• PRO

Максим

Інтернет-маркетолог, 40 000 грн

Розглядає посади:
Інтернет-маркетолог, Marketing manager, Маркетинговий директор, CMO, Internet-marketer, Спеціаліст з інтернет-маркетингу, CRO
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
25 років
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 12.2024 по 03.2025 (3 місяці)
Mindforce | FFA, Дистанційно (Освіта, наука)

Відповідав за розробку та оптимізацію маркетингових стратегій у ніші навчання криптовалюти на всіх рівнях: TOF, MOF, BOF водночас з холодною й теплою аудиторією. Забезпечував зростання показників за допомогою скрізної аналітики, вивчаючи динаміку розвитку проєктів щодня. Робота полягала у визначенні ефективності маркетингових кампаній і перформансу воронок з урахуванням бюджетів, конверсій, фінансових показників, тощо, а також в реагуванні на зміни для досягнення запланованих KPI.

Розвивав воронки продажів, забезпечуючи їхню відповідність очікуванням аудиторії, яка розмаїта, від новачків до досвідчених інвесторів у крипті. Співпрацював з відділами аналітики, продажів, контенту, дизайну і технічним відділом для розробки вебінарів та маркетингових активностей для забезпечення рентабельності кампаній.

Ключові задачі
1. Аналіз воронок:
- Щомісячний глибинний аналіз воронок: крео, ленд, чат-бот, вебінар, ОП, робота з базою для виявлення слабкостей та їх усунення/покращення.
- Розробка нових гіпотез підвищення кожної бізнес-метрики.
2. Сегментація цільової аудиторії
- Створення системи сегментування ЦА задля персоналізованої комунікації з кожним аватаром потенційного покупця.
- Побудова та запуск відповідних маркетингових активностей.
3. AB тестування
- Розпланування системи для ab тестування усіх рівнів комунікації воронки: ленд, повідомлення в чат-боті, вебінарній кімнаті.
4. Створення вебінарів:
- Створення структури та наповнення презентації вебінару.
- Формування автовебів.
5. Управління кампаніями:
- Аналіз усіх ключових показників впливу на ефективність кампаній.
- Регулювання кампаній для підвищення ROAS та конверсій.
6. Залучення та навчання:
- Постійний аналіз звітностей: скрізної аналітики, відділу трафіку, відділу продукту та ОП.
- Регулярний конкурентний аналіз та актуалізація маркетингових технік в ніші онлайн-навчання.
10. Погруження в продукт і розробка контенту:
- Вивчення внутрішніх ресурсів, в суміш із зовнішньою базою маркетингових прийомів топ-представників інфобізнесу для генерації ідей контенту.

Керівник маркетингового відділу

з 11.2021 по 10.2024 (2 роки 11 місяців)
Jooki / Rextier, Інші країни (Роздрібна торгівля)

Розвиток компанії та досягнення комерційного плану, направляючи команду з 13 осіб, маючи в розпорядженні $14,000 маркетингового бюджету на місяць. Щомісячне планування розвитку компанії та його реалізація шляхом ведення кожного члена команди окремо (FB/IG таргетолог, Google Ads та SEO спеціалісти, SMM команда, Influence менеджер, дизайнер, відеограф, адміністратори маркетплейсів, сайту й Tg/ Vb ботів, менеджер з продажу на телефоні та окремо в переписках) у форматі: розробка ТЗ на місяць, проставлення KPI, контроль за виконанням плану.

Масштабування проєкту на польський ринок, запустивши сайт та магазин на Allegro: віддалена організація складу в Польщі, створення сайту на польській мові (уніфіковані під гео дизайн, ціноутворення, офери, автоворонки на підписку на форму та ретаргет покинутого кошика), контроль підрядників по закупівлі трафіку на сайт, створення Allegro магазину, запуск рекламних кампаній на Allegro, сегментуючи товари, налаштування CRM Baselinker до майже повної автоматизації, налаштування інтеграцій з маркетплейсом, сайтом, створення авто-сценаріїв для оптимізації часових витрат, вибір логістичної компанії: від аналізу варіантів на ринку до підписання договорів, організація роботи з бухгалтерами (+оптимізація подачі звітності по продажам)

Масштабування проєкту на німецький ринок, запускаючи з 0 магазин на Amazon по системі FBA: реєстрація VAT, аналіз потенційних ніш(категорій) для запуску, конкурентний аналіз задля виявлення попиту та болів ніші, створення семантичного ядра, розробка дизайну продукту та лістингу, запуск PPC кампаній на Amazon, модерація лістингу.


