• Файл

Софія

3D-дизайнер

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

SOFIA LEPESKINA
3D Artist

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

https://sofialepeskina.artstation.com/
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

EDUCATION PROFILE
Dedicated 3D Artist with a strong background in 3D modeling, UV
Bachelor of Physical
mapping, PBR texturing, and digital sculpting. Skilled in Blender, 3Ds
Chemistry
Max, ZBrush, Substance 3D Painter, Substance 3D Designer, Marmoset
Taras Shevchenko National
Toolbag, RizomUV, Unreal Engine and Unity. Seeking to specialize in
University of Kyiv
environment and props or hard-surface modeling, with a focus on
2020 - 2024
creating immersive, high-quality 3D assets for games. Eager to join a
creative and dynamic studio, contribute to exciting projects, and

SKILLS continue growing as an artist. Committed to delivering detailed,
optimized assets and developing expertise in environment design to

3D modeling support the company’s vision and long-term goals.

PBR Texturing WORK EXPERIENCE
Digital sculpting
3D Artist Generalist at Anima Proxima 05/2024-Present

UV mapping During my time at Anima Proxima, I:
Consistently delivered high-quality assets on time, balancing multiple projects
Rigging with attention to detail and precision;
Demonstrated reliability and commitment by exceeding expectations on every
Animation project, contributing to the company's reputation for meeting tight deadlines
without compromising quality;
Asset optimization Improved my skills in modeling and texturing, learned to model human
characters, rig them, and animate them.
Communication Skills
Worked with both environments and characters, optimized assets, and prepared
them for import into the Unity game engine.

LANGUAGE 3D Hard Surface Artist, Internship at
10/2023-12/2023
Anima Proxima
Ukrainian - Native
During my internship at Anima Proxima, I:
English - Intermediate Contributed to the development of a character for a game
project, optimizing asset performance for real-time
rendering and enhancing visual fidelity;
Created and textured a robot for the project, ensuring it
matched the visual style and technical specifications,
contributing to the overall aesthetic coherence of the
game;
Collaborated with senior artists and developers, improving
workflow efficiency through close teamwork and effective
communication.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: