• Файл

Світлана

Фахівець із закупівель

Вік:
54 роки
Місто проживання:
Василівка (Запорізька обл.)
Готовий працювати:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Згоннік Світлана Володимирівна

Дата народження : 7 червня 1971 р
Адреса: Україна, Запорізька обл.м.Василівка. На даний час внутрішньо переміщена особа.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: Заміжня, сини 35 р. та 28 р.
Освіта:
• 1988-1994 Дніпропетровський державний аграрний університет
Факультет «Економіка і управління в галузях АПК»
Спеціальність «Економіст-організатор»

Додаткова освіта:

1997р. Запорізький державний університет
Курси підвищення кваліфікації за фахом «Контроль і ревізія»

2010 Запорізька торгово-промислова палата
Курс лекцій про проведення тендерів в Україні

2015р. Центр сертифікованого навчання ТОВ «ПРОКОМ»
Курс «Використання прикладного рішення« 1: С Бухгалтерія 8 для України »

2017р. ТОВ «Навчально-консалтинговий центр « Закупівлі »Курс «Державні закупівлі в
Україні: від теорії до практики»
2018 р. Запорізька торгово-промислова палата Курс лекцій про проведення тендерів в
Україні

2019 р. ТОВ «Діловий клуб» Державні закупівлі в Україні.
Тендери 2019/2020.Зміни.Регулювання. Контроль. /Для Замовників та Учасників/
2021 р. Агенство «Консалт» опанувала навчальну програму на тему: «Тестування
уповноваженої особи та роботи в системі Prozorro» з отриманням відповідного
Сертифікату.
2022 р. ТОВ «Академія Радник» успішно завершила курс навчання «Для гуру-
закупівельників : законодавчі зміни та особливості закупівель»

грудень 2022 Навчальні онлайн – курси з видачею сертифікатів :

«Практика проведення закупівель за Особливостями»
«Година запитань до представника ДКСУ щодо завершення поточного року та реєстрації
бюджетних зобов’язань на початку»
«Закупівля комунальних послуг на 2023 рік за Особливостями»
«Продовження строку дії договору»
«Закупівля електричної енергії на 2023 рік: проводимо правильно у відповідності до
Особливостей»
«Звітність у публічних закупівлях за Особливостями : що, як, коли ?»
січень 2023
«Алгоритм здійснення закупівель за виключеннями по пункту 13 Особливостей»
«Особливості закупівель і закупівельні зміни»
«Останні лютневі зміни до Постанови 1178»

Досвід роботи

З 2016 року по теперішній час працюю в системі «Prozorro» в якості Замовника та
Учасника

Товариства з обмеженою відповідальністю, які працюють в сфері продажу товарів
оборонного призначення
посада : менеджер з продажів (паралельно за сумісництвом 2024 рік)

ТОВ «Водоканал Карпатвіз»
посада : фахівець з публічних закупівель (паралельно за сумісництвом 2023 рік)

КЗ "Василівська ЗОШ I-III ст. №1 " ВМР ЗО
посада : фахівець з публічних закупівель (основна)

КЗ "Василівська гімназія "Сузір`я" ЗОШ 1-111 ст." ВМР ЗО
посада : фахівець з публічних закупівель (паралельно за сумісництвом)

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАЛОБІЛОЗЕРСЬКИЙ ЦЕНТР
ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» МАЛОБІЛОЗЕРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ
РАДИ ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
посада : фахівець з публічних закупівель (паралельно за сумісництвом)

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОРУДНЕНСЬКИЙ ЦЕНТР
ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ДНІПРОРУДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
посада : фахівець з публічних закупівель (паралельно за сумісництвом)

Василівська районна територіальна виборча комісія Запорізької області
посада : фахівець з публічних закупівель (паралельно за сумісництвом)

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАСИЛІВСЬКА
БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» ВАСИЛІВСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
посада: провідний фахівець з публічних закупівель

ТОВ «Вікл Ко ЛТД» (кафе ресторанного типу )
посада: бухгалтер – економіст
* Ведення касових операцій та розрахунків з підзвітними особами ;
* Оформлення первинної документації в т.ч оформлення прибуткових та видаткових
документів;
* Робота в програмах «1С:Бухгалтерія( Торгівля-Склад)», КаБаРе , R-keeper;
* Розрахунки з постачальниками;
* Проведення інвентаризацій, контроль товарних запасів;
* Підготовка бухгалтерской та податкової звіності;
* Ведення кадрового діловодства ;
* Складання калькуляційних та технологічних карток страв;
* Виконання обов’язків заступника керуючого кафе.

КУ «Василівська гімназія« Сузір'я » ВРР ЗО,
посада: головний бухгалтер

Василівська міжрайонна виконавча дирекція Запорізького обласного відділення Фонду
соціального страхування з тимчасової втрати працездатності,
посада: головний спеціаліст планово - фінансового відділу

Контрольно-ревізійний відділ в Василівському районі
посада: старший контролер - ревізор, головний контролер - ревізор.

Виконую наступні завдання та обов’язки :

-за посадою фахівця з публічних закупівель

1. Складаю та затверджую річний план закупівель.
2. Здійснюю вибір процедури закупівлі.
3. Організовую процедури закупівель / спрощені закупівлі.
4. Забезпечую:
— рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
— складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань
публічних закупівель, визначених Законом;
— оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для
виконання вимог Закону.
5. Представляю інтереси замовника з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель,
зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ.
6. Надаю в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
7. Аналізую виконання договорів, укладених згідно з Законом.

8. Керуюся під час виконання своїх функцій принципами:
— добросовісної конкуренції серед учасників;
— максимальної економії, ефективності та пропорційності;
— відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
— недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
— об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі /
спрощеної закупівлі;
— запобігання корупційним діям і зловживанням.
9. Беру участь у роботі з підвищення кваліфікації, а також систематично підвищую
особистий професійний рівень шляхом самоосвіти.
10. При виконанні покладених завдань та обов’язків забезпечую захист службової,
комерційної таємниці відповідно до чинного законодавства, дотримання правил
внутрішнього трудового розпорядку, вимог антикорупційного законодавства.
11. Для здійснення своїх функцій, визначених Законом, підтвердила свій рівень
володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на вебпорталі
Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування. Порядок
організації тестування уповноважених осіб визначається Уповноваженим органом.
12. Під час користування електронною системою закупівель вношу до електронної
системи закупівель персональні дані, надаю згоду на їх обробку та своєчасно оновлюю такі
дані у разі їх зміни.
13. Здійснюю інші дії, передбачені Законом, трудовим договором (контрактом) або
розпорядчим рішенням замовника.

-за посадою фахівця з продажів в системі «Prozorro»

1.Організація та здійснення продажу товарів та послуг через систему електронних
закупівель «Prozorro», а саме :
- пошук державних закупівель на спеціалізованих авторизованих майданчиках;
-оперативна підготовка документації для проведення процедур закупівель у
відповідності з законодавством: аналіз вимог тендерної документації замовника, збір
необхідної інформації від внутрішніх підрозділів, підготовка документів згідно з вимогами
тендерної документації, участь в оформленні банківських гарантій ( забезпечення тендерних
пропозицій, виконання договору), якщо це передбачено умовами закупівлі, своєчасне
завантаження документів на електронний майданчик;
-переговори і листування з організаторами закупівель: взаємодія із замовником з
питань документації торгів (ведення переговорів, формулювання і оприлюднення на
майданчику питань, звернень в разі необхідності внесення змін до тендерної документації,
складання вимог, скарг у випадку порушень діючого законодавства в сфері публічних
закупівель );
- аналіз документації тендерної пропозиції конкурентів;
- звернення до замовників у випадку винесення ними неправомірних рішень щодо
тендерних пропозицій учасників торгів;
- своєчасна підготовка та подання пакету документів переможця;
- підготовка договорів за результатами тендерних процедур;
- супровід та контроль за станом виконання укладених договорів.
- реалізація товарів через «ProzorroMarket» тощо.

Професійні досягнення

За 10 місяців поточного року мною було укладено договорів на реалізацію товарів через
систему електронних закупівель «Prozorro» та «ProzorroMarket» на загальну суму більше
ніж 466 млн. грн., з них за результатами відкритих торгів за особливостями та спрощених
закупівель на суму від 161 млн. грн.

Професійні навички і знання
• Маю:
- успішний досвід проведення публічних закупівель ( більше 7 років) та продаж (8
років) в системі «Prozorro»;
- Сертифікат уповноваженої особи;
- необхідні знання законодавства у сфері публічних закупівель;
- досвід роботи з органами Державного казначейства України, розумію механізм та
нюанси планування та бюджетування;
-досвід використання в роботі інтернет-ресурсів, які пов’язані із закупівлями
(PROZORRO, DOZORRO, Clarity-Project, YouControl та ін.).

• Вмію :
- працювати з відкритими джерелами (Єдиний державний реєстр юридичних осіб,
фізичних осіб — підприємців та громадських формувань , Єдиний державний реєстр
судових рішень, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у
справі про банкрутство, Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або
пов'язані з корупцією правопорушення тощо);
- працювати з великим об`ємом інформації в умовах багатозадачності.

• Вільно орієнтуюсь в суміжних нормативних документах (окремих постановах щодо
особливостей здійснення закупівель, рішеннях і розпорядженнях АМКУ, регламенті
роботи в «ProzorroMarket»)
• Досвідчений користувач пакету програм Office, програм «1С: Бухгалтерія», Банк-
Клієнт, M.E.doc.
• Постійно навчаюсь та маю бажання розвиватись.

Знання мов

• Українська - вільно, англійська - базовий

Ділові якості і особиста характеристика

• Старанність, пунктуальність, посидючість, цілеспрямованість, ініциативність.
• Комунікабельність, доброзичливість, вміння працювати з людьми.
• Маю досвід роботи з конфіденційною інформацією.
• Легко навчаюсь, акуратна, чесна, працелюбна.
• Скурпульозна, уважна до деталей.
• Шкідливих звичок не маю.
• Ініціативність.
• Витривалість, стресостійкість та гнучкість.
• Вміння адекватно та ефективно діяти, попри некомфортні та незвичні умови.
• Критичне мислення та аналіз.
• Здатність комплексно розв'язувати складні проблеми.
• Вміння швидко вчитися новому й загалом постійно знаходитися у процесі покращення
своїх навичок, здобуття нових. А ще пошук комфортних для себе стратегій отримання
та засвоєння знань.
• Аналітичне мислення та інноваційність.
• Вміння будувати довірливі відносини з іншими, вести за собою, нести відповідальність
за свої дії.

Світлана ЗГОННІК

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: