РУШ», магазин «EVA», м. Новомосковськ
Функціональні обов’язки:
• здійснення грошових розрахунків з покупцями за товари (робота з касовим апаратом, терміналом);
• проведення інкасації;
• прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів;
• проведення інвентаризацій, переоцінки, переміщень;
• консультація клієнтів щодо наявного товару у магазині, продаж супровідної продукції;
• прийом товару;
• здача магазину під охорону;
Володіння мовами: українська (рідна мова), російська, англійська (Intermediate).
Професійні навички
• Впевнений користувач ПК: досвід роботи з 1С8.2, MS Office (Excel, Word, PowerPoint), M.E.Doc, Вчасно, електронний кабінет платника податків, електронна пошта та сервіси для пошуку інформації.
• Бухгалтерський облік: робота з рахунками (20, 22, 15, 63, 64), обробка та ведення первинної бухгалтерської документації.
• Документообіг і комерційна діяльність: складання презентацій та комерційних пропозицій, створення та керування онлайн-оголошеннями.
• Комунікаційні та продажні навички: досвід ведення переговорів, робота з клієнтами та постачальниками, навички телефонних продажів, управління взаємодією через соціальні мережі.
Особисті якості:
• Цілеспрямованість: Завжди ставлю чіткі цілі та прагну до їх досягнення, що допомагає мені ефективно планувати свій час і ресурси.
• Професійна цікавість: Постійно прагну розвиватися та вдосконалювати свої навички, що дозволяє мені бути в курсі останніх тенденцій у галузі.
• Командний гравець: Вмію працювати в команді, підтримую колег та сприяю досягненню спільних цілей.
• Адаптивність: Швидко реагую на зміни, що дозволяє мені успішно справлятися з новими викликами та умовами роботи.
• Легкість у навчанні: Швидко засвоюю нову інформацію та навички, що сприяє моїй ефективності у виконанні завдань.
• Аналітичний склад розуму: Вмію оцінювати ситуацію, виявляти проблеми та знаходити оптимальні рішення, що підвищує якість роботи.
• Ініціативність: Пропоную нові ідеї та вдосконалення, які сприяють розвитку проектів і компанії.
• Пунктуальність: Завжди дотримуюсь термінів і зобов'язань, що підтверджує мою відповідальність та надійність.
• Відповідальність: Беру на себе відповідальність за свої дії та результати, що забезпечує високу якість виконуваних завдань.
• Орієнтованість на результат: Сфокусована на досягненні результатів, завжди прагну перевершити очікування.
• Акуратність та уважність: Приділяю увагу деталям, що дозволяє уникати помилок і підвищує якість роботи.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня, дітей не маю.
Проживаю на лівому березі Дніпра.
Інші резюме цього кандидата
Дніпро
ПІБ: Кардашова Альона Олегівна Дата народження: 17-05-1991 Адреса: м. Дніпро тел.: (viber, telegram) e-mail: Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера Цікавить повна зайнятість з можливістю...
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, економіст, бухгалтер з первинної документації
Дніпро -
Бухгалтер з первинної документації
Дніпро -
Бухгалтер з первинної документації
20000 грн, Дніпро, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
25000 грн, Дніпро, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
Дніпро, Дистанційно -
Бухгалтер з первинної документації
Дніпро, Київ , ще 2 міста