- Файл
Владислав
Операційний менеджер
- Вік:
- 55 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11303697/
Завантажений файл
Файл містить ще 3 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Рік народження: 15.10.1969
Місце народження: Київ,Україна
Сімейний стан: одружений
Домашня адреса: Україна, Київ, просп. Гагаріна 8Б, кв.20
Телефон: [
@: [
[
[
ОСНОВНА ОСВІТА
1986-1991
Київське Вище Військове Авіаційне інженерне училище (КВВАІУ)
Київ
Вища
Радіоінженер
Авіаційне радіоелектронне обладнання літальних апаратів
ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ
Навчальний центр ІКАО (ДП МА "БОРИСПІЛЬ") 1997
Курс -123-2/D перевірка безпеки пасажирів і багажу
Курс - AVSEC Instructors -інструктор з авіаційної безпеки (АБ)
Курс - Dangerous goods regulations (DGR)-перевезення небезпечних вантажів
повітрям
Hungarocontrol/Навчальний центр авіаційної адміністрації Угорщини 2002
- Розрахунок центрування повітряних суден
- Обслуговування авіаційних вантажів
- Повітряне право
- Обслуговування повітряних суден на пероні
- Небезпечні вантажі
- Метеорологія
- Навігація
- Пасажирське обслуговування
- Принципи польоту
- Безпека польотів та авіаційна безпека
Malev - Угорські авіалінії 2003
Бронювання та продаж пасажирських авіаперевезень - системи Gabriel and
Amadeus
2024
Управління безпекою польотів цивільної авіації.
КЛЮЧОВІ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ І НАВИЧОК (КОМПЕТЕНЦІЇ)
Впровадження, щоденне функціонування та підтримка:
- Обслуговування пасажирів
- Обслуговування повітряних суден на пероні
- Управління персоналом
- Оперативна та стратегічна взаємодія з партнерами та замовниками послуг
- Ведення переговорів
- Ухвалення рішень
- Угоди про наземне обслуговування (GHA)
- аналіз виробничих KPI та прийняття необхідних коригувальних дій
- Розробка та контроль виконання Договорів про рівень обслуговування (Standart
Level Agreements (SLA))
2
-Контроль якості послуг, що надаються
- Розробка, впровадження, підтримка и Розвиток Інтегрованих систем управління
якістю та безпекою (ІСУ К і Б)
- Аналіз і управління ризиками
- Впровадження и підтримання Культури безпеки в виробничих
процесах
- Розслідування и аналізи пов'язані с порушенням виробничих процесів,
якості обслуговування та безпеки
Безпеки
- Розробка виробничої та технологічної документації (Посібники та СОП -
стандартні операційні процедури) - Робота зі скаргами та претензіями
-Виявлення и аналіз першопричин подій (порушень) и розроблення коригувальних дій
ДОСВІД РОБОТИ
Директор з якості та безпеки 2018- теперішній час
ТОВ ІНТЕРАВІА
https://interavia.ua/
https://www.youtube.com/watch?v=Dz2R_p9NXg8
Основні обов'язки:
-Розробка, впровадження, підтримка та розвиток Інтегрованих систем управління
якістю та безпекою (ІСУ К і Б)
-Розробка, впровадження та підтримка Плану дій в аварійних ситуаціях
-Керівництво системою авіаційної безпеки та безпеки польотів
- Розробка відповідних Програм і Політик
- Розробка та впровадження системи управління ризиками (Risk Management
System (RMS))
- Проведення внутрішніх розслідувань подій та подій.
-Розроблення та підтримання актуальності документації, пов'язаної з якістю послуг,
що надаються, і безпекою
-Участь у розробці виробничої документації та подання рекомендацій щодо її
відповідності галузевим вимогам
-Контроль (моніторинг) щоденної виробничої активності на виконання встановлених
вимог
-Підготовка та проведення щомісячних і річних зустрічей (нарад) з якості та безпеки
-Взаємодія з усіма підрозділами Компанії з питань виробництва, якості, безпеки та
виявлених порушень і вироблення рекомендацій щодо поліпшення
-Інформування Генерального директора про порушення та підготовка рекомендації
щодо поліпшень та коригуючих дій
-Розроблення та проведення занять з Культури безпеки (включно з Корпоративною
культурою) та з Управління ризиками
- Сертифікація Компанії за системою менеджменту якості на підставі стандартів
3
ISO9001-2015
-Сертифікація Компанії на відповідність стандартам безпеки ISAGO Міжнародної
асоціації авіаперевізників
Ключові досягнення:
-впровадження в Компанії нового підходу до питань якості та безпеки
-зменшення кількості пошкоджень повітряних суден в процесах обслуговування на
пероні
-зменшення кількості критичних подій, пов'язаних с якістю і безпекою
-початок впровадження елементом Культури безпеки
-розробка и проведення щорічних мотиваційні ініціативи щодо підтримання якості
послуг, що надаються, і безпеки -мотиваційна програма для підрозділу внутрішнього
прибирання повітряних суден "На всі 100"-Розробка "Фокус місяця"
-Розроблення та підтримання Керівництва інтегрованих систем управління якістю та
безпекою Компанії
-Розроблення та впровадження концепції та методики управління ризиками
Директор з пасажирського та наземного обслуговування 2014 - 2018
Дирекція з обслуговування повітряних суден у ДП АП "Бориспіль" ТОВ
ІНТЕРАВІА
450-500 співробітників
Основні обов'язки з управління виробничими процесами
- Обслуговування пасажирів
- Обслуговування повітряних суден на пероні (обслуговування і заправка
бортових систем\прибирання інтер'єру\завантаження-вивантаження багажу тощо).