- Розробка річної маркетингової стратегії компанії
- Планування маркетингової компанії кожного місяця
- Щомісячний план по кожному з відділів
- Розставлення завдань на всіх співробітників
- Контроль виконання роботи підрядників
- Розробка AB тестів вебдизайну
- Створення системи мотивації пошуку нових SKU в асортимент
- Product research
- Сегментація цільової аудиторії
- Виявлення потенційної ЦА
- Конкурентний аналіз
- Встановлення мотиваційних КРІ підрядників
- Аналіз результативності рекламних кампаній
- Фінансове планування
- Пошук та аналіз нових SKU
- Створення оферов/акцій
- Пошук нових джерел трафіку
- Ціноутворення продукції
- Створення з 0 Shopify проєктів

Керівник відділу продажу

з 07.2021 по 10.2021 (3 місяці)
SV Motors, Чернівці (Автобізнес та автосервіс)

Створення системи роботи менеджерів та найму й адаптації нових співробітників. Підвищення кваліфікації команди з 10 сейлзів

Маркетолог / Керівник відділу продажу

з 09.2020 по 09.2021 (1 рік)
Opora, Чернівці (Освіта, наука)

e-commerce проект у сфері інфобізнесу: курси з фінансової грамотності та бухгалтерського обліку

- Розробка маркетингової стратегії та воронок продажів
- Пошук нових джерел клієнтів
- Налаштування таргетованої реклами в Inst/FB
- Створення Telegram ботів з автономною вороною продажів
- Створення автоворонок на GetCourse
- Створення креативів
- Пошук та аналіз таргетологів, SMM-фахівців для подальшого найму
- Пошук, найм та навчання менеджерів з продажу
- Підвищення кваліфікації менеджерів з продажу
- Створення системи навчання та адаптації для менеджерів

Через 3 місяці, працюючи маркетологом в компанії, став помічати знижену якість обробки клієнтів, тому взявся за навчання відділу, як наслідок —збільшення до 14% конверсії за 2 неділі

Освіта

Чернівецький національний університет

Фінанси, банківська справа та страхування, Чернівці
Вища, з 2018 по 2021 (3 роки)

Ступінь магістра спеціальності "Фінанси"

Знання і навички

  • Digital-маркетинг
  • Google Ads
  • Налаштування контекстної реклами
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Facebook Ads Manager
  • Лідогенерація
  • Google Tag Manager
  • Google Analytics
  • SEO
  • Digital marketing
  • Email Marketing
  • Marketing research
  • UX/UI-дизайн
  • Копірайтинг
  • Продакт-менеджмент
  • Управління проєктами
  • Планування проєкту
  • Маркетингове планування
  • Стратегічне планування
  • Бізнес-планування
  • Стратегічний маркетинг
  • Знання технік продажу
  • Побудова відділу продажу
  • Побудова воронки продажу
  • Побудова відділу маркетингу
  • Email-маркетинг
  • Маркетинговий аналіз
  • Маркетингові дослідження
  • Пошуковий маркетинг
  • Маркетинг
  • Cryptotrading
  • Закупівля товарів
  • Аналітичне мислення
  • Ведення звітності
  • Розробка SEO-стратегій
  • Розробка SMM-стратегії
  • Brand management
  • Бренд-менеджмент
  • Запуск нових брендів
  • Веб-дизайн
  • Веб-аналітика
  • A/B testing
  • Управління відділом продажу
  • Управління персоналом
  • Впровадження системи KPI
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Аналіз ринку
  • Аналіз цільової аудиторії
  • Конкурентний аналіз
  • Meta ads

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: