• Файл

Галина

Фінансовий директор

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Галина Ніколенко
Фінансовий директор
повна зайнятість
Регіон: Київ
Місце проживання: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Фінансовий менеджер
з 29.01.2024- по 19.07.2024
Група комерційних суб’єктів господарювання (оптова торгівля)

Функціональні обов'язки:
• Побудова управлінського обліку з «нуля».
• Побудова бюджетної системи компаній з нуля.
• Розробка, формування та систематизація даних звітів про рух грошових коштів за 2023 рік (за кожним суб’єктом і консолідований по бізнесу)
• Звітів про прибутки і збитки консолідований по бізнесу за 2023 рік.
• Аналіз та подальші рекомендації.
• Участь у формуванні бюджетів на 2024 рік.
• Формування та ведення щомісячної, квартальної управлінської звітності (C_F, P_L ), розрахунок фінансових показників, аналіз,
діаграмне відображення
• Розробка, впровадження статей та налаштування звіту про рух грошових коштів ( C_F) в програмі 1С, переформатування всіх операцій з січня 2024 року.
• Розрахунок показників оборотності ДЗ за 2023 рік і за 6 місяців 2024, коеф.сезонності (2022-6 місяців 2024)
• Ведення банківських платежів по кожному суб’єкту господарювання.
• Розноска виписок в програмі 1С по кожному суб’єкту господарювання.
• Внесення та формування собівартості імпортного товару.
• План-факторний аналіз з розрахунком відхилень управлінської звітності.
• Щомісячне планування та фактичне ведення платіжного календаря.

Економіст з договірної роботи
(уповноважена особа з публічних закупівель)
з 08. 11.2023 - по 26.01.2024
КНП Дитяча клінічна лікарня №6

Функціональні обов'язки:
• Виконання обов’язків і функцій Уповноваженої особи відповідно до Закону України.
• Вибір, організація та проведення процедур закупівель.
• Робота в електронній системі закупівель «Prozorro».
• Підготовка тендерної документації, оголошення та проведення закупівель за різними джерелами фінансування.
• Комплексний (повний) супровід процедур закупівель. Підготовка, укладання, внесення змін та закриття договорів.
• Комунікація з постачальниками з питань умов участі у Prozorro Market
• Документальне оформлення всіх відповідних рішень, в тому числі щодо кваліфікації/ дискваліфікації постачальників.

Продавець - консультант непродовольчих товарів – касир
з 10.06.2019 - по 02.12.2019
ТОВ «РУШ» (мережа магазинів «ЕВА»)
Функціональні обов'язки:
• Касове обслуговування покупців.
• Консультація покупців по товарному асортименту і акціям.
• Подсорт товару у відповідності зі стандартами.
• Участь в проведенні інвентаризацій

Фінансовий директор
з 24.03.2015 по 31.10.2016
ТОВ «ЮВІЮЕЙ» (група компаній - Телеювелірторг)
Функціональні обов'язки:
• Фінансова розробка нового напрямку з виведенням на споживчі ринки.
• Бюджетування фінансових і грошових потоків - річне, квартальне.
• Аналіз відхилень бюджетів в абсолютних, відносних показниках і в питомій вазі - щоквартально.
• Звіти про прибутки і збитки - щомісяця .
• Звіти про рух грошових коштів - щомісяця.
• Управлінський облік .
• Податкове планування - щомісяця, щоквартально.
• Формування платіжного календаря.
• Управління розрахунковими рахунками.
• Контроль і аудит діяльності бухгалтерії
• Участь в розробці інвестиційних проектів.
• Розробка та узгодження фінансової складової договорів і договірних проектів.
• Взаємодія з зовнішніми контролюючими органами.
Досягнення:
Побудова управлінського обліку з «нуля».
Побудова бюджетної системи компаній з нуля.
Ефективне управління грошовими потоками - як результат зменшення поточних витрат, забезпечення оборотного капіталу, підтримки платоспроможності компаній
Причина звільнення: продаж компанії, зміна ключових посад.

Фінансовий директор
з 20.02.2012 по 24.03.2014
ТОВ «ВЕС Медіа»
Група компаній (надання контент і сервіс провайдерських послуг в телекомунікаціях, в ТВ-проектах, мобільна комерція)
Функціональні обов'язки:
• Бюджетування фінансових і грошових потоків - річне, квартальне (Україна, Казахстан) і консолідація по країнам.
• Аналіз відхилень бюджетів в абсолютних, відносних показниках і в питомій вазі - щоквартально (Україна, Казахстан).
• Звіти про прибутки і збитки - щомісяця (Україна, Казахстан).
• Звіти про рух грошових коштів - щомісяця (по кожній країні і консолідований).
• Управлінський облік двох країн.
• Податкове планування - щомісяця (Україна), щоквартально (Казахстан).
• Формування платіжного календаря.
• Управління розрахунковими рахунками.
• Контроль і аудит діяльності бухгалтерій (Україна, Казахстан).
• Участь в розробці інвестиційних проектів.
• Розробка та узгодження фінансової складової договорів і договірних проектів.
• Взаємодія з зовнішніми контролюючими органами.
Досягнення:
Побудова управлінського обліку з «нуля».
Побудова бюджетної системи компаній з нуля (Україна, Казахстан).
Ефективне управління грошовими потоками - як результат зменшення дебіторсько - кредиторської заборгованості, забезпечення оборотного капіталу для погашення прострочених грошових зобов'язань і підтримки платоспроможності компаній.
Побудова адміністрування та кадрового діловодства.
Причина звільнення: сімейні обставини