- Продаж авіаперевезень
- Розшук багажу
- Керівництво ключовими менеджерами авіакомпаній-замовників
- Керування центром диспетчеризації виробництва
- Група розрахунку центрування ПС
- Група координації обслуговування на пероні
- Група наземного обладнання
- Скарги та розслідування
- Взаємодія з підрозділами Компанії, авіакомпаніями-замовниками послуг, владою
аеропорту базування (ДП МА Бориспіль)
Директор з пасажирського обслуговування 2008-2014
Дирекція з обслуговування повітряних суден у ДП АП "Бориспіль" ТОВ
ІНТЕРАВІА
150-200 співробітників
4
Основні обов'язки:
- Обслуговування пасажирів
- Продаж авіаперевезень
- Розшук багажу
- Скарги та розслідування
- Управління персоналом
- Взаємодія з підрозділами Компанії, авіакомпаніями-замовниками послуг,
владою аеропорту базування (ДП МА Бориспіль)
Директор з пасажирського обслуговування та диспетчеризації виробництва
SWISSPORT-UKRAINE, LLC
Дирекція з обслуговування повітряних суден в АП Бориспіль
200-220 співробітників
Основні обов'язки:
- Обслуговування пасажирів
- Продаж авіаперевезень
- Розшук багажу
- Керівництво ключовими менеджерами авіакомпаній
- Центр операційного контролю та диспетчеризації
- Група розрахунку центрування повітряних суден
- Група координації обслуговування на пероні
Змінний операційний менеджер (Начальник комплексної зміни)
SWISSPORT-UKRAINE, LLC
Дирекція з обслуговування повітряних суден в АП Бориспіль
100-150 співробітників
Основні обов'язки:
-Керування операційною (виробничою) активністю персоналу Компанії
(пасажирське обслуговування та обслуговування на пероні)
- Управління персоналом
- Ухвалення оперативних рішень
-Внутрішня координація процесів між різними підрозділами Компанії
Начальник служби наземного обслуговування (СНО) 2006-2008
ДП МА "Бориспіль"
1000 співробітників
Основні обов'язки:
- Загальне управління Службою
- Обслуговування пасажирів
5
- Обслуговування на пероні
- Внутрішнє прибирання повітряних суден
- Термінальний комплекс аеропорту
- Готелі аеропорту
- Взаємодія із замовниками послуг і субпідрядниками
- Скарги та розслідування
- Впровадження та підтримання Системи управління якістю та безпекою
Malev-Угорські авіалінії 2003-2006
Помічник представника авіакомпанії в ДП МА Бориспіль
- Контроль реєстрації пасажирів і багажу
- Взаємодія з аеропортовою та державною владою
- Підтримка функціонування Представництва
- Контроль послуг з розшуку багажу
- Контроль розрахунку центрування повітряних суден
- Контроль завантаження повітряного судна
- Контроль наземного обслуговування повітряного судна
- Продаж авіаперевезень
- Контроль обслуговування пошти та вантажів
Служба авіаційної безпеки 1996-2003
ДП МА "Бориспіль"
Посади
Молодший
інспектор Інспектор
Старший інспектор
Уповноважений з якості авіаційної безпеки
Звільнення з МВС 1996
(Переводиться в запас з військовим званням старший лейтенант)
Навчальний інститут МВС України 1994-1996
Київ
Начальник навчального
курсу 200 курсантів
6
Військово-повітряні сили СРСР\Україна 1991-1994
Авіаційний полк м. Тарту (Естонська Республіка)
Авіаційний полк м. Узин (Україна).
ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ
-Сертифікований інструктор з авіаційної безпеки
-Сертифікат з управління ризиками
-Сертифікат з управління системою безпеки польотів цивільної авіацїї
-Аудитор за системою управління якістю ISO9001
-Розробник тренінгів з Культури безпеки
-Розробник концепції з управління ризиками в Компанії
-8 місяців роботи для АК Міжнародні авіалінії України в МА "Одеса" в якості
Представника авіакомпанії
-Відкриття підрозділу ТОВ ІНТЕРАВІА в МА ХЕРСОН (Start-up manager)
ЗНАННЯ МОВ
Англійська (вільно),
Українська (рідна), Російська
(вільно)
КОМП'ЮТЕРНА ГРАМОТНІСТЬ
Користувач пакета MS Office
30.10.2024
7
Інші резюме цього кандидата
Київ
VLADISLAV KORNYENKO PERSONAL INFORMATION Date of birth: 15/10/1969 Place of birth: Kyiv, Ukraine Married Home address: Ukraine, Kyiv, Gagarina 8b app. 20 Mobile phone: @-mail: EDUCATION 1986-1991...
Київ
ВЛАДИСЛАВ КОРНИЕНКО ЛИЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ Год рождения: 15.10.1969 Место рождения: Киев, Украина Семейное положение: женат Домашний адрес: Украина, Киев Телефон: @: ОСНОВНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ 1986-1991...
Схожі кандидати
-
Операційний менеджер
Київ, Харків -
Operations Manager, Team Lead (US Logistics)
Київ, Львів , ще 2 міста -
Керуючий рестораном
Київ -
Операційний менеджер
Київ -
Операційний менеджер
Київ, Васильків , ще 2 міста -
Керівник виробництва, відділу закупівель
50000 грн, Київ