Ольга
Керівник кол-центру, 60 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11333144/
Досвід роботи
Керівник відділу продажу
з 01.2025 по нині
(1 рік)
IMI, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Результативний керівник із понад 6 місяцями досвіду трансформації контакт-центру в системний, ефективний відділ продажу. Успішно вирішила кризу плинності кадрів, вибудувала бізнес-процеси з нуля, підвищила якість клієнтського сервісу та впровадила контроль ключових показників. Володію навичками стратегічного управління, навчання персоналу, аналітики KPI та побудови комунікацій між відділами.
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ
* Провела 40+ співбесід, сформувала нову команду з 16 операторів
* Ініціювала та реалізувала 3 етапи внутрішнього навчання
* Впровадила систему контролю KPI: конверсія, швидкість обробки, середній чек
* Зменшила кількість пропущених дзвінків на 85%
* Налагодила крос-функціональну комунікацію з іншими відділами
* Побудувала систему звітності для керівництва (щотижневий аналіз роботи відділу)
КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАВИЧКИ
* Управління командою продажів та контакт-центром
* Створення та впровадження бізнес-процесів
* Рекрутинг та адаптація персоналу
* Проведення навчань, наставництво
* Аналітика продажів, контроль KPI
* CRM-системи, звітність, оптимізація операцій
* Комунікація з суміжними відділами
* Антикризове управління
МЕТА
Розвиватися як керівник, який не просто виконує, а "будує систему з нуля". Цікавлять проєкти, де потрібні ініціатива, аналітика, стратегічне мислення і вміння “запустити з хаосу”.
Керівник call-центру
з 10.2022 по 09.2024
(2 роки)
Вечір Телеком, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Почала свою професійну діяльність в компанії з оператора контакт-центру та за короткий час досягла високих результатів своєї діяльності і була підвищена до посади керівника.
До основних обов’язків під час роботи в контакт-центрі компанії входило: планування графіків роботи операторів враховуючи прогнози завантаженості лінії, прослуховування дзвінків та оцінка чатів, планування задач, написання скриптів та інструкцій, також планування річного бюджету підрозділу та звітності по нарахуванню заробітної платні.
Успішно здійснювала управління командою 16 операторів та 12 менеджерів ЦОА, оптимізувала робочі процеси, проводила навчання по продукту і клієнтоорієнтованості.
Підвищила показники якості обслуговування, забезпечила виконання КРІ відділу на 95%.
Впровадила посади Супервізор КЦ та Старший менеджер ЦОА, сформувала функціонал та систему мотивації.
Приймала участь в співбесідах та відборі кандидатів на посади операторів та менеджерів ЦОА, проводила вступні навчання та адаптацію нових співробітників.
Впровадила систему щомісячних атестацій всередині підрозділу.
Менеджер з продажу
з 06.2020 по 08.2021
(1 рік 3 місяці)
СанТеплоЕнерго, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Щомісячне виконання планів продажів на рівні 110-120% завдяки ефективним холодним дзвінкам та високій конверсії переговорів
Створення власної бази клієнтів;
Підтримка показника утримання клієнтів через системну роботу з запереченнями та швидке вирішення проблемних питань;
Розробка стандартної презентації послуг компанії яка підвищила ефективність першого контакту.
Освіта
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Менеджмент організацій, Черкаси
Незакінчена вища, з 2025 по 2029 (4 роки)
Навчаюсь на заочному відділенні
Додаткова освіта та сертифікати
S.A.B.O.N.E Визначення критеріїв вибору клієнта
2024
Клієнтоорієнтований сервіс
2023
5 кроків успішного продажу
2022
Знання і навички
- Лідерство та відповідальність за результат
- Адаптивність
- Знання технік продажу
- Знання стандартів обслуговування
- Клієнтоорієнтованість
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Офісні пакети (MS Office - Word, Excel, PowerPoint);
Обробка даних та аналітика (Excel, Google Таблиці);
Система управління проектами Worksection;
1С.
Особисті якості
готовність брати на себе відповідальність та приймати складні рішення;
вміння активно слухати та розуміти потреби клієнтів і співробітників.
Схожі кандидати
-
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Київ, Вінниця , ще 6 міст -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Київ -
Керівник центру реабілітації
Київ, Одеса -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Київ, Вишневе (Київська обл.), Дистанційно -
Керівник кол-центру
Київ, Дистанційно -
Керівник контакт-центру
50000 грн, Київ