Зам. голови правління з фінансово - економічних питань
з 03.11.2010 по 21. 02.2011

з 15.12.2008 по 02.11.2010 - головний бухгалтер (складання і своєчасне подання до відповідних інстанцій бухгалтерської та податкової звітності, проходження перевірок та аудиту)
з 22.09.2008 по14.12.2008 - начальник відділу економіки та фінансів (ведення і контроль управлінського обліку)
з 01.04.2008 по 21.09.2008 - начальник групи відділу економіки і фінансів (розподіл витрат, розрахунок рентабельності, складання управлінської звітності)

ПАТ «Укргазпроект» (інжинірингові та проектно - вишукувальні роботи для будівництва магістральних газопроводів)
Функціональні обов'язки на посаді заст. голови правління з фінансово економічних питань:
• Управління бухгалтерією, фінансово - економічним департаментом .
• Організація управлінського, бухгалтерського і податкового обліку.
• Бюджетування (формування, контроль, аналіз).
• Оперативне управління фінансовими ресурсами.
• Економічний аналіз ефективної діяльності компанії.
• Контроль і аналіз фінансово-господарської діяльності всіх структурних підрозділів (представництв).
• Робота з цінними паперами.
• Оформлення кредитів, кредитних ліній та банківських гарантій.
• Оформлення ліцензій НБУ для валютних взаєморозрахунків з представництвами.
• Взаємодія з банківськими, фінансовими і держструктурами.
• Контроль складання і здачі податкової, бухгалтерської та статистичної звітності.
• Взаємодія з зовнішніми контролюючими органами.
• Контроль за економним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
Досягнення:
скорочення витрат на відрядження на 30%;
збільшення валових витрат - як результат зменшення податку на прибуток в 2 рази, в результаті відкоригованої облікової політики;
отримання документального підтвердження податковими органами часткових пільг по ПДВ;
отримання в Мінекономіки відстрочки по валютному регулюванню, як результат економія на штрафних санкціях.
Причина звільнення: продаж компанії, зміна власника контрольного пакета і ключових посад

Заступник директора з економічних питань - головний бухгалтер

з 08.1998 по 02.2008

ТВЗК Київський академічний драматичний театр на Подолі (впровадження культурних цінностей в широкі верстви населення)
Функціональні обов'язки:
Складання та контроль виконання:
- бюджетних кошторисів;
- планів асигнувань фонду бюджету;
- планів використання бюджетних коштів;
- фінансово - господарських планів діяльності організації / на рік, квартал, місяць /.
• Контроль над усім документообігом підприємства.
• Складання та своєчасна подача фінансової, бухгалтерської та податкової звітності / квартальної / річної /.
• Контроль над вхідними та вихідними фінансовими потоками по бюджетним і розрахунковим рахункам.
• Контроль над станом платежів і розрахунків, за виконанням фінансових показників організації.
Досягнення:
збільшення річних дотацій з бюджету / трансфертів / в три рази;
проходження перевірок без порушень.
Причина звільнення: можливість розширення професійних знань і вдосконалення кваліфікаційних навичок.

Освіта
Магістр
з 09.2005 по 10.2007
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, бухгалтерський облік і аудит (з відзнакою)
Бакалавр
з 09.1997 по 09.2000
Київський технологічний технікум, бухгалтерський облік і аудит (з відзнакою)
Вища - фахівець
з 09.1988 по 06.1993
Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, гідрогеологія та інженерна геологія
Додаткова освіта
2007р. Науково - освітній центр при Тендерній палаті України «Тендерні процедури»
2014 р Діловий клуб «Управління знаннями» - семінар з трансформації фінансової звітності в МСФЗ

Професійні навички
Навички роботи з комп'ютером, ПЗ
пакет MsOffice, 1C: Бухгалтерія (версія 7,8), Ліга, Парус, ІС-ПР

Додаткова інформація
• Більше 20 років досвіду роботи за фахом.
• Успішний багаторічний досвід проходження перевірок контролюючими органами.
• Досвід побудови бухгалтерської служби та управлінського обліку.
• Знання та досвід роботи зовнішньо - економічної діяльності (експорт, імпорт).
• Знання бухгалтерського та податкового обліків Казахстану.
• Практика переходу на МСФЗ.
• Досвід ЗЕД по роботі з країнами далекого зарубіжжя і митного союзу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: